فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2793 روز پیش
بازدید 578 بدون دیدگاه

بهترین روش های خلق فضای بیشتر در آپارتمان های کوچک

 

بهترین روش های خلق فضای بیشتر در آپارتمان های کوچک

فضای بیشتر آپارتمان کوچک

امروزه بیشتر خانه ها با مشکل کمبود فضا مواجه هستند و این مشکل بزرگ اغلب با روش های دقیق و به روز به راحتی رفع می شود. با روش های مدرن دکوراسیون می توانید از کمترین فضاها بیشترین رضایت را داشته باشید در عین حال که وسایل زیادی در فضایتان جا دهید. با ما همراه باشید تا با روش های جدید صنعت دکوراسیون، راه های افزایش بهره وری از انواع فضاها را به شما آموزش دهیم. برای فضای آپارتمان کوچک خود از محصولات ایران میز میتوانید استفاده کنید همچنین میتوانید مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات را مشاهده کنید.

آشپزخانه

آشپزخانه

ایجاد تغییر در دیوار های یک آشپزخانه و باز تر کردن آن و همین طور بهتر است یک آشپزخانه ی اوپن بوجود بیاورید تا به همراه رنگ سفید و یک قفسه ی کتاب مدرن، فضای آشپزخانه و اتاق پذیرایی تان را متحول کنید.

 

 

آشپزخانه

برای متحول کردن فضای داخل آشپزخانه می توانید از یک پنجره استفاده کنید تا نور بیشتری دریافت کنید و از کابینت های با رنگ روشن و ترجیحا سفید استفاده کنید، چرا که این ترکیب برای تمیز کردن هم بازدهی مناسبی دارد و روشن بودن فضا باعث می شود تا کثیفی ها و آلودگی های فضا کمتر دیده شوند. در این نوع فضاها می توانید از یک میز ناهار خوری جمع و جور با رنگ سفید-مشکی استفاده کنید.

 

اتاق نشیمناتاق نشیمن

برای فضای نشیمن می توانید از روش های جدید و متنوع بسیاری استفاده کنید تا اتاق نشیمن تان هر چه زیباتر کنید و از بودن در آن فضا لذت ببرید. در خانه های کوچک می توانید از روش قرار دادن میز ناهارخوری در اتاق نشیمن استفاده کنید تا در آشپزخانه تان مشکل کمبود فضا نداشته باشید. علاوه بر این میز ناهارخوری تان را می توانید با مبل یا صندلی راحتی تان هماهنگ کنید.

 

 

اتاق نشیمن

استفاده از قفسه یا کتابخانه مدرن در فضای اتاق نشیمن یکی از راه های ایجاد تغییرات در دکوراسیون در منزل است. اگر قفسه یا کتابخانه تان با رنگ دیوار ست و هماهنگ باشد ترکیب مناسب تری ایجاد می شود اما اگر بتوانید از تضادی مناسب هم استفاده کنید باز هم باعث ایجاد تنوع و زیبایی می شود.

 

 

اتاق نشیمن

در فضای بین اتاق نشیمن و آشپزخانه، بهتر است یک پنجره با حداقل فریم و قاب موجود استفاده کنید تا بین میزان نور فضا ها توازن ایجاد کنید. این روش هم چنین باعث بزرگتر و زیباتر دیده شدن خانه تان می شود.

 

سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی

برای فضای سرویس بهداشتی تان، بسته به نوع دکوراسیون کلی فضایتان، می توانید متد های مناسب را انتخاب کنید در حالی که از کوچکترین بخش ها هم استفاده ی حداکثری را ببرید. شیر آلات مناسب یکی از فاکتور های مهم برای زیباتر کردن فضای سرویس بهداشتی است و بهتر است نسبت به انتخاب آنها با دقت عمل کنید.

سرویس بهداشتی

به نمونه تغییرات سرویس بهداشتی که با این روش خلق شده اند دقت کنید و تاثیرش را حس کنید که تا چه حد می تواند موثر واقع شود.

اتاق خواب

اتاق خواب

استفاده از یک روتختی با رنگ زیبا می تواند برای یک اتاق خواب با رنگ زمینه ی روشن بسیار مناسب باشد تا زیبایی اتاقتان را چندین برابر کند و بتوانید از اتاق خواب تان بیشترین استفاده را ببرید. یک تختخواب مناسب برای تغییر هر اتاق خوابی لازم است و می تواند تا حد زیادی بر شیک تر شدن و یا زشت تر شدن اتاق خوابتان تاثیر داشته باشد.

اتاق خواببرای مثال به نمونه ی تغییراتی که توسط همین روش که در بالا برایتان توضیح دادیم توجه کنید که چگونه و تا چه حد فضا را دگرگون کرده است.

با مقالات متنوع و زیبا و در عین حال موثر با ما همراه باشید تا بتوانید از فضایتان بیشترین استفاده ی ممکن را ببرید. روش های سریع برای تغییر دکوراسیون را در این مقاله بخوانید.

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز