فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
seo 54 روز پیش
بازدید 110 بدون دیدگاه

مزایا و معایب مبل پایه فلزی که قبل از خرید آن باید بدانید

در خرید مبل راحتی، انتخاب بین مبل پایه فلزی یا چوبی به سبک دکوراسیون و سلیقه شما بستگی دارد؛ اما باید بدانید که هرکدام از آنها مزایا و معایبی دارند که بهتر است قبل از خرید، در موردشان اطلاعات کافی داشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم به‌طور اختصاصی به مزایا و معایب مبل پایه فلزی یا استیل بپردازیم و اطلاعات کاملی را در مورد این وسایل دکوراسیون منزل به شما ارائه دهیم.

مبل پایه فلزی چیست؟

برای آنکه بتوانید درک بهتری از مزایا و معایب مبل پایه استیل داشته باشید، بهتر است بدانید که دقیقا منظور از این سبک مبلمان چیست. مبلمان با پایه فلزی، از جنس استیل یا دیگر فلزات هستند که با استفاده از چوب و پارچه‌های مختلف پوشیده می‌شوند و به دلیل ظاهر مدرن و مقاومت زیاد، بیشتر در چیدمان‌های مدرن، ادارات، هتل‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع مبلمان با طرح‌های مختلف مانند مبل ال یا مدل‌های کلاسیک در بازار موجود هستند و با وجود پایه‌های آبکاری‌شده استیل نقره‌ای یا طلایی رنگ، زیبایی خاصی را به فضا می‌بخشند. بنابراین اگر به چیدمان‌های خاص در منزل خود علاقه دارید، قطعا این سرویس مبلمان برای شما هم جذاب خواهد بود.

مبل پایه فلزی سبز

مزایای مبل پایه استیل

پایه‌های مبلمان فلزی استحکام و طول عمر زیادی دارند؛ به همین دلیل است که انواع مبل تخت خواب شو را که وزن‌های زیادی تحمل می‌کنند هم در بین آنها می‌بینید. از مزایای این مبلمان آن است که می‌توانید آنها را به راحتی تمیز کنید و با کمی آب و مواد شوینده مخصوص آن، مانند روز اول می‌شوند. پایه‌های مبلمان فلزی براقیت و درخشش زیادی دارند و باعث ایجاد ظاهری مدرن در محیط می‌شوند.

برای تولید مبلمان پایه فلزی از مواد مختلفی مانند آهن، آلومینیوم و فولاد ضدزنگ استفاده می‌شود؛ بنابراین به دلیل مقاومت زیادی که این فلزات دارند، با کیفیت‌های متفاوتی در آنها روبه‌رو هستیم. به‌طور کلی پایه‌های فلزی نسبت به جابه‌جایی و تغییر دکوراسیون مقاومت بیشتری دارند و کمتر در معرض شکستن و آسیب‌دیدگی قرار دارند.

معایب مبل پایه استیل

مبل‌های پایه فلزی در کنار خوبی‌هایشان، نقاط ضعفی هم دارند. برای مثال قیمت آنها گران‌تر است و ساختار پیچیده‌تری دارند که باعث می‌شود هزینه نهایی آنها نیز بیشتر شود. مبل‌های پایه فلزی از جمله مبلمان مدرن هستند؛ بنابراین برای دکوراسیون‌هایی که سبک سنتی دارند، انتخاب خوبی نخواهند بود. به‌علاوه ممکن است شکل آنها به مرور زمان قدیمی شود و دیگر نتوان به‌عنوان وسیله‌ای مدرن و متناسب با مد روز به آنها نگاه کرد.

پایه‌های فلزی می‌توانند برای کودکان و سالمندان خطرناک باشند؛ زیرا بسیار محکم هستند و در صورت برخورد پا ممکن است باعث آسیب‌های جدی شوند. همچنین گاهی در صورت انتخاب جنس نامرغوب ممکن است شاهد زنگ‌زدگی و خوردگی آنها نیز باشید.

در شرایطی هم ممکن است به دلیل انتخاب نادرست، طراحی و تولید آنها به درستی انجام نشده باشد و پایه‌ها شکلی کج به خود بگیرند. بنابراین برای خریدشان باید به کیفیت مواد سازنده توجه کنید تا محصول بدون ایرادی را دریافت کنید.

مبل پایه استیل

چند نکته مهم برای خرید مبل استیل

در خرید مبل استیل نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در اینجا به چند نمونه از این موارد اشاره می‌کنیم:

  1. داشتن فضا و محیط مناسب: خرید مبل استیل برای خانه‌هایی با متراژ کوچک توصیه نمی‌شود؛ زیرا برای این نوع مبلمان نیاز به محیط‌های بزرگ‌تر است.
  2. هماهنگی با دکوراسیون: اگر سبک دکوراسیون منزل شما اسپورت یا مینیمال است، خرید مبل استیل مناسب نخواهد بود؛ زیرا این نوع مبلمان بیشتر با دکوراسیون اشرافی هماهنگ می‌شود.
  3. نحوه چیدمان: مبل استیل به تنهایی می‌تواند تمام اجزاء دکوراسیونی زیبا را فراهم کند. در چیدمان مبل استیل، رعایت اصول طراحی داخلی و هماهنگی با سایر اجزاء مهم است.
  4. رنگبندی: در انتخاب رنگ مبل استیل سعی کنید به سراغ رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و سفید بروید تا حس‌وحال لاکچری و متفاوتی را در محیط شما ایجاد کند.
  5. استفاده از فوم سرد: به قسمت مربوط به نشیمن مبل استیل توجه کنید. در بهترین حالت این بخش باید از فوم سرد درست شده باشد تا در طولانی‌مدت ظاهر خود را حفظ کند.

با رعایت همین چند نکته ساده می‌توانید در خرید مبلمان موردنظر خود انتخاب خوبی را تجربه کنید.

مبل پایه استیل بهتر است یا پایه چوبی؟

با وجود تمام مزایا و معایب مبل پایه استیل، نمی‌توان به‌طور قطع گفت که مبلمان با پایه استیل بهتر است یا مبلمان با پایه چوبی؟ هر دو مدل زیبایی و جذابیت‌های خاص خود را دارند و می‌توانند متناسب با سبک‌ها و سلیقه‌های مختلف انتخاب شوند.

در مبلمان با پایه چوبی کیفیت و شکل طبیعی چوب باعث می‌شود که طرح نهایی آن زیباتر شود و از طرف دیگر، مبلمان با پایه استیل در سبک‌های مدرن و جدید، محبوبیت بیشتری دارد. ضمن این‌که پایه‌های فلزی استحکام و دوام بیشتری دارند و می‌توانند به سرویس مبلمان، نمایی متفاوت و خاص ببخشند.

مبل و صندلی پایه فلزی

خرید بهترین انواع مبل پایه فلزی و استیل از ایران میز

در این مطلب به‌طور کامل در مورد مزایا و معایب مبل پایه استیل صحبت کردیم و در پایان فهمیدیم که انتخاب وسایل برای هر مدل و سبک دکوراسیونی، کاملا به سلیقه شخصی هر فرد و انتظارات او بستگی دارد. اما موضوع مهم دیگر مربوط به انتخاب فروشگاهی معتبر برای تهیه این محصولات است. ایران میز شرکتی است که خدمات فروش آنلاین محصولات چوبی و دکوراسیون را ارائه می‌دهد.

مبل پایه استیل سفید

این مجموعه فعالیت خود را در زمینه فروش انواع مبلمان از سال ۱۳۸۸ شروع کرده است که می‌توانید بین محصولات تولیدی این مجموعه، نمونه‌های فلزی را هم ببینید. در ایران میز امکان سفارش اینترنتی و بدون مراجعه حضوری را نیز دارید؛ این شرکت پس از قبول سفارش‌های شما، در هر کجای ایران که باشید، آن را برایتان ارسال می‌کند.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز