فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2609 روز پیش
بازدید 478 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن لوکس – بخش دوم

اتاق نشیمن لوکس

مدل های اتاق نشیمن

در بخش اول از سری مقالات اتاق نشیمن لوکس درباره نقش مبلمان و میز عسلی و جلومبلی و همینطور انواع مبلمان مانند مبلمان تختخوابشو، مبلمان راحتی و مبلمان استیل صحبت کردیم و در این بخش می خواهیم وظیفه ی دیگر اجزا را بررسی کنیم. در ادامه به بررسی نقش میز تلویزیون، میز ناهارخوری و برخی اجزای دیگر می پردازیم. اگر قصد ایجاد تغییرات در دکوراسیون تان را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا روش های تغییر دکوراسیون و طراحی دکوراسیون لوکس را برایتان به خوبی توضیح بدهیم. از میز تلویزون زیبا در اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

اتاق نشیمن لوکس

میز ناهارخوری

اتاق نشیمن همواره می تواند فضای بسیار مناسبی برای قرار گیری میز ناهارخوری باشد و این قرار گیری در صورتی که با روشی مناسب انجام گیرد می تواند جلوه ی لوکس اتاق نشیمن را حفظ کند. برای قرار دادن میز ناهارخوری در اتاق نشیمن لوکس بایستی رنگ و طرح را به خوبی مد نظر داشت چرا که تاثیر مثبت طرح و رنگ بر دکوراسیون می تواند طراحی داخلی و چیدمان تان را به دکوراسیونی لوکس و مجلل تبدیل کند. از جمله مواردی که باید قبل از انتخاب میز ناهارخوری به آن دقت داشته باشید کیفیت چوب و یا فلز سازنده ی میز و صندلی هاست و پس از آن کیفیت رنگ و طرح میز ناهارخوری و صندلی های آن اهمیت پیدا می کنند.

اتاق نشیمن لوکس

فضای نشیمن لوکس را غالبا با استفاده از رنگ های کرم و قهوه ای روشن دکور می کنند و به دنبال آن از وسایلی با طیف رنگی شیری تا قهوه ای سوخته استفاده می کنند تا هماهنگی میان رنگ ها و اجزای موجود در فضا به بیشترین مقدار خود برسد. برای مثال می توانید در کنار میز ناهارخوری با کیفیت از آباژور و ساعت ایستاده با رنگ ها و سبک هماهنگ استفاده کنید تا سبک و متد دکوراسیون تان بیش از پیش به دکوراسیون و چیدمان لوکس نزدیک شود. برای اطلاعات بشیتر مقاله اتاق نشیمن لوکس را مطالعه کنید.

اتاق نشیمن لوکس

صندلی راحتی

در کنار مبلمان و میزناهارخوری شیک و با کیفیت بایستی از موارد دیگری نیز استفاده کنید چرا که فضاهای لوکس غالبا با وسایل با کیفیت و زیبا دکور می شوند و تعداد این وسایل کم نیست. از جمله وسایلی که به راحتی می توانند برای تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن تان به یک اتاق نشیمن لوکس به شما کمک کنند می توان به یک صندلی راحتی با دوام و در عین حال بسیار با کیفیت اشاره کرد که در متدهای دکوراسیون لوکس غالبا در کنار پنجره، شومینه و یا یک کتابخانه قرار می گیرد. با توجه به امکانات موجود در فضایتان بایستی برای قرار گیری صندلی راحتی تان تصمیمی اصولی بگیرید و از قرار دادن صندلی راحتی در کنار وسایلی مانند بوفه و استند خودداری کنید چرا که از زیبایی ترکیب موجود کاسته شده و دکوراسیونی نامتوازن و گاها عجیب را خلق خواهد شد.

اتاق نشیمن لوکس

از طرفی چون کتابخانه با توجه به رنگ ها و طرح های متفاوتی که توسط کتاب ها به خود می گیرد؛ پس از تلویزیون و زیبایی میز تلویزیون مدرن می تواند به عنوان یک نقطه ی تمرکز در اتاق نشیمن تلقی شود و ترکیب زیبای کتابخانه بایستی با یک فضای آرامش بخش همراه شود که این فضا با وجود یک صندلی راک و یا یک صندلی راحتی به خوبی پر شده و در صورت وجود هماهنگی از نظر رنگ، طرح و سبک وسایل، می تواند یک گام دیگر شما را تا داشتن دکوراسیون لوکس همراهی کند. در فضاهای لوکس از میز تلفن های چوبی با طرح های زیبا در یک بخش خالی از فضا مه دارای خلاء وسایل است پر می کنند و سعی دکوراتور بر این است که با وجود تلفن و میز تلفن به آن بخش از فضا جانی دوباره ببخشد.

اتاق نشیمن لوکس

همچنین جدیدترین و چالش برانگیز ترین مقالات دکوراسیون و طراحی داخلی و خارجی را می توانید در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید و نظرات خود را مستقیما به تیم تحریریه دکوراسیون ایران میز ارسال کرده و یا مقاله و موضوع مورد نظرتان را از ما بخواهید. علاوه بر آن، می توانید با کیفیت ترین و لوکس ترین وسایل دکوراسیون اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق خواب نوزاد و کودک، فضای اداری و دکوراسیون و چیدمان را از فروشگاه اینترنتی ایران میز با مناسب ترین قیمت و شرایطی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان خریداری کنید. قبل و بعد از خرید همکاران ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش ایران میز آماده ی ارائه ی خدمات به بهترین و محترمانه ترین شکل ممکن به شما عزیزان هستند. از طرفی با عضویت در کانال تلگرام ایران میز می توانید از جدیدترین جشنواره ها و تخفیف های ایران میز باخبر شده و کالای مورد نظر خود را با تخفیف باورنکردنی خریداری کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز