فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1597 روز پیش
بازدید 822 بدون دیدگاه

راهنمای خرید مبلمان و صندلی اداری

راهنمای خرید مبلمان و صندلی اداری

در این نوشته می‌خواهیم نکات مهم و ضروری در مورد راهنمای خرید مبلمان و صندلی اداری را به‌صورت کامل برای شما شرح دهیم تا بتوانید یک انتخاب صحیح و مناسب برای خرید مبلمان اداری خود داشته باشید. به منظور خرید راحت و سریع میز اداری و مبلمان اداری شما بهتر است به یک سری از نکات ویژه توجه کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید مبلمان و صندلی اداری

شما برای خرید یک مبلمان و صندلی اداری باید میزان بودجه خود برای خرید را در نظر بگیرید، همچنین در نظر گرفتن نیاز در زمان خرید مبلمان اداری یکی از نکات مهم محسوب می‌شود. با توجه به سلیقه خود می‌توانید ظاهر و سبک مبلمان را انتخاب کرده و راحتی مبل اداری را در نظر بگیرید. همچنین کاربردی بودن میز اداری دارای اهمیت می‌باشد. علاوه بر موارد گفته‌شده سه نکته مهم دیگر نیز در هنگام خرید صندلی اداری می‌بایست در نظر داشته باشید که ازجمله آن‌ها می‌‌توان به انتخاب متریال مناسب، انتخاب سایز درست با توجه به ابعاد ساختمان و در نظر گرفتن مکان مناسب برای قرارگیری میز اداری اشاره کرد.

در نظر گرفتن نیازها در زمان خرید مبلمان اداری

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید مبلمان و صندلی اداری می‌بایست به آن توجه کنید میزان بودجه‌ای است که برای خرید مبلمان اداری در نظر گرفته‌اید. اگر بخواهید از برند های معتبر خرید خود را انجام دهید باید هزینه زیادی را بپردازید. اطلاع داشتن از سبک و تعداد میزهای مورد نیاز به شما کمک می‌کند تا در تعیین بودجه خود تصمیم درستی بگیرید. میز اداری باید متناسب با نیازهای کارمند انتخاب شود.

به‌‌عنوان مثال یک کارمند اکثر کار های خود را با سیستم رایانه انجام می دهد بنابراین یک میز کوچک برای او کافی می باشد. برخی از کارمندان با فایل‌های بسیاری سروکار دارند، پس در این صورت باید میز بزرگ‌تری در اختیار آن‌ها قرار بگیرد. در انتخاب میز باید به عوامل دیگری مانند فضای مناسب برای نگهداری فایل‌ها، صفحه‌کلید و بلندگوها توجه کنید.

ظاهر و سبک مبلمان اداری

توجه به ظاهر و سبک مبلمان اداری یکی دیگر از مواردی است که در هنگام خرید حائز اهمیت می‌باشد. برخی از شرکت‌ها کل مبلمان اداری خود را هماهنگ و از یک برند مناسب خریداری می‌کنند و برخی هم دوست ندارند رنگ و سبک مبلمان اداری با هم هماهنگ باشد.

شما باید بدانید که آیا به فکر ایجاد کردن محیطی مدرن ، معاصر و یا سنتی هستید؟ مشخص کردن سبک محیط کار در انتخاب جنس رنگ و طرح نقش بسیار مهمی دارد. همچنین هماهنگی طرح و رنگ دکوراسیون اداری با هم می‌تواند بسیار مهم باشد هماهنگ بودن محیط اداره مانند مبل‌ها و پارتیشن‌های اداری باعث جذب کاربر شده و تاثیر زیادی می‌گذارد.

راهنمای خرید مبلمان و صندلی اداری

کاربردی بودن میز اداری

توجه داشته باشید که افراد مختلفی در محیط کار می باشند که از جمله آن‌ها می‌‌توان به رئیس شرکت و مدیر اداره اشاره کرد. همچنین افراد زیردست دیگری مانند قسمت پذیرش کار نیز در محیط کار فعالیت دارند. هرکدام از این اشخاص دارای میزهای متفاوتی هستند. در هنگام انتخاب میز اداری باید نوع کار فردی که می‌خواهد از آن نیز استفاده کند را نیز در نظر بگیرید.

راحتی مبلمان اداری

بسیاری از افراد در هنگام خرید صندلی اداری به راحتی آن توجه نمی‌کنند زمانی که مبلمان اداری انتخاب کرده‌اید پشت میز روی صندلی بنشینید و مطمئن شوید بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کرده‌اید. برخی از کارمندان شش الی هفت ساعت در روز پشت میز می‌نشینند بنابراین انتخاب یک مبلمان اداری بسیار حائز اهمیت می‌باشد و از بروز درد در ناحیه گردن، مچ و پوست پیشگیری می کند.

انتخاب متریال مناسب برای خرید میز اداری

جنس میزهای اداری اغلب از چوب، ام دی اف با روکش طبیعی ، میزهای اداری با رویه شیشه‌ای و میزهای فلزی می باشد. ظاهر راحتی و سبک میز می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. همچنین در نظر داشته باشید میزهای شیشه‌ای و فلزی گران‌تر از میزهایی چوبی است.

انتخاب سایز درست میز اداری

سایز میز اداری باید استاندارد باشد در واقع نباید بیش‌از حد بزرگ و یا کوچک باشد. اندازه میز باید به گونه‌ای باشد که تمام ملزومات مختلف از جمله کامپیوتر و لوازم شخصی بر روی آن قرار گیرد. در زیر میز نیز فضایی برای قرار دادن پاها و مکانی برای بایگانی پوشه ها نیز وجود داشته باشد.

میز اداری باید متناسب با فضای اداره انتخاب شود و به زور در یک مکان قرار داده نشود. قبل از خرید میز و صندلی اداری بهتر است فضا را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید یک میز و صندلی مناسب با محیط کار خود را خریداری کنید. محل قرار گرفتن میز اداری بسیار حائز اهمیت می‌باشد چرا که مکانی است که در معرض دید مشتریان بوده و شما می‌بایست با توجه به مکان اداره خود یک میز و صندلی متناسب با آن خریداری کنید.

انتخاب جزئیات میز اداری

در هنگام خرید میز اداری بهتر است به جزئیات میز توجه کنید مثلاً اگر از سیستم رایانه استفاده می کنید کشویی برای صفحه کلید در نظر بگیرید. کمدی برای فایل ها در نظر بگیرید، فایل کشویی کناری ، منافذی برای گذراندن سیم کشویی قفل دار و مکانی برای قرار دادن لوازم شخصی خود در نظر داشته باشید تا بتوانید یک خرید موفقی انجام دهید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز