فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1852 روز پیش
بازدید 1071 بدون دیدگاه

ظاهر میز کنسول

زمانی که شما اندازه فضایی که قرار است در آن میز آینه و کنسول خود را قرار بدهید را داشته باشید. وقت آنست که در مورد مدل و طراحی آن فکر کنید. در سایت های مختلف و در فروشگاه ها به دنبال طرحی مدرن و متفاوت باشید. ما یک لیست از راهنمایی های ساده اما فوق العاده موثر یکپارچه سازی را ساخته ایم. که میز کنسول خود را بدون هیچ زحمتی می توانید خریداری کنید:

  1. برای جلوگیری از شلوغی سطوح یا قفسه های یک کنسول، قبل از اینکه تبدیل به یک جای بهم ریخته و خراب شود. یک جعبه بر روی سطح را به منظور سازماندهی انواع اقلام مورد نظر بر روی آن قرار دهید.                                                                                                                                                             
  2. یک ظروف تزئینی یا سینی یک راه حل سریع برای کسی است که فقط کلید های خود را بر روی سطح میز گذاشته می شود.  و به جلوگیری از ضربات جزئی و نشانه های خراشیده کمک می کند.                                                                                                                                                                                  
  3. سبد ها، جعبه ها و حتی گیاهان یک راه عالی برای پر کردن فضای خالی زیر میز کنسول است. آنها همچنین به اضافه کردن عنصر دیگری از سبک، رنگ و بافت کمک می کنند.

به دنبال خوب بودن باشید و بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید – چه چیزی می تواند بیشتر به شما کمک کند؟

  1. قفسه کتابخانه یک راه عالی برای استفاده از بخشی از فضای سطح کنسول است. کتاب های قدیم و جدید، به یک سطح احساس راحتی و آرامش بخش می دهند.

میز آینه کنسول

  1. قرار دادن یک آینه بر روی یک میز در مقابل یک دیوار، یک ویژگی تزئینی دوست داشتنی ایجاد می کند. همچنین برای آوردن نور به فضای شما عالی است.

 

  1. استفاده از دیوار بالای کنسول خود را با آویز آثار هنری مورد علاقه خود یا عکس های خانوادگی می توان بسیار کارامد و دلنشین باشد.

 

  1. یک ترفند واقعی طراح این است که از یک جفت چراغ در هر دو طرف یک آینه بزرگ استفاده کند. این یک روش ساده اما بسیار موثر برای ایجاد یک نگاه تاثیر گذار است.

 

  1. یک پاتختی کوچک یک راه عالی برای ایجاد یک ظاهر تمیز و متقارن است.

این ترتیب یک فضای مفید نیز ارائه می دهد زمانی که شما مردم بیشتری را به صندلی می گیرید.

برای راهنمایی در مورد چگونگی قرار دادن یک میز ناهار خوری در کنار یک میز آینه و کنسول، نگاهی به راهنمایی خرید میز ناهارخوری ما بیاندازید.

سبک محصولاتمان را در منزل هایتان با گرفتن عکس به ما نشان دهید. آیا ما به شما راهنمایی کرده ایم تا یک میز کنسول جدید دوست داشتنی خود را به دست آورید؟

شما می توانید تمام کنسول های موجود در محدوده ما را بررسی کنید. زمانی که از ما خرید می کنید با فرستادن عکس از محصولات برای ما، ما را خوشحال کنید.

میز کنسول و آینه

کنسول، در مبلمان، یک نوع میز جانبی در برابر یک دیوار قرار داده شده است. و به طور معمول ثابت است، نیاز به پایه و یا دیگر پشتیبانی جهت نگهداری ندارد.

از آنجایی که فقط از طرف مقابل یا طرفین دیده می شد، سطح پشت آن معمولا از جنس چوب های معمولی ساخته می شوند. و رویه ی کار را از سنگ مرمر، گرانیت و یا از چوب های مختلف می سازند.

 در ایتالیا قرن ۱۷ میلادی، میز کنسول، یک نمایش بزرگ از مد مبلمان ساخته شده برای نمایش بود. نمونه های بسیاری از این دوره حک شده بود. یک گروه غول پیکر از کنسول ها در سال ۱۶۷۵-۱۶۷۸ برای پالازو کلونا در رم ساخته شد.

رویه ی این میزهای بسیار متفاوت بوده است. چراکه از چهره های مختلفی از جمله چهره های انسانی، شاخ و برگ درختان، دلفین ها؛ عقاب ها و دیگر موارد بر روی آن ها نقاشی شده بود. در بسیاری از موارد نیز از کنده کاری استفاده نمودند. فرانسوی ها در طول سلطنت لوئیس XIV، مد برای کنسول های بزرگ را ادامه دادند. و نمای جلو را به یک جفت پنل های منحنی درونی متصل شده ادامه داد.

بسیاری از این کنسول ها به صورت جفت ساخته شده اند. تا با آینه های مطابق با آن طراحی شوند. آنها یکی از موفق ترین سبک ها روکو بودند که پس از توسعه در فرانسه، در انگلستان و سایر نقاط اروپا محبوب شد. در طول احیای کلاسیک در سه ماهه آخر قرن ۱۸، کنسولهای چوب ماهون و آفتابگردان با دکوراسیون رنگ رنگی رنگی در انگلستان معرفی شدند.

کنسول

۴ مکان برای استفاده از میز کنسول

فضاهای باز

قرار دادن میز کنسول در ورودی یک نقطه کانونی قوی محسوب می گردد. و اولین تاثیر را برای مهمانان که وارد خانه شما  می شوند را دارد. بهترین میزهای کنسول تزئین شده سبک و با عملکرد از نوع ترکیبی چوب ساده و براق می باشد.

یک آینه، چراغ و عکس خانوادگی (در بالا) نقطه ای عالی برای استقبال مهمانان فراهم می کند. اگر کتتان جیب ندارد، در مورد یک قفسه یا جعبه کوچک برای جمع آوری وسایل مهمان فکر کنید. یک کاسه کوچک می تواند کلید ها و تلفن های همراه را نگه دارد.

(برای اطلاعات بیشتر مقاله در رابطه با راهنمای خرید میز کنسول را مطالعه بفرمایید).

 

یک دفترکار برای خانه ایجاد کنید

  1. برای تنظیم دفتر خود یک فضای نزدیک یک منبع برق انتخاب کنید.

  2. یک کنسول را با فضای کیبورد مناسب به راحتی نگه دارید. لپ تاپ یا رایانه، لامپ میز و دفترچه یادداشت خود را بر روی آن قرار دهید.

  3. یک صندلی انتخاب کنید، مانند یک صندلی پارسون راحت است و فضای بیشتری را با طراحی باریک آن نمی گیرد.

 

میز تلویزیون

میزهای کنسول به طور طبیعی باریک هستند، به این ترتیب می توانند فضای کمتری را نسبت به یک پایه تلویزیونی سنتی بگیرند. به دنبال یک میز کنسول محکم که وزن تلویزیون خود را نگه می دارد و مطمئن شوید که به اندازه کافی گسترده باشد تا بتواند جعبه کابل، دستگاه پخش دی وی دی یا استریو را جایگزین کند.

 

بعنوان میز آرایش در اتاق خواب

یک میز کنسول و آینه را به یک عنصر اصلی در اتاق خواب تبدیل کنید، آویزان یک آینه بالای آن و قرار دادن یک صندلی شیک در پشت میز بسیار کارآمد می باشد. یک منبع نور را فراموش نکنید، مانند یک چراغ مطالعه، برای پایان دادن به این نقطه زیبا، فراموش نکنید. لوازم آرایشی و جواهرات را در جعبه های کوچک روی میز قرار دهید زیرا اکثر کنسولها دارای قفسه نیستند. و بیشتر کنسول ها دارای کمدهای درب دار هستند که می توانید برای قرار دادن مدارک خود استفاده کنید.

میز کنسول

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز