فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2301 روز پیش
بازدید 877 بدون دیدگاه

دکوراسیون چوبی منزل

دکوراسیون چوبی منزل

چوب، همواره از جمله مواد با کیفیت، زیبا و متفاوتی بوده است که می توان آن را در هر فضایی با هر سبک و مدلی بکار برد و متخصصان دکوراسیون داخلی این ویژگی را به خوبی رعایت می کنند. چوب، بیشتر بخاطر رنگ متفاوت و زیبایی طبیعی خود توانسته است به تنهایی بیش از ۳۴% از دیزاین دیوارها و فضای خانگی را به خود اختصاص بدهد و گفتنی است که با فضای تزیین شده با چوب می توانید هر وسیله ای را در چیدمان تان بکار ببرید و انواع مبلمان راحتی و مبلمان کلاسیک و همینطور انواع جلومبلی و عسلی می توانند فضای شما را زیباتر کنند. در این مقاله می خواهیم به بررسی چوب به عنوان متریال اصلی در طراحی دکوراسیون بپردازیم، پس اگر می خواهید نکاتی به روز و کاملا کاربردی در این زمینه یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به خوبی راهنمایی کنیم. در دکوراسیون چوبی محصولات چوبی دیگری وجود دارد.

دکوراسیون چوبی منزل

چوب را می توانید علاوه بر دیوارها، در بخش های مختلف خانه نیز بکار بگیرید. برای مثال از چوب میتوان به عنوان متریال اصلی انواع میز تلفن و کنسول اشاره کرد. همچنین وسایلی چون میز تلویزیون با کیفیت و حتی میزناهارخوری زیبا و با دوام همه و همه با استفاده از چوب ساخته می شوند و دوام و استحکام آنها بسته به نوع چوب و اتصالات آنها دارد. چوب را می توان علاوه بر دیوارها و وسایلی چون کمد و دراور، کتابخانه و … به عنوان کفپوش نیز استفاده کرد. کفپوش های چوبی به دلیل اینکه مانند مدل های پلاستیکی یا مانند سرامیک سفت و سخت نیستند احساس بهتری را هنگام قدم زدن به افراد منتقل می کنند و حتی در صورت از دست دادن تعادل و زمین خوردن، آسیب وارده به اعضای بدن توسط چوب به مراتب بسیار کمتر از بتن، سرامیک، سنگ و کفپوش پلاستیکی است.

دکوراسیون چوبی منزل

رنگ دکوراسیون ۲۰۱۸  از جمله مطالب مهمی است که میتوانید در این شاخه درباره آن اطلاعاتی کسب کنید. دکوراسیون چوبی منزل به یک سبک محدود نمی شود و در تمام سبک ها مانند مدرن، نیمه مدرن، صنعتی، نیمه صنعتی، کلاسیک و… می توان از چوب به عنوان متریال وسایلی چون تختخواب، سرویس خواب، جاکفشی، ساعت ایستاده و… استفاده های فوق العاده ای کرد و برای افزایش اثر گذاری از کیفیت بالاتر وسایل چوبی در منزل بهره برد. بسیاری از طراحان زبده و دقیق، برای خلق فضایی منظم، متفاوت و جنجالی، چوب را به عنوان عنصر اولیه و غالب در چیدمان داخلی فضای منزل وارد می کنند. در دکوراسیون مدرن هیچ عنصری همچون چوب نمی تواند انرژی و گرمای دلنشین را به فضای خانه تان اضافه کند، به همین دلیل تقریبا ۹۰% دکوراسیون مدرن را عنصری به نام چوب و وسایلی با جنس چوب تشکیل می دهند که از جمله ی این وسایل می توان به انواع آباژور، میز کامپیوتر، مبل تختخوابشو، بوفه و استند و … اشاره کرد.

دکوراسیون چوبی منزل

همیشه بهترین مدل های چوب برای چیدمان داخلی از میان چوب های گردو، راش، کاج یا صنوبر، گیلاس، بلوط، چوب توسکا و چوب درخت آبنوس افریقایی انتخاب می شوند. چوب گردو، راش و کاج در کشورمان بیشتر از سایر مدل ها استفاده می شود. چوب گردو برای لوازم مدرن مانند مبلمان راحتی بسیار مناسب است و از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است. این چوب گره های زیبایی در طرح خود دارد و در انواع رنگ های قرمز و سفید به وفور در بازار یافت می شود. چوب راش هم استحکام بالایی دارد و برای میزناهارخوری و میزتلویزیون بسیار مناسب و زیباست. ولی محبوبیت آن بخاطر رنگ کرم متمایل به زرد یا قهوه ای آن است که کاملا فضای داخل را گرم و خانوادگی نشان می دهد. چوب می تواند کاملا یک حضور معمولی اما متفاوت در خانه داشته باشد، مثلا می تواند در قالب مبلمان کلاسیک با طراحی های متفاوت ظاهر شود.

دکوراسیون چوبی منزل

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز