فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 2942 روز پیش
بازدید 711 بدون دیدگاه

۷ کاری که با یک مسواک میتوانید (باید!) انجام بدهید

تمیز کردن دریچه سشوار

تمیز کردن با مسواک

مسواکی که برای تمیز کردن دندان هایتان طراحی شده و استفاده می کنیدمیتواند برای تمیز کردن موارد دیگر هم به کار گرفته شود! موهای نازک مسواک و حالت انعطاف پذیری که دارد آنرا به ابزاری خارق العاده برای تمیز کاری تبدیل کرده است. در این مطلب به چند مورد از کاربردهای یک مسواک برای تمیز کاری اشاره می کنیم: لا به لای تخت خواب یک نفره و تخت خواب دو نفره  خود را نیز میتوانید با مسواک تمیز کنید.


number-one-in-a-circleدریچه هواکش سشوار

گاهی احساس میکنیم که سشوار ما به خوبی عمل نمی کند و ضعیف تر از قبل شده است، یکی از دلایل این مشکل به پرزهایی که در دریچه سشوار جمع شده اند مرتبط می باشد. این پرزها باعث عملکرد ضعیف موتور شده و طول عمر دستگاه را کاهش می دهند. به راحتی می توانید با یک مسواک این پرزها را خارج نمایید.

تمیز کاری سینک

number-two-in-a-circleسینک ظرفشویی

یکی از نگرانی های خانم ها روش تمیز نگاه داشتن سینک می باشد. نصف فنجان جوش شیرین با یک چهارم فنجان نمک مخلوط کرده و آن را سطح سینک بپاشید. و بر روی آن یک فنجان سرکه گرم شده بریزید. سپس با مسواک همه قسمت ها را تمیز نمایید.

تمیز کردن اجاق گاز

number-three-in-a-circleاجاق گاز

اکثر اوقات لکه های روی اجاق گاز (قسمت های بین شعله ها) را نمیتوان با دستمال یا ابر به خوبی تمیز کرد. مسواک را به تمیز کننده ای که استفاده می کنید آغشته نموده و با حرکت ذورانی کوچک روی اجاق گاز را به مایع تمیز کننده آغشته نمایید. سپس با یک دستمال نم می توانید به راحتی این قسمت ها را تمیز کنید.
تمیز کردن کاشی ها

number-four-in-circular-buttonخطوط بین کاشی ها

از آنجا که جرم و آلودگی هایی که در خطوط بین کاشی ها به مرور زمان قرار می گیرند نمی توانیم تصور کنیم با تمیز کردن آنها چقدر نمای زیبا و چشم نوازی به دست خواهیم آورد. مقداری سفید کننده با آب مخلوط کنید و آن را بین خطوط بریزید و اجازه بدهید چند دقیقه به همین حالت باقی بماند. سپس با مسواک به آرامی بین خطوط بکشید و از تمیز شدن آنها لذت ببرید.

صندلی خودرو

number-five-in-circular-buttonصندلی اتومبیل

شما هم با دیدن آشغال های ریزی که در قسمتهای اتصال و دوخت صندلی اتومبیل جمع شده اند حس بدی دارید؟ ما که داریم! قبل از استفاده از جارو برقی برای تمیز کاری داخل خودرو با یک مسواک سفت خرده آشغال های جمع شده در شکاف ها را خارج نمایید.

تمیز کردن شیر آلات

number-six-in-a-circleشیرآلات

به قسمت هایی که در منزل با دستانمان لمس می کنیم (مانند شیر آب) باید شدیدا از نظر بهداشتی مورد توجهمان باشند. هر چقدر که شما این قسمت ها را تمیز کنید نقاطی باقی می مانند که محل رشد باکتری و کپک هستند. بهترین وسیله برای تمیز کردن این نقاط مسواک می باشد.

تمیز کاری لوازم یخچال

number-seven-in-a-circleلوازم یخچال

یکی از بهترین وسایل برای تمیز کاری لوازم یخچال مسواک می باشد. مثلا محفظه ای که در قسمت بیرونی یخچال در زیر محفظه آب سرد برای جلو گیری از نشت آب و چکه های آب قرار گرفته را می توانید به راحتی با مسواک تمیز نمایید. برای تمیز کردن این لوازم از آب و مایع شوینده نیز استفاده نمایید.

اگر شما هم مواردی را امتحان کرده اید ایده هایتان را با ما به اشتراک بگذارید. روش های استفاده شاخه در دکوراسیون را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز