فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2297 روز پیش
بازدید 663 بدون دیدگاه

دکوراسیون در فصل سرد

دکوراسیون در فصل سرد

اتاق خواب فضایی منحصر به فرد است چرا که بعد از خستگی های جان فرسا، اعضای خانواده به سوی اتاق خواب هایشان می روند تا ساعاتی شیرین و دلنشین را در تخت خواب هایشان و با گرمای روتختی شان بگذرانند تا برای شروع یک روز جدید انرژی کافی را بدست بیاورند. در این میان دکوراسیون این اتاق مهم و شخصی بسیار اهمیت یافته و هر فرد سعی دارد تا با قرار دادن وسایل مورد علاقه اش در فضای اتاق خواب خود، آرامش و زیبایی را بیش از پیش به فضا دعوت کند. در سرتاسر جهان، شهرها، روستاها و به طور کلی کشورها، دارای اقلیم های متفاوتی هستند و در هر فصل بایستی دکوراسیون منازل با سبک های متفاوت را با روش های گوناگون دستخوش تغییر کرد. در این میان پر اهیمت ترین فصل برای تغییر فضا فصل زمستان است و اقلیم سردسیری نیز بسیار در مرکز توجه قرار می گیرد چرا که در این مناطق باید از کمترین اتلاف انرژی نیز جلوگیری کرد چرا که ممکن است منطقه با مشکل بحران انرژی روبرو شود. استفاده از طیف رنگی تیره در دکوراسیون اتاق خواب هایی که در مناطق سردسیر قرار دارند و یا اتاق خواب های مناطق کویری که در یک محدوده زمانی بسیار سرد بوده و در محدوده ی دیگر بشدت گرم هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است و تاثیرگذاری فراوانی دارد. در حقیقت می توان در سرد یا گرم بودن فضای کلی اتاق خواب با انتخاب رنگ درست و متناسب با سبک دکوراسیون تاثیر گذاشت. با چیدمان صحیح وسایلی مانند کمد و دراور، کتابخانه و… در اتاق خواب می توانید هرچیزی را در جای مناسب خود قرار دهید و علاوه بر آن مقداری فضای خالی در اختیار داشته باشید که از آن می توانید برای قرار دادن میز کامپیوتر و صندلی ارگونومیک تان استفاده کنید. احتمالا تا اینجا متوجه شده اید که روی سخن این مقاله با کسانی است که در مناطق سردسیر زندگی می کنند و می خواهند فضای اتاق خواب خود را زیبا و متفاوت طراحی کنند، پس از شما می خواهیم که تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.

دکوراسیون در فصل سرد

یکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتور های دکوراسیون داخلی، انتخاب رنگ مناسب است . انتخاب رنگ زیبا و متناسب بر اساس محدوده سنی صاحب اتاق و حسی که آن رنگ در افراد بوجود می آورد، میزان صمیمیت فضا و… تاثیری زیادی دارد. از این رو بایستی در انتخاب رنگ و طیف رنگی در دکوراسیون داخلی باید تماما بر اساس اصول و قوانین دکوراسیون عمل کرد. استفاده از رنگ های گرم و خنک در کنار یکدیگر می تواند بسیار تاثیر گذار باشد؛ برای مثال می توانید سرویس خواب تان را سفید رنگ انتخاب کنید و فضای اتاق را بوسیله ی قهوه ای سوخته یا مشکی تزیین کنید این تضاد بوجود آمده بر جذابیت اتاق تان بیفزاید.

دکوراسیون در فصل سرد

همیشه در چیدمان اتاق خواب باید توجه داشته باشید که مکان تختخواب دو نفره را در بخشی تنظیم کنید که از دو طرف تختخواب برای هر دو فرد امکان رفت و آمد وجود داشته باشد. با قرار دادن وسایل تزیینی و نورپردازی مانند آباژور، می توانید دیوارهای فضا را متحول کنید. اگر اتاق شما با کمبود نور مواجه است می توانید برای رفع این مشکل از آینه های زیبا استفاده کنید و در اقدامی هوشمندانه می توان هم نیاز به کمد و دراور را برطرف کرد و هم با انتخاب کمد با آینه قدی می توان نیاز فضا به نورپردازی را تا حدودی برطرف کرد.

دکوراسیون در فصل سرد

وقتی دمای هوا در زمستان کاهش پیدا می کند، هیچ چیزی دلنشین تر از بخاری، رادیاتور شوفاژ و یا شومینه نیست. از این رو بهتر است در این فصل مبلمان خود را در نزدیک ترین و امن ترین حالت نسبت به وسایل گرمایشی قرار دهید و فضایی دنج و گرم و عاشقانه را در فصل زمستان برای خودتان خلق کنید. برخی از افراد دچار افسردگی‌ های ناشی از اثر سرما و قرار گرفتن در محیط بسته به مدت طولانی به ویژه در زمستان می‌ شوند. لذا اگر شما از این دسته هستید، هیچوقت رنگ های تیره را انتخاب نکنید و حتی از رنگ‌ های شاد و سرشار از انرژی استفاده کنید. این رنگ ها جدای از بهبود روحیه انسان، در فصل هایی چون بهار، تابستان و پاییز باز هم می توانند در فضایتان قرار بگیرند. در روزهای سرد زمستان که روزها کوتاه تر از بقیه روزهای سال است، باید باروش هایی، فضای خانه را روشن و درخشان نگه داشت. از این رو برای استفاده از نور طبیعی روز، می توان از آینه های مختلف در جاهایی که نور از فضای بیرونی به روی آن بازتاب می‌‌شود، استفاده کنید. می‌‌توانید در عین حال از آینه‌‌هایی استفاده کنید که زیبا هم باشند و به اتاق تان و یا هرجای دیگر خانه، جلوه دهند.

دکوراسیون در فصل سرد

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز