فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2220 روز پیش
بازدید 14580 بدون دیدگاه

خرید مبلمان نسکافه ای

مبلمان نسکافه ای

در دکوراسیون داخلی نسکافه ای به رنگ قهوه ای تیره است. در واقع بیشتر افراد این سری رنگ ها را برای وسیله ها و مبلمان خود ترجیح میدهند.چرا که رنگی گرم است که کمتر چرک تاب خواهد شد و البته رنگی است که هیچ گاه شما را دلزده نخواهد کرد. یکی از مهمترین موارد داشتن یک دکوراسیون داخلی ایده آل و چشم نواز، ست کردن رنگ اثاثیه و لوازم مختلف در دکوراسیون منزل است، به طور مثال اگر شما قواعد ست کردن رنگ مبل با فرش تان را بدانید بی شک بخش اعظمی از طراحی و دکوراسیون داخلی تان را پیش خواهید برد. باید ابتدا ترکیب رنگ های هماهنگ با مبل نسکافه ای را بشناسیم و از آن برای تعدیل رنگ نسکافه ای مبلمان استفاده کنیم، شاید در نگاه اول رنگ نسکافه ای بی روح و کسل کننده باشد، اما این رنگ در ترکیب با سایر رنگ ها می تواند جلوه ی بسیار روح نوازی به فضای داخلی شما ببخشد، به طور مثال می توانید در قالب کوسن و یا پتوی دسته مبلی از این رنگ ها برای مبلمان استفاده کرد. مبلمان نسکافه ای رنگ، به علت راحتی در ترکیب شدن با دیگر ملزومات خانه و هزینه پایین در نگهداری‌ ، به عنوان یکی از محبو‌ب‌ترین وسایل در دکوراسیون خانه تبدیل شده است. نسکافه ای تیره، در مقابل کثیفی و گرد و خاک بسیار مقاوم است و برای خانواده‌هایی با بچه‌های فعال و پر تردد، یک انتخاب هوشمندانه است. با وجود تمام محاسن آن، معضلات بسیاری برای صاحبان آنها فراهم کرده است.

مبلمان چرم قهوه ای از دیگر مبلمان هایی است که امروزه مورد توجه قرار میگیرد.

مبلمان نسکافه ای

از آن جمله می‌توان به اهمیت ترکیب مبلمان نسکافه ای با دیگر چیدمان خانه و هماهنگی آن اشاره کرد. از دیگر نگرانی دارندگان چنین چیدمانی، این است که چگونه می‌توان حالت سردی و خسته کنندگی را از خانه خود بیرون کنند. شکایتی که از طرف دارندگان مبلمان نسکافه ای بیان می‌شود، بر این فرضیه است که رنگ نسکافه ای، رنگی خسته کننده و ملال آور است. برای از بین بردن چنین حالتی، بیایید به برخی از روش های مختلف برای تبدیل این مبلمان اصلی عمومی به مبلمانی زرق و برق دار و مدرن، نگاه کنیم. فضا را روشن کنید. یک مبل نسکافه ای تیره، در فضایی احاطه شده با وسایلی روشن‌تر، نمایی نخواهد داشت. به این منظور، دیوارها را با یک رنگ خنثی کم­رنگ، رنگ کنید. سپس تابلو، تزئینات و مبلمان دیگری، در رنگ‌های روشن‌تر و با رنگ‌های مختلف برای تعادل و هماهنگی قسمت تیره خانه، انتخاب کنید. به رنگ‌‌های گرم خوش­ آمد بگویید. رنگ نسکافه ای، یک رنگ خنثی گرم است، که به خوبی با رنگ‌های گرم دیگر و چوب، ترکیب می‌شود. رنگ­های موجود در رنگ‌های پائیزی مانند: قرمز آتشی، زرد خردلی، یا قهوه‌ای سوخته، نیز برای ترکیب شدن با مبل نسکافه ای، انتخاب خوبی خواهند بود.

همچنین بخوانید: چگونه مبلمانمان را متناسب با فرش هایمان بچینیم؟

مبلمان نسکافه ای

فضا را خنک کنید. رنگ نسکافه ای به خوبی با رنگ آبی و سبز که حس طراوت و شادابی را القا می‌کنند، ترکیب می‌شود. از صندلی‌ها، چهارچوب پنجره‌ها، یا کوسن‌های رنگارنگ در تن خنک کننده در طیف­های آبی و سبز، برای اضافه کردن مقداری حس خونسردی و رنگ برای یک فضای دارای مبل نسکافه ای، استفاده کنید. صندلی‌هایی برای از بین بردن ظاهر و نمای تیره مبل موجود در اتاق، اضافه کنید و از کوسن‌های تزئینی برای درخشان کردن ظاهر بصری مبلمان تیره، استفاده کنید. با رنگ‌آمیزی بخش‌های موجود، با رنگ‌های هماهنگ با مبلمان، فضای خانه را دگرگون کنید. از قدرت مغایرت و کنتراست بین تیره و روشن، با سقف‌های سفید و تراشکاری شده، استفاده کنید. مبلمان نسکافه ای، ظاهری بسیار دنج و همچنین مطابق با مد روز دارند، و زمانی که با رنگ های تازه و کنتراست ایجاد شده با سفید، ترکیب می‌شوند، ظاهری بسیار جذاب و پرطراوت، به فضای خانه اضافه می‌کنند. از مبل نسکافه ای خود، برای ترکیب یک طیف از رنگ‌های زیبا، استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید رنگ سیاه و نسکافه ای، را به طور فوق‌العاده‌ای با هم ترکیب کنید. سپس ملزومات به رنگ سفید را، برای حفظ تعادل رنگی اضافه کنید.

مبلمان نسکافه ای

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز