فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2674 روز پیش
بازدید 442 بدون دیدگاه

فضای شخصی تان – بخش دوم

فضای-شخصی-تان---بخش-دوم

دکوراسیون داخلی

در بخش اول این مقاله، درباره ی اهمیت دکوراسیون برخی وسایل مانند میز تحریر، میز کامپیوتر، کتابخانه،صندلی ارگونومیک و… و نوع چیدمان آنها برایتان روش های متفاوت را توضیح دادیم؛ اما در این بخش قصد داریم درباره ی انتخاب، خرید و چیدمان صحیح دیگر وسایل اتاق خواب و یا فضای شخصی تان صحبت کنیم و چندین روش مناسب و زیبا را برایتان توضیح بدهیم. حتی اگر بخش اول این سری از مقاله ها را دنبال نکرده اید، می توانید ابتدا همین سری را مطالعه کنید و پس از آن به سراغ دیگر بخش های آن بروید. چرا که مطالب موجود در هر کدام از مقاله های منتشر شده از سری مقالات “فضای شخصی تان” بسیار جامع بوده و به طور ناقص و یا ناکامل تولید نشده اند. اگر می خواهید در باره ی دکوراسیون اتاق خواب و یا اتاق شخصی تان بیشتر بدانید، پبشنهاد می کنیم تا انتخای این مقاله ما را همراهی کنید. کسانی که در اتاق خواب خود از تلویزیون استفاده میکنند میتوانید یک میز تلویزیون زیبایی را برای خودشان از ایران میز خریداری کنند.

فضای شخصی تان - بخش دوم

تختخواب

از جمله وسایلی که همواره بر زیبایی دکوراسیون اتاق خواب تان تاثیر خواهد داشت، تختخواب است. انتخاب مدل، طرح و رنگ تختخواب به قدری مهم است که می توان آن را به عنوان موثر ترین بخش از دکوراسیون اتاق خواب در نظر گرفت چرا که وسایل جانبی و وسایل همراه آن می توانند به طرز شگفت انگیزی اتاق تان را متحول کنند. از جنبه ی شکل ظاهری و نمای بیرونی دکوراسیون یک تختخواب، علاوه بر رنگ آن که بایستی بر اساس ترکیب های متضاد و یا هماهنگ انتخاب شود؛ رنگ روتختی و پتو و بالش هایتان نیز بر زیباتر شدن گام به گام فضایتان تاثیر خواهند گذاشت.

فضای شخصی تان - بخش دوم

از جنبه ی زیبایی که بگذریم، به راحتی و آسایش می رسیم که بسیار مهم بوده و می تواند شما را حتی تحت تاثیر قرار دهد تا زمان بیشتری را برای استراحت در نظر بگیرید و یا در طول روز با درد های کمر و گردن دست و پنجه نرم کنید. انتخاب یک تشک تختخواب مناسب می تواند آسایش و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد.

فضای شخصی تان - بخش دوم

کمد

از جمله تعاریف و ویژگی های یک دکوراسیون موفق و صحیح، قرار گرفتن وسایل در جای مناسب است. نظم و زیبایی های آن بر کسی پوشیده نیست؛ اما مهم تر از دانستن این موضوع و اهمیت آن بر چیدمان اتاق خواب، نحوه ی اجرای آن است. استفاده از وسایلی مانند کمد می تواند برخی وسایل و لوازم شما را همچون مدارک و وسایل شخصی و حتی لباس هایی مانند کت و شلوار، کاپشن، سویشرت و هودی هایتان را در کمدتان آویز کنید. در کنار یک کمد زیبا و متناسب با تختخواب تان، بهتر است از یک دراور متناسب با کمدتان اسفاده کنید تا بتوانید لباس های بیشتری را در آن قرار دهید و نا مرتبی را از فضایتان دور کنید.

فضای شخصی تان - بخش دوم

سرویس خواب

برخی افراد همیشه به دنبال بهترین ها هستند، از بهترین رنگ ها و طرح ها برای دکوراسیون فضایی که در اختیار دارند استفاده می کنند و همیشه برای تغییر دکوراسیون اتاق شان از بهترین ترکیب های ممکن استفاده می کنند و حتی در برخی از موارد به محدودیت ها نیز توجهی نمی کنند و با خلاقیت از هر مرزی گذر می کنند و مدل دکوراسیون منحصر به فرد خودشان را خلق می کنند.

فضای شخصی تان - بخش دوم

افراد متخصص معمولا برای دکور کردن یک اتاق خواب آن هم به بهترین نحو ممکن، از یک سرویس خواب استفاده می کنند که دست کم از اجزایی مانند تختخواب، میز آرایش، میز تحریر، میز کامپیوتر، پاتختی، کمد، دراور و کتابخانه تشکیل شده باشد. از جمله وسایلی که می توانید برای زیباتر کردن دکوراسیون و چیدمان تان در اتاق خواب استفاده کنید، آباژور است. آباژور ها انواع مختلفی دارند، از مدل های رومیزی گرفته تا مدل های ایستاده که هرکدام با سلیقه و مدل دکوراسیون انتخابی تان می توانند در فضایتان قرار بگیرند تا مدل های ایستاده که می توانید در هر بخش از فضایتان برای آنها فضایی در نظر بگیرد. برای اطلاعات بیشتر مقاله فضای شخصی تان بخش اول را بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز