فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2198 روز پیش
بازدید 12832 بدون دیدگاه

مبل طوسی یا مبل نوک مدادی؟

یکی دیگر از رنگ‌های منتخب طراحان دکوراسیون برای سال پیش رو، طیفی از رنگ مشکی_طوسی یا همان «نوک مدادی» است که اتفاقاً هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتد. رنگ نوک‌مدادی با لامپ‌های سقفی طلایی و صندلی‌های چرمی یکی از آن چیدمان‌های خاصی است که مناسب فضاهای مردانه‌تر مثل اتاق کار یا کتابخانه است. بااین‌همه اگر اهل دکوراسیون‌های خاص و تک هستید ترکیب نوک‌مدادی با اکسسوری‌های زرد، طلایی، سفید و قرمز یک چیدمان شیک، مدرن و امروزی برای اتاق‌نشیمن و همچنین یک رنگ شیک برای اتاق خوابی مدرن است. دکوراسیون رنگ طوسی و استفاده از این رنگ در تناژ سایه روشن در گوشه گوشه ی خانه های مدرن به چشم می خورد و امروزه استقبال خوبی از این رنگ در عرصه ی مد و تکنولوژی شده است.دکوراسیون رنگ طوسی اگر شما رنگ طوسی را یک رنگ بی روح و غمگین می خوانید سخت در اشتباه هستید چرا که امروزه دکوراتورهای حرفه ای سراسر دنیا رنگ طوسی را برای جلوه دادن و های لایت کردن رنگهای دیگر استفاده می کنند.رنگ طوسی جیغ بودن برخی رنگها را کم می کند و به بعضی رنگها تعادل می بخشد. شما می توانید مبلمان طوسی رنگ را در طرح و مدل مورد نظر خود از ایران میز سفارش دهید.

رنگ شناسان رنگ طوسی را آغاز و زادگاه آرامش می دانند و طرحان حرفه ای از ان به عنوان پس زمینه در طراحی هایشان استفاده می کنند. بعد از تمام این تفاسیر می خواهیم با ذکر چند نکته شما را با رنگ طوسی آشتی دهیم. به این طراحی های دکوراسیون با ترکیب رنگ خارق العاده نگاه کنید. ترکیب های حرفه ای و متخصصانه ی طراحان رنگ طوسی را به یک رنگ الهام بخش برای القای زیبایی به رنگهای دیگر استفاده کرده اند. رنگ طوسی را به صورت سایه روشن با رنگهای زیبایی همچون آبی و طلایی ترکیب کرده و یک ایده ی زیبا خلق کرده اند. طوسی تناژ مختلفی دارد و این تناژ زیبا شامل: طوسی نقره ای – طوسی آبی – طوسی  روشن – طوسی متوسط – طوسی تخته سنگی. برای استفاده از رنگ طوسی در گوشه کنار منزل باید اصول مچ کردن و در حقیقت ترکیب رنگ را به درستی رعایت کنیم . ترکیب رنگ طوسی با زرد که در حقیقت یک ترکیب عالی است و یا ترکیب رنگ طوسی آبی با رنگ های سرمه ای و آبی یک دکوراسیون معرکه می سازد.  رنگ طوسی با ته رنگ آبی یک ترکیب جذاب است و و یک ظاهر استیل مانند را ایجاد می کند. طوسی مایل به آبی در اتاق های گرم رو به خورشید یک حس خنک شدگی و سرما را ایجاد می کند. طوسی تیره و روشن با ته رنگ بنفش برای مکان ها و فضاهای غیررسمی مناسب است.این ترکیب رنگی برای اتاق های نشیمن خانوادگی و اتاق خواب ر پر کاربرد است.شما رنگ های دیگری مانند خردلی و خاکستری را نیز میتوانید تحربه کنید.

مبل نوک مدادی

در گذشته این رنگ طرفداران زیادی داشته و امروزه هم قابلیت های آن بیشتر مشخص شده است. از خاکستری تیره در اتاق های ناهارخوری چشم گیر می توان استفاده کرد و از خاکستری روشن در اتاق خوابی مملو از نور طبیعی. شاید جمله ی طوسی، طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن! کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما باید بگوییم که در شاخه ی ترکیب رنگ ها این جمله حقیقت محض محسوب می شود. رنگ طوسی در واقع رنگی خنثی از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می تواند با بیشتر رنگ ها ترکیب شود. یکی از پر طرفدار ترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل ترکیب رنگ طوسی با زرد است. در چنین ترکیبی بهتر است رنگ طوسی رنگ زمینه باشد و زرد رنگ مکمل و جزئی برای روح بخشیدن و دلنشین کردن بیشتر فضا. رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن فضای پیرامون را سرد جلوه می دهد. ترکیب رنگ قهوه ای با طوسی می تواند فضای دکوراسیون شما متعادل تر کند و گرمای منحصر به فردی به فضای شما ببخشد. با استفاده از طیف رنگی طوسی در فضای خود می توانید به سادگی آرامش را مهمان فضای خود کنید. همان طورکه در این فضا می بینید به دلیل استفاده از رنگ های سیر و روشن طوسی فضا از حالت مرده تبدیل به فضایی پویا اما با آرامش نسبی شده است. حضور جزئی رنگ های سبز و آبی شفاف این پویایی را دو چندان کرده است.

طوسی یا نوک مدادی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز