فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2289 روز پیش
بازدید 2384 بدون دیدگاه

رنگ بنفش و اتاق خواب

دکوراسیون یاسی اتاق خواب

رنگ یاسی به عنوان رنگی خنثی از ترکیب دو رنگ البته نسبت بیشتری رنگ سفید و کمتر بنفش تیره حاصل شده که این رنگ به دلیل روشنی و زیبایی، ملایمت و آرامش را سبب می شود و به دلایل خصوصیات روانشناختی رنگ بنفش که شامل: وقار، اصالت، عزت نفس، ظاهری سلطنتی و در عین حال آرامش بخش و همینطور تسکین دهنده را به مخاطبین هدیه می کند. در ای مقاله قصد داریم به طور تخصصی به بررسی نقش رنگ یاسی و طیف های بنفش در فضای اتاق خواب بپردازیم، لذا اگر قصد ایجاد تغییر در فضای اتاق خواب تان را دارید و یا می خواهید در این باره بیشتر بدانید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.در ادامه نیز میتوانید محصولاتی چوبی زیبای ایران میز مانند سرویس خواب و .. را مشاهده کنید.

دکوراسیون یاسی اتاق خواب
دکوراسیون اتاق خواب به دلیل اینکه مکانی است که برای استراحت در نظر گرفته می شود و باید بتواند زمینه آرامش را برای فرد مهیا کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . کاربرد رنگ هایی آرامش بخش در اتاق خواب مثل رنگ یاسی می تواند این محیط را به یک مکان آرام برای استراحت تبدیل کند. انتخاب رنگ یاسی برای اتاق خواب امروزه بسیار رایج بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای اتاق خواب و در دکوراسیون منزل محسوب شود زیرا آرامش را به فضای خصوصی و تخت خواب افراد آورده و علاوه بر تاثیر مثبت بر خواب ،به دلیل خنثی بودن قابل هماهنگی با مبلمان و رنگ دکوراسیون اتاق می باشد. رنگ یاسی در کنار طیف بنفش هماهنگی بسیار لطیف و زیبا و در کنار رنگ های ملایم دیگر ترکیبی زیبا ایجاد می کند و در ترکیب با رنگ های مکمل و دیگر رنگ ها می تواند انعطاف پذیر باشد. دکوراسیون مدرن و رنگی در زمره دکوراسیون های جالب است.
دکوراسیون یاسی اتاق خواب
اگر خواهان اتاق خواب رمانتیک و عاشقانه هستید می توانید اتاق خواب خود را به رنگ بنفش انتخاب کنید، رنگ بنفش در ترکیب با رنگ سفید بسیار زیبا خواهد شد. علاوه بر رنگ بنفش می توانید از رنگ یاسی که از ترکیب رنگ سفید و بنفش تیره حاصل شده استفاده کنید این رنگ آرامش و صمیمیت را به اتاق خواب شما می بخشد. شاید این رنگ ها بعد از مدتی خسته کننده و تکراری شوند. اما بنفش و رنگ های هم خانواده اش به فضا زندگی می بخشند. رنگ بنفش به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های سال نو میلادی می تواند وسایلی همچون مبلمان، تخت خواب، بوفه و استند و… را به روز کند. اما چیزی که هیچ وقت نباید فراموش کنید حفظ تعادل و ترکیب بندی مناسب در به کارگیری رنگ ها است. رنگ بنفش دارای طیف های رنگی متفاوت از جمله بنفش تیره، بادمجانی، بنفش آبی و بنفش روشن که یاسی نامیده می شود، می باشد. جالب است بدانید که سایه‌ های رنگ بنفش احساس آرامش و راحتی ایجاد می‌کند.
دکوراسیون یاسی اتاق خواب
یکی از ویژگی های رنگ بنفش و یاسی این است که با رنگ های دیگر به راحتی هماهنگ می شود، شما می توانید دکوراسیون داخلی منزل را به رنگ بنفش و سفید، بنفش و مشکی، بنفش و آبی، بنفش و قهوه ای و بنفش و سبز، بنفش و نارنجی و بنفش و یاسی انتخاب کنید. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب به رنگ بنفش و سفید و یا یاسی و سفید می توانید از فرش و پرده های بنفش و یا یاسی استفاده کنید، روتختی ها و بالش ها را به رنگ بنفش انتخاب کنید و یا دیوار های اتاق خواب را به رنگ یاسی رنگ آمیزی کنید. ناگفته نماند که رنگ بنفش روشن و یاسی در ترکیب با رنگ صورتی و آبی برای دکوراسیون اتاق کودک دختر و پسر و دکوراسیون اتاق بازی هم مناسب می باشد و می تواند باعث کاهش خستگی و افزایش انرژی و افزایش هوش کودک شما شود.
دکوراسیون یاسی اتاق خواب
همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز