فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1177 روز پیش
بازدید 2211 بدون دیدگاه

مبل ال فرانسوی و معرفی انواع آن

مبل ال فرانسوی

مبل ال فرانسوی

فرانسه همیشه از مطرح ترین کشور ها در صنعت مد بوده است و در واقع هم در زمینه لباس و هم در زمینه لوازم خانگی پیشرو است. یکی از طرح های جدیدی که برای مبل ال شکل در فرانسه ارائه شد مبل ال فرانسوی بود. این مبل حالتی لوکس و شیک دارد و در عین حال از حالت مبل راحتی نیز کمی خارج است و می توان گفت حالتی رسمی دارد که نزدیک به مبل کلاسیک و سلطنتی می باشد. در ادامه در مورد ویژگی های این مبل توضیحات بیشتری ارائه خواهیم نمود.

مدل مبل ال فرانسوی

مبل ال فرانسوی در واقع همان مبل ال شکل است اما ظاهری شبیه به مبل استیل و کلاسیک. مبل ال شکل حالتی اسپرت دارد که بیشتر راحتی است و برای دکوراسیون های معمولی مورد استفاده  قرار می گیرد . اما ال شکل فرانسوی برای خانه هایی با دکوراسیون سلطنتی و استیل کاربرد دارد. همچنین می تواند خانه و یا ویلای شما را بسیار خاص و لوکس نشان دهد که مانند ژورنال های اروپایی به چشم بیاید خصوصا یکسری از رنگ ها با طیف خاص. مبل ال فرانسوی دارای انواع مختلفی است. اما در تمام این مدل ها حالت استیل و کلاسیک وجود دارد و می توان برای دکوراسیون های سلطنتی از آن استفاده نمود. در ادامه چندین مدل از آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

مبل ال فرانسوی

مدل ‌های مختلف مبل ال فرانسوی

مبل ال فرانسوی مدل‌های مختلفی دارد که شامل:

  • اولین مدل مبل ال فرانسوی گرد است. در واقع شباهتی به مبل ال ندارد و زاویه ۹۰ درجه معروف نیز در آن دیده نمی شود. در انگلیسی به مبل ال مبل سکشنال (sectional) نیز گفته می شود. مبل سکشنال در واقع به این صورت است که می توان قطعات آن را از یکدیگر جدا نمود و در بخش های مختلف خانه چید و نیازی نیست که حتما در کنار یکدیگر چیده شوند. البته این نوع چیدمان بیشتر برای خانه هایی که بزرگ تر هستند کاربرد دارد زیرا در خانه های کوچک مجبور هستید که به همان سبک ال معروف چیدمان را انجام دهید.
  • بخش دیگری از مبل ها هستند که زیر شاخه ال می باشند اما در واقع به صورت یو انگلیسی می باشند که باز هم زیر شاخه مبل های سکشنال هستند.
  • مدل دیگر مبل ال به همان شکل و شمایل همیشگی است که طرفداران بسیاری نیز دارد . اما این مبل همراه با چوب است که حالت کلاسیک دارد و می تواند برای خانه هایی که دکوراسیون کلاسیک و با اصالت دارند مناسب باشد. استفاده از چوب در لوازم منزل می تواند فضای خانه را گرم تر نماید و حالتی دوستانه به خانه ببخشد. معمولا بر روی این چوب ها منبت کاری هایی انجام می شود که ویژه دکوراسیون و لوازم کلاسیک می باشد. در واقع می توان این مبل ها را اثری زیبا دانست که ترکیبی از چوب و پارچه های فاخر می باشند. همچنین می توان از کوسن ها برای تزیین مبل استفاده نمود تا فضا کاملا فرانسوی شود.
مبل ال چوبی به خاطر داشتن منبت کاری روی خود شکل و ظاهر بسیار زیبایی دارد.

  • مبل ال چرم با روکش پارچه‌ای که کاملا شبیه به مبل های سلطنتی است که از پارچه های فاخر در آن استفاده شده و دارای تاج و دسته های کنده کاری شده است. غالبا ترکیب رنگ های کرم دارد و برای دکوراسیون های بسیار لوکس به کار می رود تا بتواند تاثیر بسیاری بر خانه داشته باشد. منبت کاری های روی مبل نیز نشان از اصالت این سبک از مبلمان دارد. برخی از افراد نیز تمایل دارند که روکش های چرمی بر روی این مدل از مبل ها باشد. که تقریبا حالتی مدرن و سنتی را با هم دارد. خصوصا اگر چرم سفید به کار ببرید می تواند حالت لوکس و بسیار زیبایی را برای شما به دنبال داشته باشد و برای اینکه دکوراسیون را بتوانید تکمیل نمایید می توانید از تابلوی نقاشی روی دیوار با قاب های طلایی استفاده نمایید و همچنین پرده سنتی والن‌دار. البته که استفاده از شال  یا و رانرهای پشمی و گاها براق را فرامش نکنید. رانر های براق  پولک دوزی شده می تواند حس و حال اروپایی بیشتری را به خانه شما ببخشد. همچنین برای افرادی که می خواهند در عین داشتن دکوراسیون کلاسیک حالتی مدرن به خانه دهند می تواند ایده ای عالی باشد.

خرید مبل راحتی 

  • در اینجا می توانید در کف خانه نیز از المان های طلایی و نقره ای استفاده نماید و همچنین اکسسوری هایی با این مشخصات را داشته باشد. دقت کنید که فرش ها جایگاه چندانی در این دکوراسیون ندارند و بیشتر کفپوش ها و سنگ های فاخر در کف خانه هستند که اشکال جذاب با خود به همراه داشته باشد. برخی از این مبل ها نیز حالت شزلون دارند که می تواند برای دکوراسیون خانه زیباتر باشد. البته که می توانید این نوع از مبل ها را هم به نوع ال شکل و هم خارج از این حالت به اسکال مختلف چیدمان نمایید تا دکوراسیونی جذاب و جدید داشته باشید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز