فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2283 روز پیش
بازدید 2284 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

دکوراسیون اتاق نشیمن یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی هر خانه ای است. اگر می خواهید یک اتاق نشیمن رنگی و زیبا بچینید بهتر است از ترکیب رنگی های قوی و اصولی الگوبرداری کنید و برای مبلمان، جلومبلی و عسلی و دیگر وسایل فضایتان استفاده کنید. جالب است بدانید رنگ زرد اولین رنگی است که نوزادان در بدو تولد قادر به تشخیص آن میباشند. زمانی که قصد دارید از این رنگ در دکوراسیون داخلی استفاده کنید، این نکته را از یاد نبرید که نورهای طبیعی و هنری که در خانه وجود دارند، تاثیر زیادی در تغییر جلوه رنگ زرد خواهند داشت. برای مثال در اتاق های آفتابگیر زرد درخشانتر جلوه می‌کند و بطور زیادی گرمای خورشید را در اتاق منعکس خواهد کرد در حالی که زیر نور لامپ های الکتریکی زرد بسیار متفاوت از آنچه در واقعیت است جلوه می ‌کند. از این رو قبل از هر اقدامی ببینید کدام طیف از رنگ زرد مناسب اتاق مورد نظر شماست. به این منظور بهتر است ابتدا از تکه های تستر کاغذ دیواری استفاده کنید و پس از اطمینان اجرا نمائید. همچنین در ایران میز قیمت میز ناهار خوری را نیز میتوانید بیابید.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

تختخواب دوطبقه مدرن بهتر است برای روشن جلوه دادن اتاق های بزرگ بجای سفید در رنگ آمیزی دیوارها از رنگ زرد ملایم استفاده کنید زیرا در این شرایط سفید باعث بی روح شدن اتاق می گردد. همچنین برای اتاق های کوچک و تاریک نیز رنگ زرد براق را برای نقاشی دیوارها توصیه می کنیم زیرا این رنگ به طرز معجزه آسائی باعث روشن شدن و بزرگتر جلوه کردن اتاق ‌های این چنینی می ‌گردد. زرد بطور سنتی رنگ آشپزخانه هاست! همانگونه که روز با رنگ زیبای خورشید شروع می شود بهتر نیست ما هم هنگام صرف صبحانه از فنجان ها و ظروف زرد رنگ استفاده کنیم و همانند طبیعت روز خود را با این رنگ شروع کنیم؟! زرد رنگ انرژی و تحرک است بنابراین سعی کنید از این رنگ در جای جای چیدمان منزل خود استفاده کنید. برای مثال از روتختی اتاق خواب گرفته تا آباژور و حتی میز ناهارخوری !

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

علت اینکه استفاده از این رنگ در اتاق غذاخوری بسیار توصیه می‌شود، اجتماعی بودن این رنگ است! وجود این رنگ در اتاق نشیمن باعث می شود افراد در این اتاق احساس آرامش بیشتری کنند و از خوردن غذا در کنار هم لذت ببرند. زرد همچنین رنگ مناسبی برای اتاق های نشیمن می باشد. چنانچه تمایل دارید اتاق نشیمن شما جلوه ای مدرن داشته باشد، توصیه می کنیم ترکیبی از رنگ های زرد ملایم، طوسی و سفید را در طراحی خود داشته باشید و با استفاده از وسایل چوبی تیره و اشیاء کریستال به فضایتان عمق و ژرفا ببخشید. زرد را با چه رنگی ترکیب کنید؟ ترکیب زرد با رنگ های مختلف می تواند حس و حال متفاوتی ایجاد کند؛ مثلا ترکیب رنگ زرد با مشکی برای وسایل لوکس و مجلل به کار برده می شود. مثال بارز این ترکیب، کارهای ورساچه، طراح ایتالیایی است که با ترکیب دو رنگ زرد و مشکی مجموعه های لوکسی در لباس، وسایل پذیرایی، مبلمان و … خلق کرده است. ترکیب رنگ سفید با زرد محیط را تمیز نشان می دهد. آبی با زرد یادآور دریاست و انتخاب خوبی برای خانه های ویلایی محسوب می شود. مکمل رنگ زرد، بنفش سیر است و این دو در کنار هم چیزی کم ندارند اما برای خانه های بزرگ و مجلل توصیه می شوند.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

در استفاده از رنگ زرد باید با دقت ویژه‌ای عمل کنید چون زرد در کنار نشاط، شفافیت و انرژی بخشی، این امکان را دارد که خشم و عصبانیت در محیط ایجاد کند؛ به همین دلیل باید با فکر و دقت سراغ دکوراسیون زرد بروید. اگر در این کار حرفه ای نیستید، بهتر است رنگ زرد را با رنگ های دیگری مثل سبز ملایم، سفید، خاکستری و… ترکیب کنید. اگر می خواهید دکوراسیونی با غالب رنگ زرد بسازید، حتما از طراحان داخلی و متخصصان این امر کمک بگیرید تا آرامش خانه شما با یک تغییر دکوراسیون ساده از دست نرود؛ این تغییر ساده می تواند شامل اضافه کردن یک وسیله ی ساده مانند بوفه و استند باشد و یا حتی اضافه کردن مبلمان راحتی و یا مبلمان کلاسیک به فضای منزل. از طیف رنگ زرد، بهترین و مناسب ترین رنگ برای کاربرد دائمی و همیشگی، زرد کره ای است. زرد ملایمی که تندی زرد آفتابی را ندارد و در ترکیب با سایر رنگ‌ها زیبایی دلچسبی دارد.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

اگر قصد دارید، اتاقی را چه بزرگ و چه کوچک، روشن و پرنور نشان دهید، به جای رنگ سفید، رنگ زرد روشن را برای دیوارهای آن انتخاب کنید در این مدت اتاق پرنورتر و بزرگ تر نشان داده می شود. رنگ زرد طیف گسترده ای دارد؛ از زرد خورشیدی تا لیمویی. تمام این طیف را تک تک یا در کنار هم می توانید برای دکوراسیون یک اتاق استفاده کنید. در استفاده از زرد خورشیدی با احتیاط عمل کنید چون چشم را آزار می دهد. برای اطمینان از انتخاب درست خود، بیشتر از رنگ زرد لیمویی استفاده کنید. زرد رنگ جنبش و درخشش است. زرد دشمن تاریکی و هر رنگ تیره و افسرده است. ویژگی دیگر این رنگ این است که به خوبی خود را در یک ترکیب رنگی سازگار می کند و به راحتی در کنار رنگ های دیگر همخوانی پیدا می کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

روانشناسان بر این باورند که انسان ها در درون و در ذات خود به رنگ زرد تمایل دارند، بنابراین اگر به دنبال افزایش اعتماد به نفس و دستیابی به آرامش روحی هستید می توانید به تاثیر این رنگ در ایجاد آنچه شما به دنبالش هستید اعتماد کنید. افراد پر امید، شاد و قاطع از نظر روانشناسی گرایش بیشتری به استفاده از رنگ زرد در وجوه و مناسبات گوناگون زندگی خود دارند. بنابراین، ایجاد اعتماد به نفس، شادی آفرینی و تحریک روحی و جسمی انسان از ویژگی های اصلی این رنگ محسوب می‌شود. به اعتقاد روانشناسان رنگ زرد نه تنها باعث ارتقای فعالیت های جسمی می‌شود، بلکه باعث تحریک ذهن هم می‌شود و در تقویت حافظه نقش موثری دارد.

دکوراسیون اتاق نشیمن به رنگ زرد

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز