فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1973 روز پیش
بازدید 726 بدون دیدگاه

میز ناهار خوری کم جا و با کیفیت

راهنمایی کامل برای انتخاب میز ناهار خوری کم جا

مدت‌هاست كه ديگر ميز ناهار خوری کم جا فقط يك كالاي لوكس نيست. حالا ديگر خانه شما چه بزرگ باشد يا كوچك حتما جايي براي ميز ناهار خوری در آن پيدا مي‌كنيد! در اين گزارش به شما مي‌گوييم كه يك ميز خوب چه ويژگي‌هايي دارد. میز ناهار خوری و محصولات چوبی دیگر را از ما بخواهید.در ایران میز میتوانید مشخصات و قیمت میز ناهار خوری را مشاهده کنید همچنین محصولات متنوع دیگری مانند میز ناهار خوری چوبی ر ا میتوانید یافت کنید.

یک میز ناهار خوری کم جا یک بوم فوق العاده برای کنجکاوی است. خانه‌ی ما، اسباب و وسائل آن مانند بوفه، مبل، وسائل آشپزخانه مانند مکالمات ما در یادمان خواهد ماند. میز ناهار خوری کم جا نیز می‌تواند بارها در طول روز مورد استفاده قرار گیرد. برای یک انتخاب مناسب یا حتی عالی، نکات کلیدی اندازه، شکل و جنس میز می‌باشد، بنابراین شما می توانید یک مکان ماندنی برای همه چیز را در فضای ناهار خوری داشته باشید. میز ناهار خوری ارزان و با کیفیت را از ایران میز خریداری کنید.

میز ناهار خوری مدرن و مدل های مختلف آن را در اینجا مشاهده کنید.راحت بودن را برای میز ناهار خوری کم جا به دو شکل متفاوت می‌توان تعریف کرد. زمانی که از میز ناهار خوری کم جا استفاده می‌کنیم و و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنیم! در هر دو صورت باید با آن راحت باشید. ابعاد میزی که انتخاب می‌کنید باید علاوه بر تعداد نفرات با فضایی که در اختیار دارید متناسب باشد. در صورتی‌که میز متناسب با تعداد و شرایط افراد نباشد افراد خانواده نشستن کنار سفره پهن شده روی زمین را ترجیح خواهند داد. از سوی دیگر یک میز نامتناسب با فضا (خیلی کوچک یا خیلی بزرگ) این احساس را ایجاد خواهد کرد که انگار چیزی در خانه اضافه است. ممکن است سرنوشت چنین میزی انباری یا مغازه سمساری سر کوچه باشد. پس تناسب میز را با منزل و همین‌طور افراد در نظر بگیرید.با ما تماس بگیرید برای دانستن نکات مهم در مشخصات و قیمت میز ناهار خوری این مقاله را بخوانید.

میز ناهار خوری کم جا

چه میزناهارخوری را برای خانه خود انتخاب کنم؟

شاید بتوان چیدمان صندلی و میز ناهار خوری کم جا و مکان قرار گیری آن در خانه را مهمترین چالش در چیدمان خانه ایرانی دانست و این مسأله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که فضای کمی برای چیدمان صندلی و میز ناهار خوری کم جا در اختیارمان باشد مخصوصا در مورد آپارتمان‌های نقلی و متراژ پایین. اولین نکته مهم برای قرار گرفتن میز ناهار خوری در مکان مناسب، انتخاب ابعاد و اندازه میز ناهار خوری، متناسب با فضایی است که در اختیار داریم، که برای چیدمان اصولی صندلی و میز ناهار خوری کم جا بسیار حائز اهمیت است. برای دیدن مدل های  میز ناهار خوری کوچک و مدل های آن این مقاله را بخوانید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین اندازه میز ناهار خوری کم جا را با توجه به فضای منزلتان انتخاب کنید. یک قاعده کلی بیان می‌دارد که حداقل فاصله میز از هر طرف باید ۳ اینچ (تقریبا۹۰ سانتی متر) باشد. برای آشنایی با  مدل های مختلف میز ناهار خوری چوبی این مقاله را مشاهده کنید.

چرا ۹۰ سانتی متر؟!! این حداقل مقدار فضا برای زمانی است که افراد روی صندلی نشسته‌اند و فرد دیگری بتواند از کنار میز عبور کند و یا حداقل فاصله کابینت در زمان باز شدن درب آن است. برای چینش یک ترکیب خوب  اندازه‌های اتاق‌ها، مبلمان و مناطقی از اتاق که بیشتر در آن رفت و آمد می‌شود را در نظر داشته باشید.

اندازه میز ناهار خوری کم جا

در اینجا چند راهنمایی کوچک اما پرکاربرد برای انتخاب اندازه‌های مناسب برای شما قرار داده‌ایم.

برای انتخاب بهتر میز، ابتدا طول و عرض اتاق پذیرایی را اندازه بگیرید.

اندازه‌های به دست آمده را منهای ۱۸۰ کنید تا قاعده حداقل ۹۰ سانتی متر رعایت شود.

اندازه‌های به دست آمده حداکثر میزان اندازه میز ناهار خوری کم جا است که می‌توانید در اتاق پذیرایی قرار دهید.

به عنوان مثال اگر طول اتاق شما ۳۷۰ سانتی متر و عرض آن ۲۹۰ سانتی متر است، حداکثر اندازه میز ناهار خوری کم شما باید ۲۸۰ در ۲۰۰ باشد، یعنی باید از هر طرف ۹۰ سانتی متر کم شود.

نکته : اندازه‌های موجود در تصویر به فوت و اینچ می‌باشد.

میز ناهار خوری

اندازه

یک میز ناهار خوری کم جا باید به خوبی در فضای اتاق شما قرار گیرد و زیبایی آن را کامل کند، چه اتاق ناهارخوری شما در منزل به صورت جدا باشد، چه در فضایی باز در منزل و یا حتی در خارج از فضای خانه باشد. این میز نقطه مرکزی توجه خواهد بود، انتخاب درست آن ضروری بوده و بهترین عملکرد را به شما خواهد داد.

فضای کوچک

میزهای کوچک و توسعه پذیر (extendable) می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای فضای کوچک باشد. چه شما اتاقی مخصوص پذیرایی داشته باشید یا بخشی از منزل را به این منظور اختصاص دهید، تقریبا ۶۰ سانتی متر طول و ۳۰ سانتی متر عرض برای راحت بودن هر نفر در غذا خوردن کافی است، پس یک میز ۱۲۰ سانتی متر در ۹۰ سانتی متر می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای یک میز ۴ نفره باشد. البته قاعده ۹۰ سانتی متر را نیز نباید فراموش کنید.

فضای بزرگ

اتاق ناهار خوری بزرگ، میز ناهار خوری کم جا و در ادامه آن صندلی‌های بزرگتری هم خواهد داشت. یک میز ۱۸۰ در ۱۲۰ سانتی متر برای ۸ نفر مناسب خواهد بود. اگر طول میز را به ۲۴۰ سانتی متر افزایش دهیم ۱۰ نفر می‌توانند دور میز بنشینند. در این حالت باید ۱۰۰ تا ۱۰۵ سانتی متر فاصله از طریفین اتاق را درنظر بگیرید تا مهمانان بتوانند آزادانه دور میز ناهار خوری کم جا حرکت کنند.

البته لوازم جانبی لوکس نیز مانند لوستر، شمع و فرش می‌تواند به زیبایی اتاق پذیرایی بی‌افزاید. البته برای زیبایی بیشتر می‌توانید به محفظه‌های چرخ‌دار و بوفه نیز فکر کنید.

میز ناهارخوری کم جا در فضای باز

پذیرایی در فضای باز (Dining alfresco)، یک میز پذیرایی است که در فضای آزاد قرار دارد و هوای آزاد و چتر از ملزومات آن است. اندازه میز با توجه به فضای در نظر گرفته شده و همچنین تعداد افرادی که دعوت می‌شوند تعیین خواهد شد.

شما می‌توانید فضای ایده‌آل خود را با فرش یا موکت مشخص کنید و با نورپردازی ساده اما شیک یک فضای پذیرایی زیبا و ایده‌آل بسازید. فضایی که در آن تعطیلات را با دوستان و خانواده خود بگذرانید.

میز ناهار خوری جدید

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز