فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2588 روز پیش
بازدید 480 بدون دیدگاه

اتاق نشیمن لوکس

اتاق نشیمن لوکس

انواع اتاق نشیمن

تا به حال درباره ی بسیاری از نکات دکوراسیون اتاق نشیمن و فضای نشیمن خانه صحبت کرده ایم و از بهترین روش های تایید شده توسط متخصصین بین المللی و تیم دکوراسیون ایران میز بهره برده ایم تا بتوانیم شما را برای بهتر دکور کردن فضایتان همراهی کنیم. اگر می خواهید درباره ی نکات و روش های دکوراسیون لوکس و خاص بیشتر بدانید و یا قصد ایجاد تغییراتی در دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن تان دارید و می خواهید آن را بسیار زیبا و خاص چیدمان کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. کسانی که در اتاق نشیمن خود تلویزیون دارند میتوانید از انواع میز تلویزیون در ایران میز دیدن فرماییند.

اتاق نشیمن لوکس

مبلمان

بسیاری از فضاها با مبلمان گران قیمت و گاها چند صد میلیونی دکور می شوند اما در این میان تنها ۱۰ درصد از این دکورها در دسته ی دکوراسیون های خاص و لوکس قرار می گیرند. دکوراسیون لوکس با رعایت جزء به جزء تمام نکات و استفاده از روش های تماما اصولی و تخصصی حاصل می شود که البته غالب افراد آن را بی اهمیت تصور کرده و یا برخی از این نکات را به خوبی رعایت نمی کنند که نتیجه ی دکوراسیون از یک الگو و دکوراسیون لوکس و خاص تبدیل به دکوراسیونی مرتب و زیبا تغییر ماهیت پیدا می کند. در چیدمان های خاص تمامی اجزا علاوه بر اینکه در جای خود قرار دارند بلکه دارای ابعاد، رنگ و طرح کاملا تعریف شده ای هستند، نه کمتر و نه بیشتر. برای مثال یک وسیله مانند میز عسلی بایستی ارتفاعی مشخص داشته باشد که با مبلمان تان دارای تناسب باشد. راهکاری که بصورت سریع می توانید از آن استفاده کنید این است که میز عسلی لوکس باید از جنبه ی ارتفاع، میز عسلی و جلومبلی بایستی حداقل ارتفاع ۴۰ سانتیمتر و حداکثر ۵۰ سانتیمتر ارتفاع داشته باشد تا حس راحتی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان بیاورد.

اتاق نشیمن لوکس

ارتفاع مبل بایستی به گونه ای باشد که زانوی یک فرد بالغ در حالت نشسته بر روی آن به صورت ۹۰ درجه باشد در غیر اینصورت حتی اگر مبل مورد نظر دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک باشد و از مواد اولیه ی با کیفیت در ساخت آن استفاده شده باشد نیز نمی تواند انتخابی صحیح برای چیدمان لوکس یک اتاق نشیمن باشد. گفتنی است که معمولا در فضاهای بزرگ و مجلل از حداقل دو الی چهار ست مبلمان مختلف برای دکور کردن تمامی بخش های فضا استفاده می شود و بسته به نوع و سبک دکوراسیون هر بخش از فضا از مبلمان هماهنگ با آن فضا استفاده می شود. از مبلمان راحتی گرفته تا مبلمان استیل با پارچه های بسیار گران قیمت و نقش های تماما حرفه ای و شیک بر روی بخش های چوبی و مبلمان تختخوابشو که تماما با استفاده از یک ریموت کنترل در جهات مورد نظر شما حرکت کرده و در راحت ترین حالت ممکن برای شما تنظیم خواهد شد برای دکور کردن یک اتاق نشیمن لوکس استفاده می شود. در بیشتر موارد برای هر بخش و هر ست مبلمان از کاغذ دیواری و رنگ غالب و حتی طرح دیوار کاملا متفاوتی استفاده می شود تا هنگام نشستن بر روی مبلمان آن قسمت، حس تغییر مکان و تغییر ویژگی های محیطی با دقت بسیار بالایی به بیننده منتقل شود. در کنار مبلمان با کیفیت و زیبا می توان از قاب عکس های عتیقه و یا معروف و یا تابلو فرش های ابریشم و زربافت بهره برد و از نورپردازی مناسب برای هرچه بهتر نشان دادن آنها استفاده کرد تا فضایتان یک گام دیگر به فضای اتاق نشیمن لوکس و ایده آل نزدیک شود. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشترمقاله  اتاقش نشیمن لوکس بخش دوم را مطالعه کنید.

اتاق نشیمن لوکس

در ادامه ی این سری مقاله درباره ی بخش های دیگر و نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید برایتان توضیح خواهیم داد.

همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین وسایل چوبی و فلزی دکوراسیون منزل را با بهترین قیمت ممکن و با شرایطی چون ارسال رایگان به سراسر کشور و حمل طبقات و نصب رایگان از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. همکاران بخش فروش و خدمات پس از فروش ما در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان بوده و تیم لوجستیک ایران میز در اسرع وقت و حتی در روزهای تعطیل نیز امکان تحویل سفارش شما را خواهد داشت. برای باخبر شدن از تخفیف ها و جشنواره های فراوان ایران میز می توانید با عضویت در کانال تلگرام ایران میز عضو شوید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز