فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2226 روز پیش
بازدید 1157 بدون دیدگاه

جلومبلی چوبی

جلومبلی چوبی

میز جلو مبلی در کنار مبلمان منزل قرار گرفته و می توان گفت جزئی جدایی ناپذیر و مهم در دکوراسیون خانه است. علاوه بر اینکه میز جلو مبلی از نظر ظاهری می تواند تکمیل کننده فضا باشد، عملکرد و کاربرد مثبت آن در خانه را هم نباید نادیده گرفت. میز جلو مبلی نوعی میز کشیده و با ارتفاع کوتاه است و به گونه ای طراحی می شود که روبروی مبلمان قرار گیرد. میز جلو مبلی برای قرار دادن کتاب، روزنامه، ظروف پذیرایی، لوازم دکوری و مانند آنها که در حین نشستن روی مبل کاربرد دارد، استفاده می شود. زمانی که روی کاناپه و مبل نشسته و در حال مطالعه کتاب و نوشیدن چای هستید، نیاز به سطحی در کنار خود دارید که در ارتفاع مناسب باشد و بدون نیاز به بلند شدن و جابجایی بتوانید از سطح میز جلو مبلی بهره ببرید. انتخاب فرم مناسب با فضای داخلی خانه در بهتر شدن دکوراسیون اهمیت بسیار دارد. فضای کوچک و باریک دارید یا فضای بزرگ و پهن؟ آیا کودک درخانه دارید؟ پس بهتر است فرم میز جلو مبلی بیضی و بدون گوشه را انتخاب کنید. اگر از فرم مستطیل استفاده می کنید حداقل ۸۰ سانتیمتر بین میز جلو مبلی و تلویزیون فاصله بگذارید تا رفت و آمد بدون دردسر داشته باشید. در بخش جلو مبلی ها , جلومبلی شیشه ای نیز طرح هایی زیبایی دارد.

جلومبلی چوبی

در قدم اول باید هدف اصلی خود را برای میز جلو مبلی مشخص کنید. آیا از آن استفاده تزیینی دارید؟ به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل استفاده می کنید؟ و یا واقعا قصد استفاده کاربردی را دارید؟ میز جلو مبلی می تواند دارای طبقه یا کشوهایی باشد تا بتوانند وسیله یا ظروف را در خود ذخیره و نگهداری کنند. میز جلو مبلی دارای تنوع در متریال بوده و معمول ترین متریال برای میز جلو مبلی چوب است. چوب گرد، راش، افرا، بلوط و … را می توانید برای میز جلو مبلی داشته باشید. فلز، شیشه، استیل ضد زنگ از متریال دیگر برای میز جلو مبلی هستند. میز جلو مبلی اکثرا در دکوراسیون پذیرایی و فضای نشیمن استفاده می شود. مانند تمام اجزای خانه و دیگر مبلمان میز جلو مبلی هم دارای تنوع بسیار می باشد. نشستن دور میز و گپ و گفت احساس صمیمیت بیشتری ایجاد می کند و در این میان خوردنی و نوشیدنی های متنوعی که روی میز جلو مبلی قرار دارد، نقش مهمی را ایفا می کنند! در کنار ویژگی هایی که میز جلو مبلی دارد، سبک های متنوع در دکوراسیون منزل می تواند در ظاهر میز جلو مبلی هم دیده شود.

در این مقاله بخوانید: نکاتی برای چیدمان مبلمان

جلومبلی چوبی

در خانه هایی با دکوراسیون به سبک مدرن، از میز جلو مبلی سنتی و کلاسیک استفاده می شود. در این سبک، چوب کار شده، منبت کاری و تزیین شده طرفداران بسیاری دارد و یادآور گذشته هستند. میز جلو مبلی کلاسیک از چوب ساخته می شود و به دلیل هنرهای انجام شده بر روی چوب آن دارای هزینه نسبتا بالایی هستند. میز جلو مبلی مدرن در دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود و نسبت به باقی سبک های میز جلو مبلی طرفداران بیشتری دارد چرا که همخوانی بیشتری حتی با دیگر سبک های دکوراسیون به وجود می آورد. میز جلو مبلی به سبک روستیک ظاهری روستایی و قدیمی به وجود می آورد. از متریال چوب ساخته می شود ولی الگوهای طراحی آن نسبت به میز جلو مبلی مدرن و کلاسیک ساده تر هستند. خیلی از افراد هستند که دلشان می خواهد در هنگام انتخاب وسایل و لوازم دست روی آن هایی بگذارند که طراحی های متفاوت و خاص دارند. میز های جلو مبلی و بغل مبلی آن قدر متفاوت و متنوع هستند، که مطمئن باشید هر فردی با هر سلیقه ای می تواند آن چیزی که مد نظرش است را پیدا کند، فقط کافی است که کمی برای آن ها وقت بگذارد.

جلومبلی چوبی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز