فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2299 روز پیش
بازدید 2444 بدون دیدگاه

دکوراسیون سرخابی منزل

دکوراسیون سرخابی منزل

سرخابی رنگی گرم و زیباست، که در دکوراسیون فضای خانگی می تواند به خوبی بدرخشد و جالب است بدانید که یکی از انتخاب های دکوراتور ها و متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی برای سال ۲۰۱۸ همین سرخابی زیبا و پرانرژی است. در دکوراسیون فضای خانگی هر وسیله ای به بخش خاصی تعلق دارد و در صورتی که به درستی انتخاب شود می تواند آن بخش را متحول کند. برای مثال انتخاب مبلمان، پرده، میز عسلی و جلومبلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و علاوه بر قیمت مناسب بایستی کیفیت و دوام را نیز در نظر داشته باشید چرا که یک کالای بی کفیت هرچقدر هم که ارزان باشد در نهایت به ضرر شما و جبی تان خواهد بود. برای دعوت کردن رنگ سرخابی به فضای خانگی بهتر است از وسایلی استفاده کنید که تمرکز فضا و افراد بر آنهاست مانند میز تلویزیون، میزناهارخوری  , تخت خواب  و… چرا که این وسایل ابعاد مناسبی داشته و می توانند فضا را به خوبی تحت تاثیر رنگ خود قرار دهند. در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر رنگ سرخابی بر فضا برایتان صحبت کنیم و نکاتی به روز و کارآمد را برایتان بیان کنیم، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.

دکوراسیون سرخابی منزل

یکی از زیباترین ترکیب هایی که می توانید با استفاده از سرخابی بوجود بیاورید، ایجاد فضاییی مناسب برای قرار گرفتن رنگ های سبز و سرخابی در کنار هم است. این دو رنگ در نگاه اول دارای تضاد نور، گرما و ساختاری هستند اما همین تضاد می تواند زیبایی مثال زدنی به این ترکیب باور نکردنی ببخشد. در کنار این ترکیب رنگی زیبا و جذاب می توان از مبل راحتی با رنگ سفید استفاده کرد و یک کتابخانه ی مدرن و شیک با رنگ گرم در فضا قرار داد. اگر باز هم فضای خالی در اختیار دارید می توانید از صندلی راحتی نیز استفاده کنید که قطعا هنگام استراحت یا مطالعه می تواند راحت ترین فضای ممکن را برای شما فراهم کند. اما برای روح بخشیدن به محیط بد نیست که در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن‌ تان مقداری گل با رنگ های مختلف قرار دهید . اگر تصمیم دارید این کار رو بکنید، در انتخاب رنگ مکمل جسور باشین. یک رنگ خنثی دیگر هم که می توانید برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن از آن استفاده کنید سرمه ای است. سرمه ای را می توان به عنوان یک رنگ لوکس در نظر گرفت. دکوراسیون ایتالیایی اتاق نشیمن جزو دکوراسیون های جالب است.

دکوراسیون سرخابی منزل

سرخابی رنگی گرم و جوان پسند است که دارای سایه های رنگی فراوانی است. این رنگ زیبا افراد را به طور غریزی برانگیخته می کند و باعث بروز هیجانات کاذب اما ادامه دار در افراد می شود. بهتر است که همراه رنگ سرخابی از رنگ های خنثی دیگر مانند سفید، خاکستری، مشکی و طلایی استفاده کنید. به این دلیل که سایه های زیادی برای سرخابی وجود دارد می توان از آن برای نورپردازی فضا نیز بهره برد و شید آباژور را از این رنگ انتخاب کرد. در این ترکیب های به کار گرفتهشده نباید زیاده روی کرد چرا که اگر چشم انسان بیش از حد در معرض نور و رنگ گرم قرار بگیرد امکان پرخاشگری و خستگی جسم بسیار بیشتر می شود. سرخابی را به جرات می توان رنگی کاملا دخترانه معرفی کرد که به راحتی هر فضای دخترانه ای را زیبا می کند، از این رو یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای دکوراسیون نیمه مدرن فضای اتاق خواب دخترانه، استفاده از رنگ سرخابی است. از این رنگ می توانید برای انتخاب روتختی، سرویس خواب و… استفاده کنید.

دکوراسیون سرخابی منزل

مبلمان با رنگ سرخابی را می توان در فضایی با سبک کلاسیک جای داد و در کنار آن از بوفه و استند با کیفیت نیز استفاده کرد تا زیبایی این رنگ بهتر و با شکوه بیشتری دیده شود. برای فرار از یکنواختی و جلوگیری از تکراری شدن بخش های مختلف دکوراسیون مانند آشپزخانه، می توان برخی وسایل مربوط به آن فضا را متفاوت انتخاب کرد برای مثال صندلی اوپن و میز ناهارخوری را می توان به عنوان دو عضو تاثیرگذار در نظر گرفت که انتخاب صحیح آنها می تواند چیدمان خانه را کاملا دستخوش تغییر کند. نکته ای که درباره ی این رنگ بسیار جالب و زیباست، امکان ست کردن آن با فضاهای رنگی و در عین حال امکان هماهنگ شدن آن با اتاق های خنثی است که برای هرکدام بهشی از ویژگی هایش آشکار می شود.

دکوراسیون سرخابی منزل

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز