فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2751 روز پیش
بازدید 729 بدون دیدگاه

روش ها و ترفند های استفاده از وسایل فلزی در فضایتان

رنگ خاص

انواع وسایل فلزی

این روز ها وسایل متفاوتی اعم از مبلمان، میز ناهارخوری، میزعسلی، صندلی راحتی، آباژور، میز کامپیوتر و … در فضای خانه ها استفاده می شوند و جنس و موادی که آنها را تشکیل می دهند عبارتند از پلاستیک، چوب و فلز و در بسیاری از موارد ترکیبی از این مواد بصورت همزمان بکار برده می شوند. از طرفی همین وسایل را می توان یکی از ساده ترین روش های تغییر دکوراسیون و چیدمان دانست و با روش های مدرن و البته کارآمد می توان بهترین فضا را خلق کرد و این موضوع اصلا به اندازه و شکل فضا ربطی ندارد و مزیتش به این است که می توان در هر فضایی از خانه های قدیمی تا آپارتمان های مدرن را برای اجرای آن مناسب دانست. اگر می خواهید تغییراتی زیبا و موثر در فضایتان ایجاد کنید، با ما همراه باشید تا روشی تضمینی را برایتان توضیح بدهیم. تخت خواب یک نفره فلزی خود را در ایران میز بیابید.

رنگ خاص

رنگ غالب هر فضایی را دیوار ها، مبلمان، فرش و یا کفپوش ها تعیین می کنند اما در کنار رنگ غالب، رنگ های خاص هم بایستی در فضا باشند تا بتوان یک اتاق شیک و زیبا را با دکوراسیون خلق کرد. مبلمان از آنجایی که فضا و محدوده ی وسیعی از دید را در بر می گیرند، قاعدتا باید بطور ویژه تحت بررسی قرار بگیرند و رنگ، جنس رویه، مدل و هماهنگی آنها با دیگر اجزا به دقت بررسی شود.

میز متفاوت

میز متفاوت

درست بعد از مبلمان و نقش آنها می توان به میزعسلی اشاره کرد. نقش این میز در دکوراسیون به حدی زیاد است که تقریبا می توان گفت که زیبا به نظر رسیدن مبلمان کاملا وابسته به این بخش است و میزعسلی می تواند فضایتان را زیباتر و یا بدتر از حالت واقعیش نشان دهد.

آثار هنری

آثار هنری

قاب ها، تابلو فرش های زیبا و شیک می توانند به عنوان یک عضو و وسیله ای برای متعادل کردن فضا تلقی شوند اما تنها در صورتی که بیشترین هماهنگی را با نوع و سبک دکوراسیون تان داشته باشند و فقط در این صورت است که می توانید زیبایی متد را درک کنید. برای مثال در فضایی با رنگ غالب سفید، می توانید از یک قاب با زمینه ی سفید و با رنگ های شاد استفاده کنید و در کنار آن مبلمان مدرن سفید و یا کرم رنگ بسیار توصیه می شوند.

شیک و ساده

شیک و ساده

داشتن فضایی شیک و در عین حال زیبا، خواسته هر فرد است اما تنها افرادی موفق به داشتن اینگونه فضاها می شوند که بتوانند با روش های ساده و مفید فضایشان را دکور کنند. لزومی ندارد که فضایتان را با انواع وسایل پر کنید و این شلوغ بودن باعث آزار رساندن به شما و یا ایجاد حس نامطلوب برایتان گردد. امروزه دکوراسیون و مدل های آن به سمت ساده و کاربردی بودن پیش می روند و به عنوان مثال می توانید از یک آباژور استفاده کنید تا علاوه بر ایجاد تغییر در دکوراسیون تان، نورپردازی فضایتان را هم تا حدودی متحول کنید.

مرتب بودن اتاق

مرتب بودن اتاق

فرقی ندارد که اتاق خوابتان را می خواهید تغییر دهید یا در حال ایجاد تغییرات در اتاق نشیمن تان هستید، مهم این است که چقدر به ساده بودن و در عین حال منظم بودن فضا دقت دارید.مرتب بودن فضای اتاق خواب، به طور معمول با کمد های جادار و دراور های زیبا تامین می شود اما درباره ی اتاق نشیمن بهتر است بدانید که تنها با قرار دادن یک کتابخانه اعم از مدرن و یا حتی کلاسیک، می توانید تا حد زیادی از وسایل کوچک تان را در آن جا بدهید بدون اینکه حتی باعث ایجاد مزاحمت در دیگر بخش های فضایتان بشوند.

صندلی راحتی با رنگ متفاوت

صندلی راحتی با رنگ متفاوت

یک صندلی راحتی، هم از جنبه ی راحت بودن و برای استراحت کردن کاربرد دارد و هم می تواند یک بخش مجزا برای تغییر فضایتان تلقی شود پس بهتر است برای دکوراسیون زیبایتان یک صندلی راحتی مناسب هم تهیه کنید. ۶ روش برای متحول کردن اتاق نشیمن خود را در این مقاله مشاهده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز