فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2379 روز پیش
بازدید 522 بدون دیدگاه

چیدمان لوکس و با کیفیت

لوکس

کیفیت همواره تاثیرگذار ترین اثر در فروش، بازاریابی، توسعه ی کمپانی ها و موفقیت اقشار، شرکت ها، اداره ها و به طور کلی صنایع مختلف را داشته است. کیفیت به قدری مهم و تاثیرگذار است که وجود آن در سطوح بالا و عالی در یک چیدمان و در بخش طراحی داخلی و خارجی فضای مسکونی می تواند قیمت آن ملک و در برخی موارد آن منطقه را به خوبی تحت تاثیر قرار دهد و باعث ارتقا سطح آن قسمت شود. اهمیت کیفیت متریال بکار گرفته شده در دکوراسیون داخلی به حدی زیاد است که می توان درباره ی آن بیش از ده ها مقاله با سبک ها و روش های کاملا متفاوت نوشت. در این مقاله به بررسی برخی فاکتورهایی که برای لوکس و خاص بنظر رسیدنفضای داخلی منزل تان به آن نیاز دارید می پردازیم، از این رو پیشنهاد می کنیم که با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا روش هایی زیبا و کاربردی را در قالب جمله های ساده و روان به شما آموزش بدهیم. خرید اینترنتی سرویس خواب , میز ناهار خوری , تخت خواب و دیگر محصولات را میتوانید در ایران میز به راحتی انجام دهید.

لوکس

اولین موردی که در رابطه با دکوراسیون لوکس هر خانه ای مورد توجه دکوراتور و طراح داخلی قرار می گیرد، میز ناهارخوری و فضای غذاخوری است. این بخش یکی از تاثیرگذار ترین و رومانتیک ترین قسمت های هر خانه ای است به طوری که زمانی آرام و دلنشین در روز در این قسمت مهم سپری می شود و نه یکبار بلکه غالبا بیشتر از دو مرتبه افراد خانواده در این بخش دور یکدیگر جمع می شوند. انواع مختلف میزناهارخوری می توانند به عنوان انتخاب های یک خانواده باشند. از مدل های میزناهارخوری شیشه ای گرفته تا مدل های میزناهارخوری چوبی و ام دی اف و حتی مدل های کم جا و کوچک، همه و همه می توانند لوکس و خاص بنظر برسند. طراحی دیوار اتاق جوان نیز جلوه زیبایی به دکوراسیون لوکس شما میدهد.

لوکس

اما مهم ترین نکته در انتخاب میزناهارخوری این است که متریال بکار گرفته شده در ساخت هر جزء از آن بایستی دارای بالاترین سطح کیفیت باشند تا بتوانند با کیفیت و زیبایی خود در اولین نگاه و مهم تر از آن در طولانی مدت کیفیت و جذابیت خود را حفظ کنند. اما بهتر است به خاطر داشته باشید که در صورت استفاده از بهترین و گران ترین محصولات چوبی و فلزی و بهترین رنگ ها برای دکوراسیون تان، اگر فضایتان دارای سیستم نورپردازی و روشنایی قدرتمند و دقیقی نباشد، زیبایی هیچکدام از بخش ها نه تنها دیده نمی شود بلکه ممکن است بسیار بد و ناهماهنگ تلقی شوند. برای رفع این مشکل می توانید از روش های مختلفی بهره ببرید، از مدل های متنوع لوستر تا لامپ های هالوژن، ال ای دی، اس ام دی، نورپردازی مخفی و آباژور های زیبا و قابل حمل، که هرکدام از این وسایل می توانند در محل مناسب خود به بهترین نحو ممکن خودنمایی کنند و نور مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهند.

لوکس

دومین بخشی که طراح داخلی به آن توجه خواهد داشت، فضای تمرکز و توجه اتاق نشیمن است که به طور معمول این نقش بر عهده ی میز تلویزیون و مبلمان اتاق نشیمن است. با توجه به سبک انتخابی برای آن قسمت از فضا که میز تلویزیون در آن قرار می گیرد، بایستی نسبت به انتخاب میز تلویزیون خود بپردازید. مدل های متنوع میز تلویزون شامل میز تلویزیون پشت دار، میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون سکوریت و شیشه ای، هرکدام می توانند با توجه به سلیقه ی شما و همینطور نظر طراح داخلی در فضای مورد توجه شما قرار بگیرند و بهترین جلوه را داشته باشند. همانطور که درباره ی میز ناهارخوری گفته شد، در این قسمت نیز بایستی خاطر نشان کنیم که تفاوت عمده ی فضای لوکس و جذاب با دیگر طراحی های معمولی و عادی، در کیفیت وسایل بکار برده شده در آن نهفته است نه حتی برند آن وسایل؛ پس بهتر است خارج از محدوده ی برندها و علاقه تان به یک برند خاص، تمام مدل هایی که می توانند فضایتان را تغییر دهند را مد نظر داشته باشید و از میان آنها بهترین و مناسب ترین را انتخاب کنید.

لوکس

قسمتی که پس از میز تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد مبلمان اتاق نشیمن خواهد بود. مبل مناسب دارای ویژگی هایی چون زیبایی، دوام، کارایی و ابعاد مناسب است که در مبلمان لوکس، ابعاد به مقدار کم تحت تاثیر قرار می گیرد اما کارایی، دوام و زیبایی تا حد بسیار زیادی بهبود می یابند و بهتر می شوند بطوری که معمولا به نوعی ساخته می شوند که دارای بالاترین سطح ارگونومی باشند و از ایجاد خستگی در تمامی نقاط بدن جلوگیری کنند. از طرفی تنوع در قرار دادن مبلمان مختلف می تواند یک موضوع مهم تر نسبت به انتخاب صرف مبلمان باشد چرا که وجود ست های مختلف مبلمان می تواند با تکیه بر اصل تنوع، ذهن مخاطب را بهتر به سوی لوکس بودن فضا و زیباتر بودن آن هدایت کند. از جمله سبک مبلمانی که می توانید در کنار یکدیگر استفاده کنید می توان به مبلمان راحتی، مبلمان استیل و کلاسیک، مبل تختخوابشو و انواع مبل های کم جا اشاره کرد که هرکدام می توانند به خوبی فضایتان را تغییر دهند.

لوکس

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز