فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1596 روز پیش
بازدید 3125 بدون دیدگاه

آشنایی با انواع میز اداری و میز مدیریتی

آشنایی با انواع میز اداری

میز اداری یکی از قسمت‌های کاربردی و مهم شرکت و اداره محسوب می شود. شما برای خرید انواع میز اداری می بایست آشنایی کلی در مورد میزهای اداری داشته باشید. توجه داشته باشید که کیفیت میزهای اداری بر روی کارایی افراد تأثیرگذار بوده چرا که می‌تواند سلامتی فرد را تضمین کند. در این نوشته قصد داریم تا در مورد انواع میزهای اداری مطالب مفیدی رو برای شما شرح دهیم.

اگر شما ازجمله افرادی هستید که می‌خواهید به‌تازگی برای اداره خود میز مناسب خریداری کنید بهتر است ابتدا با انواع میز اداری آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب انجام دهید.

آشنایی با انواع میز اداری

میز مدیریتی

قطعاً می‌دانید که اتاق مدیریت یکی از مهم‌ترین اتاق‌ها در هر اداره و شرکت محسوب می‌شود که دکوراسیون آن دارای اهمیت بسیار بالایی است. میز مدیریت یکی از اجزای مهم اتاق مدیریت بوده که دارای طراحی خاصی است.

مدیران معمولاً ساعات زیادی را پشت میز سپری می‌کنند به همین دلیل استاندارد بودن میز دارای اهمیت بالایی می باشد. رنگ میز ، سایز و طراحی آن باید کاملاً در سازگاری با سایر اجزای اتاق باشد. یکی از نکات مهم در انتخاب یک میز با کیفیت رعایت استانداردهای خاص و تناسب با بدن می باشد به گونه‌ای که شخص پس از ساعت های طولانی احساس خستگی و نارضایتی نداشته باشد.

شما برای خرید یک میز اداری و خرید میز مدیریتی مناسب علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا حتماً باید به نکات مهم استاندارد در این زمینه توجه داشته باشید. میزهای مدیریتی در انواع مختلفی ساخته می‌شود که نوع طراحی آن‌ها متناسب با کاربرد فضای اتاق، نوع اداره و غیره بسیار مؤثر است. میزهای مدیریتی معمولاً در رنگ‌های مشکی انتخاب می‌شوند دلیل این امر جذابیتی بیشتر رنگ‌های تیره می باشد.

اما رنگ میز را می‌‌توان متناسب با دکوراسیون و رنگ اتاق نیز انتخاب کرد. میزهای مدیریتی در مقایسه با سایر میزهای اداری دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند و دلیل آن نیز کاربرد بیشتر این میزها در اتاق مدیریت می باشد. پس با توجه به موارد گفته شده شما می‌توانید یک میز مدیریتی مناسب خریداری کنید.

آشنایی با انواع میز اداری

میز کارمندی

میز کارمندی همان میز کارشناسی یکی دیگر از انواع میزهای اداری بوده که دارای تنوع بسیار بالایی است.  شما می توانید میزهای اداری مختلف را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متناسب با نیاز خود خریداری کنید. قیمت میزهای کارمندی متناسب با سایز، کیفیت و طرحی می باشد که متفاوت است. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب میز اداری خوب کارایی و داشتن استانداردهای کافی متناسب با بدن است.

برای خرید یک میز اداری مناسب بهتر است ابتدا فضای اتاق را در نظر بگیرید سپس متناسب با میزان فضای خالی اتاق خود یک میز مناسب را انتخاب کنید. همه ما می‌دانیم که کارمندان ساعت‌های زیادی را پشت میز خود سپری می کنند بهتر است این میزها دارای ارتفاع استاندارد باشد تا افراد پس از ساعت‌های طولانی کار دچار خستگی و درماندگی نشوند. شما باید برای خرید یک میز کارشناسی مناسب استانداردهای بدن را نیز در نظر داشته باشید.

خرید صندلی اداری و کارمندی

میز کنفرانس

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های میزهای اداری در هر شرکت و یا سازمان میز کنفرانس می باشد که معمولاً در اتاق جلسات و کنفرانس ها مورد استفاده قرار می گیرد از آنجایی‌که این میز کاربرد زیادی در تمامی ادارات دارد باید متناسب با طرح و دکوراسیون آن اداره خریداری شود. میزهای مذکور در طرح و مدل‌های مختلف و متناسب با افرادی که قرار است از آن استفاده کنند ساخته می شود.

همان طور که در جریان هستید این میزها فضای زیادی را اشغال می‌کنند ، بنابراین حتماً باید اتاق‌های کنفرانس دارای فضای کافی برای قرار دادن این میزها داشته باشد. در میز کنفرانس صندلی‌ها به صورتی قرار می‌گیرند که افراد مقابل یکدیگر بوده و بتوانند به راحتی در مورد موضوعات مختلف با یکدیگر مشورت کنند. ارگونومی میز کنفرانس نیز دارای اهمیت زیادی می باشد چرا که افراد ممکن است مجبور باشند ساعت‌های متوالی بر روی این میز فعالیت خود را بگذرانند.

ویژگی‌های میز کنفرانس

معمولاً برای ساخت میزهای کنفرانسی از جدیدترین متدها و مواد اولیه استفاده می شود. قیمت میزهای کنفرانس نیز متناسب با طراحی، ابعاد و جنس آن متفاوت است. میزهای کنفرانس با متریال‌های مختلفی مانند چوب ، چرم ، فلز و غیره تهیه می‌شود که هرکدام از آن‌ها متناسب با نیاز شما خواهد بود.

همان گونه که مشاهده کردید میزهای اداری از جایگاه بسیار مهمی در اداره یا سازمان برخوردار می باشند به همین علت برای این‌که بتوانید یک میز اداری مناسب خریداری کنید باید نکات مختلفی مانند استاندارد و باکیفیت بودن این میزها را در نظر بگیرید.

شما با مقداری هزینه بیشتر می توانید یک جنس مناسب تهیه کنید چرا که ارزش آن را دارد. زمانی که کارمند بتواند بر روی یک میز و صندلی مناسب کار کند بازدهی وی افزایش پیدا می‌کند، که این امر به‌خودی‌خود باعث افزایش و بهره‌وری بهتر سازمان می‌شود ، پس شما در هنگام خرید میز اداری می‌بایست به نکات گفته شده توجه کنید تا بتوانید یک میز استاندارد خریداری کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز