فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1587 روز پیش
بازدید 1309 بدون دیدگاه

پین های پر طرفدار ایران میز در پینترست

سلام دوستان خوبم

امروز میخوام به بررسی و معرفی پین های پر طرفدار ایران میز توی سایت پینترست بپردازم. اول بذارید با معرفی که ویکی پدیا از پینترست کرده آشنا بشیم.

پینترست (به انگلیسی: Pinterest) نام وب‌سایت شبکه اجتماعی شناخته شده برای اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران اجازه می‌دهد بر اساس علاقهٔ خود به اصطلاح “پین” کنند و سایر اعضا این تصاویر را لایک زده یا در صورت لزوم “ریپین” کنند. اعضا می‌توانند کل تصاویر پین شده به یک بورد خاص متعلق به یک نفر را دنبال کنند. کاربران پینترست از طریق فیس‌بوک و توییتر نیز می‌توانند عکس‌های خود را به اشتراک گذاشته و با یکدیگر تعامل داشته باشند. پین‌ترست با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیون دلاری تأسیس شده‌است؛ و در فهرست ۵۰ سایت برتر سال ۲۰۱۱ از دید نشریه تایم قرار گرفته‌است.

این سایت به‌تازگی با ایجاد تغییراتی در استراتژی‌های خود گام بزرگی را در جهت ورود به تجارت الکترونیکی به روش‌های B2C و C2C برداشته و در نرم‌افزارهای کاربردی آیفون و iPad خود دکمه‌ای با عنوان Buy اضافه کرده‌است. با اضافه شدن این دکمه خرده‌فروشان این امکان را خواهند داشت که محصولات خود را ارائه کرده و کاربران نیز از طریق این دکمه ثبت سفارش نموده و مراحل خرید را از طریق ایمیل دنبال کنند.

منبع: ویکی پدیا

 

ببینید افراد توی پینترست کدوم پست های ایران میز رو بیشتر دوست دارن:

میز تلویزیون پادینا - ایران میز - پینترست

میز تلویزیون پادینا – ایران میز

 

 کنسول-آیریک-ایران-میز-پینترست


کنسول آیریک – ایران میز

 

[av_button label=’مشاهده فروشگاه اینترنتی ایران میز’ link=’manually,https://www.iranmiz.com/’ link_target=” size=’large’ position=’center’ label_display=” icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’ av_uid=’av-2w405j’ custom_class=” admin_preview_bg=”]

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز