فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2655 روز پیش
بازدید 745 بدون دیدگاه

چیدمان شگفت انگیز با کدو!!!

کدو

انواع چیدمان

با توجه به نزدیک شدن بلند ترین شب سال، تیم تخصصی ایران میز برای شما یک مقاله ی بسیار آموزنده و زیبا فراهم کرده است تا با بهره گیری از آن بتوانید فضایتان را دکور کنید و از این شب بسیار زیبا در کنار یک دکوراسیون زمستانی و متناسب نهایت لذت را ببرید. نکته ی خاص این دکوراسیون موقت، استفاده از کدو و دیگر وسایلی است که شما را هر چه بهتر با فضای زمستانی و این جشن قدیمی و سنتی ایرانی هماهنگ می کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم و تاثیر گذار را برایتان توضیح دهیم. مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی را در ایران میز میتوانید مشاهده کنید.

رنگ های متنوع

برای خلق یک سبد پر از کدو های زیبا می توانید از رنگ های براق و زیبا و یا اسپری های رنگی و براق استفاده کنید و برای این کار می توانید به طور همزمان از رنگ های متضاد و هماهنگ استفاده کنید تا جذابیت این سبد خلق شده تان بیشتر شود. در کنار این ترکیب متنوع از رنگ ها، بایستی یک سبد و یا ظرف چوبی تهیه کنید تا این کدو های رنگارنگ تان را در آن قرار دهید و با اجزای مختلف دکوراسیون تان مانند میز تلویزیون هماهنگ کنید.

میز ناهارخوری

نقاط تاثیر گذار

بجای رنگ های یکسان و ساده، می توانید از ترکیب های رنگی فراوان و زیبا استفاده کنید تا جذابیت کار هنری تان بیشتر شود. این اثر زیبای هنری را به عنوان یک وسیله ی تزیینی که با دکوراسیون زمستان هماهنگی کامل دارم بر روی میز ناهارخوری و یا میز قهوه خوری تان قرار دهید و از زیبایی فضایتان لذت ببرید.

میز قهوه خوری

طیف سیاه و سفید

طیف پر طرفدار سیاه و سفید، همیشه و در هر سبکی از دکوراسیون اعم از کلاسیک، نیمه مدرن و مدرن؛ طرفداران فراوان خود را داشته است. این ترکیب کم نظیر را می توانید در یکی از گوشه های فضای اتاق نشیمن و یا اتاق خوابتان اجرا کنید و به عنوان دکوراسیون زمستانی و به روز با دیگر وسایل تان مانند میز عسلی و جلو مبلی، مبلمان، صندلی راک و صندلی راحتی هماهنگ کنید و یا اگر در فضای اتاق خواب تان از این وسایل و این ترکیب چشم نواز استفاده می کنید، می توانید آن را با تختخواب، روتختی، کمد و دراور و یا به طور کلی با سرویس خواب تان همراه و هماهنگ کنید.

میز عسلی

خلاقیت

برای زیباتر شدن این اثر هنری و خاص، می توانید آن را با وسایل دلخواهتان همراه کنید. یک نمونه ی کوچک، استفاده از سیم مفتول برای ایجاد شکل های تصنعی بر روی این کدو های زیبا و جذاب است به این گونه که می توانید با یک تکه سیم مفتول، برگ و ادامه ی ساقه ی کدو را بسازید و ترکیبی از مدرنیته و اجزای طبیعی است. زیبایی کدوی تزیین شده تان را با قرار دادن آن در کنار یک آباژور زیبا به بیشترین حد ممکن برسانید و از مزیت مثبت نورپردازی مناسب برای بهتر شدن نتیجه ی کار تان بهره ببرید برای همگان میز ناهار خوری مهم است در این مقاله راهنمای کامل خرید میز ناهار خوری را مطالعه کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز