فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2770 روز پیش
بازدید 509 بدون دیدگاه

چرا کفپوش های چوبی؟

کفپوش های مستطیل شکل

مدل های مختلف کفپوش

ظاهر خانه می تواند بسیار گیرا و شیک، معمولی و یا حتی نامناسب باشد. قطعا هیچکس نمی تواند تاثیر نمای بیرونی را بر قیمت و نحوه ی به چشم آمدن یک خانه انکار کند اما مهم تر از نمای بیرونی یک ساختمان و به طور جزیی تر، یک آپارتمان، نمای داخلی و دکوراسیون آن است. اگر از دکوراسیون خانه تان رضایت کافی ندارید و یا می خواهید تغییراتی در آن اعمال کنید با ما همراه باشید تا شما را با چندین روش موثر و کارآمد برای داشتن خانه ای استثنایی راهنمایی کنیم. میز تلویزیون خود را میتوانید با کفپوش خود ست کنید.

کفپوش های مستطیل شکل

در فضای راهرو اگر از کفپوش های مستطیل شکل و با طول زیاد استفاده کنید، فضایتان دراز و طولانی به نظر خواهد آمد. این ایده برای راهروهای کوچک بسیار کاربردی بوده و می توانید رنگ جاکفشی تان را با آن هماهنگ کنید و از این ترکیب به نفع فضایتان بهره ببرید.

 

کفپوش های مستطیل شکل

در فضای آشپزخانه و یا اتاق نشیمن نیز می توانید از این نوع کفپوش ها استفاده کنید اما بهتر است توجه داشته باشید که رنگ و طرح کفپوش تان، مستقیما بر روی کیفیت رنگ و زیبایی فضایتان تاثیر خواهد گذاشت و می تواند رنگ غالب کل اتاق و یا فضا را تغییر دهد. برای مثال به تصویر بالا دقت کنید که از رنگ استخوانی برای کفپوش استفاده شده است و این ترکیب به همراه مبلمان کرم رنگ و کابینت های سفید همراه شده است تا زیبایی این دکوراسیون را به حداکثر میزان ممکن برساند.

کفپوش های طرح بافت

کفپوش های طرح بافت

یکی از انواع پرطرفدار کفپوش ها، نوع به اصطلاح بافته شده آن است که حتی درباره ی کاشی و سرامیک هم اجرا می شود. این نوع از قرار گیری برای کفپوش های مستطیلی مناسب است و می توانید به طور همزمان از دو رنگ استفاده کنید. گفتنی است که درباره ی این نوع از کفپوش ها، بهتر است از رنگ های متضاد و یا بی اثر برای دیگر وسایلی که بر رویشان قرار می گیرند استفاده کنید مانند صندلی اوپن با رنگ نوک مدادی و کفپوش های طیف قهوه ای و کرم برای آشپزخانه.

کفپوش های جهت دار

کفپوش های جهت دار

منظور از کفپوش های جهت دار این نیست که جهت و یا طرح خاصی بر روی آنها قرار دارد بلکه به نوع قرار گیری آن ها بر روی سطح مورد نظر شماست. این طرح برای کفپوش های با شکل هندسی متوازی الاضلاع مناسب بوده و می توانید تنها از یک رنگ برای آن استفاده کنید. گفتنی است که اگر از رنگ قهوه ای برای کفپوش تان بهره می برید، بهتر است از رنگ های کاملا روشن و یا تیره برای دیگر وسایل استفاده کنید تا تغییرتان چشمگیر شود. برای مثال اگر در فضای اتاق پذیرایی و یا اتاق نشیمن از این مدل از کفپ.ش استفاده می کنید بهتر است از یک صندلی راحتی و یا صندلی راک با رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید و در فضای آشپزخانه نیز از صندلی اوپن با رنگ قهوه ای سوخته استفاده کنید.

کفپوش های مستطیلی و عریض

کفپوش های مستطیلی و عریض

یکی از مهم ترین شاخصه های کفپوش ها را می توان طول و عرض آنها دانست از این رو که می توانند فضایتان را بزرگتر و یا کوچکتر نمایش بدهند پس بهتر است در انتخاب نوع، رنگ، طرح و اندازه ی کفپوش تان بیشترین دقت ممکن را داشته باشید تا دکوراسیون تان بهتر از انتظارتان ظاهر شود. بر روی کفپوش های عریض و کرم رنگ، می توانید از یک میز ناهارخوری مدرن استفاده کنید تا زیبایی دکوراسیون تان به یک باره چندین برابر شود.

طرح های خاص

طرح های خاص

طرح خاص شامل کفپوش هایی می شود که چیدمان متفاوتی دارند، نه جهت دار هستند، نه صاف، بلکه طرح ظاهری آنها ساده بود و این تنها به میزان خلاقیت طراح داخلی خانه و یا طرح دکوراسیونی که انتخاب می کنید بستگی دارد. در این نوع از دکوراسیون کفپوش ها، بهتر است از رنگ قهوه ای استفاده کنید تا بتوانید بسیاری از وسایلتان را با آن هماهنگ کنید. برای مثال در فضای اتاق نشیمن می توانید مبلمان چرم و میزعسلی چوبی را با این نوع از کفپوش همراه کنید و در فضای آشپزخانه هم می توانید از یک میز ناهارخوری زیبا و قهوه ای رنگ استفاده کنید تا رنگ غالب تان به خوبی مشخص شود.

کفپوش های مستطیلی و باریک

کفپوش های مستطیلی و باریک

این نوع از کفپوش که بیشتر جلوه ای کلاسیک و قدیمی دارد بهتر است با رنگ های آبی، خاکستری و سبز بکار برده شود تا بیشترین زیبایی را به فضایتان ببخشند. در صورتی که از این مدل کفپوش در فضای اتاق خوابتان استفاده می کنید بهتر است از تختخواب و یا سرویس خواب با رنگ سفید و روتختی تقزیبا هماهنگ استفاده کنید تا اتاقی با ترکیب رنگ دلخواه و هماهنگ داشته باشید. نکاتی در باره دکوراسیون کلاسیک را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز