فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2303 روز پیش
بازدید 551 بدون دیدگاه

رنگ دکوراسیون ۲۰۱۸

رنگ دکوراسیون 2018

همواره رنگ های متفاوت و زیبا در فضای دکوراسیون، تغییری زیبا و جذاب ایجاد کرده اند، در این میان طیف رنگ آبی همواره توانسته زیبا و آرامش بخش ظاهر شود. متخصصین مد و طراحی داخلی منزل، رنگ آبی لاجوردی را به عنوان یکی از نامزد های رنگ برتر سال ۲۰۱۸ اعلام کرده اند. این رنگ علاوه بر زیبایی و تلقین احساس آرامش، می تواند در انتخاب بسیاری از وسایل اعم از مبلمان، روتختی و آباژور گزینه مناسبی باشد. رنگ بعدی که به عنوان یک از زیباترین رنگ ها برای سال ۲۰۱۸ انتخاب شد، رنگ مشکی مات بود. ممکن است رنگ مشکی در نظر بسیاری از افراد برای چیدمان منزل زیبا بنظر نیاید، اما تلفیق آن با رنگ سفید می تواند بسیار جالب و دیدنی باشد. رنگ سیاه و سفید در کنار هم ایجاد آرامش و تضاد و همینطور ایجاد امید و سرزندگی می کنند کهامروزه به آن بیشتر از هر زمان دیگری نیازمندیم. هر سال با آغاز سال جدید میلادی افرادی که اهل مد و دکوراسیون مدرن هستند منتظر رنگ سال برای دکوراسیون خود می مانند تا زندگی شان را بر اساس آن تنظیم کنند. در این مقاله قصد داریم به طور اختصاصی به بررسی رنگ های زیبا که به عنوان رنگ های مد سال ۲۰۱۸ انتخاب شده اند برایتان مطالبی را بیان کنیم، از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.در دکوراسیون های خود از محصولات ایران میز استفاده کید و  مشخصات و قیمت تخت خواب یک نفره و دیگر محصولات اطلاعاتی کسب کنید.

رنگ دکوراسیون 2018

در آخرین ماه از سال میلادی یعنی ماه دسامبر، ویترین فروشگاه ها، سایت ها و مراکز خرید با رنگ برتر سال آینده تزیین می شوند و این جذابیت باعث ترغیب مردم به خرید وسایل جدید و یا تعویض وسایلی همچون میز تلویزیون، میزناهارخوری و مبل راحتی می شود. امسال از آن سال هایی است که رنگ منتخب سال ۲۰۱۸ را باید از انتخاب های عجیب و ناهمگون طراحان حدس زد از این رو امسال برای اولین بار در چندسال گذشته به جای یک رنگ سال، شاهد چندین رنگ سال هستیم. از جمله رنگ هایی که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ از طیف رنگ قرمز و با زیبایی کم نظیر انتخاب شده است، قرمز اناری است. این رنگ با داشتن رنگ گرم و زیبای خود می تواند تاثیر بسیار زیادی در گرمتر کردن فضا و افزایش سطح انرژی در آن داشته باشد. دکوراسیون چوبی منزل از جمله دکوراسیون های جالب میباشد.

رنگ دکوراسیون 2018

پنتون، شرکت مشهور آمریکایی که تعیین کننده رنگ سال دنیاست. در واقع رنگ هایی که پنتون انتخاب می کند همواره به عنوان قطعی ترین رنگ های سال انتخاب می شوند. پنتون طبق روال هرساله اش در ماه دسامبر از رنگ مورد علاقه اش رونمایی می کند. اما این شرکت به تازگی هشت طیف رنگی خاص اعلام کرده است که هر کدام می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۸ تاثیرگذار باشند. اصلی ترین طیف پیشنهاد شده پنتون طیف رنگ آبی و نارنجی است. رنگی شاد و جذاب! پنتون برای سال آینده رنگ زرد و نارنجی را هم در نظر دارد. ترکیب مشکی و طلایی و همچنین صورتی هم از گزینه های احتمالی انتخاب پنتون در سال آینده است.

رنگ دکوراسیون 2018

رنگ بنفش رنگ مناسبی است که برای دکوراسیون فضای لوکس به کار می رود و فضا را به محیطی باشکوه تبدیل می کند. استفاده از طیف رنگی بنفش در دکوراسیون مدرن، سادگی محیط را از بین می برد و فضایی زیبا خلق می کند. رنگ زیبای بنفش این توانایی را دارد که در دکوراسیون تمام بخش های خانه به کار گرفته می شود و خانه ای جذاب با فضای امروزی اما امروزی بسازید. در دکوراسیون مدرن بهترین رنگ ها برای قرار گرفتن در کنار بنفش از رنگ سفید، مشکی یا خاکستری هستند. در دکوراسیون سنتی و کلاسیک ترکیب طلایی و بنفش به وفور دیده می شود اما رنگ طلایی جایی در دنیای مدرن ندارد. استفاده از رنگ های جذاب و مدرن، در کنار وسایلی چون صندلی راحتی، مبل تختخوابشو و کتابخانه می تواند فضای خانه تان را به خوبی متحول کند.

رنگ دکوراسیون 2018

اگر برای اتاق نشیمن تان یک مبل راحتی و ساده انتخاب کرده اید، به راحتی می توانید با ترکیب وسایلی از طیف بنفش، اتاق نشیمن خاص، گرم و شیک خلق کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای ایجاد حس در اتاق نشیمن به جای اضافه کردن وسایل مختلف، یک دیوار نسبتا بزرگ را بنفش کنید. برای این کار هدف می توانید از کاغذ دیواری زیبا و مدرن استفاده کنید اما می توانید برای راحتی فضا در دراز مدت دنبال کاغذ دیواری با زمینه شلوغ نروید. یک فرش یا قالیچه بنفش، یک تکه وسیله تزئینی بنفش برای تکمیل زیبایی اتاق کافی است. یکی از ویژگی های متفاوت رنگ بنفش، قرار نگرفتن در دایره جنسی است. بنفش نه دخترانه است و نه پسرانه؛ برای اتاقی که قرار است برای محل تختخواب و استراحت شبانه هم استفاده شود به جای بنفش تند از بنفش ملایم و کمرنگ استفاده کنید. حتی می‌توانید چند طیف بنفش را به کار بگیرید.

رنگ دکوراسیون 2018

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز