فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2527 روز پیش
بازدید 460 بدون دیدگاه

دکوراسیون اتاق خواب

 

بنفش

انواع مدل های اتاق خواب

در این مقاله می‌خواهیم با چگونگی زیباتر کردن اتاق‌ خواب به کمک رنگ نارنجی تند، آلویی زیبا و قهوه‌ای آشنا شده و آن را به خوبی بررسی کنیم. اکنون زمان مناسبی است تا رنگ‌هایی که فضای شاعرانه‌ ای در اتاق‌ خواب به وجود می‌آورند را بررسی کنیم. این موضوع یکی از محبوب‌ترین‌ بحث های دکوراسیون سال ۲۰۱۶ بود. با توجه به بازخورد کسانی که از این رنگ ها استفاده کرده اند، شما را به خوبی راهنمایی خواهیم کرد. در اینجا تعدادی از رنگ‌ های رمانتیک را در نظر داشته و بررسی خواهیم کرد تا بتوانید اتاق خواب تان را به بهترین روش ممکن دکور کرده و از بودن در آن فضا لذت ببرید. سرویس خواب و دیگر محصولات خود مانند میز تلویزیون , میز ناهار خوری , تخت خواب و .. در ایران میز بیابید.

بنفش

۱. نارنجی های درخشان در اتاق خواب رمانتیک

طبق مطالعه و بررسی‌ هایی که در انگلستان صورت گرفته است، بسیاری از متخصصین دکور و طراحی داخلی با رنگ‌ های منتخب کاراملی به‌ عنوان رنگ اغواگر کاملاً مخالفند. برای افرادی که می‌گویند کاراملی برایشان “خیلی قهوه‌ای” است، نارنجی به‌ عنوان جایگزین می‌تواند انتخاب مناسب‌ تری باشد. در واقع از نظر بسیاری از افراد برای ایجاد احساسی عاشقانه در اتاق‌ خواب تان، نارنجی رنگ مناسبی برای شما خواهد بود و این در حالی است که رنگ نارنجی متمایل به زرد نیز گزینه ی مناسبی است. رنگ دیوار نارنجی در اتاق‌ خواب بهتر است به قرمز متمایل باشد، اما با این‌ حال هر دو رنگ، گرم و جایگزینی دلپذیر برای رنگ کاراملی هستند.

 

بنفش

۲. بنفش آلویی و بنفش برای رنگ دیوار اتاق خواب

رنگ‌ های اغواگر دیگری که توسط طراحان گفته‌شده‌ اند طیف‌ های آلویی و بنفش هستند. این رنگ‌ های جذاب، آرامش‌ بخش و دارای حس راحتی و آسودگی هستند. اگر می خواهید به سمت طیف‌ های تیره‌ تری بروید، بایستی مقداری رنگ ملایم متضاد و اشیایی که دارای درخشندگی مناسب و کافی‌ اند استفاده کنید تا احساس لطافت و حس عاشقانه بیشتری در آن حفظ‌ شده و تاریک و دلگیر نشود.

بنفش

۳. آبی تیره برای رنگ اتاق خواب عروس

در حالی‌ که بسیاری بیان کردند که رنگ‌ های گرم از نظر ایجاد فضایی خودمانی و دعوت‌ کننده در اتاق‌ خواب شان دارای اولویت است، تعدادی نیز گفته‌ اند که آبی تیره را بیشتر ترجیح می‌دهند چرا که آرامش بخش و سرشار از زیبایی است. ممکن است آبی سیر برای کسانی که در آب‌ و هوای سرد زندگی می‌کنند بسیار سرد به نظر برسد، اما اگر در جایی که شما زندگی می‌ کنید هوا گرم و یا معتدل است، می‌ توانید از رنگ‌ های سردی مانند آبی و سبز تیره برای انتخاب سرویس خواب تان استفاده نکنید. در کنار دیگر دکوراسیون ها دکوراسیون میز ناهارخوری را مطالعه کنید.

بنفش

۴. رنگ اتاق خواب کله غازی

از آنجایی‌ که حس می‌ شود این رنگ که ترکیبی دورگه از آبی و سبز است گرمای غیر منتظره و مناسبی را به اتاق‌ خواب می‌ بخشد آن‌ هم بدون اینکه انرژی اضافی به آن بدهد، برای هر بیننده ای باعث ایجاد علاقه و دلبستگی به این دکوراسیون خواهد شد. این رنگ برای آن‌ که برای هر چهار دیوار استفاده شود بسیار برجسته و تقریباً نامناسب است؛ بنابراین بهتر است از آن تنها برای یک بخش از دیوار استفاده کنید و یا رنگ را به دیوار پشت تختخواب محدود کنید. این کار انفجاری عالی و کارآمد از رنگی سر زنده در مقابل فضا های خنثی و بی‌ رنگ به‌ حساب می‌ آید.

بنفش

۵. قهوه ای خاکی برای اتاق خواب رمانتیک

رنگ محبوب دیگری که مکرراً در مجلات دکور و چیدمان ذکرشده است، طیف قهوه‌ ای پررنگ و گرم است. قهوه‌ ای به‌ عنوان رنگی خنثی، می‌ تواند برای استفاده رنگ پس‌ زمینه برای رنگ‌ های تند دیگر به‌ حساب آید؛ ولی شبیه به بنفش تیره و رنگ‌ های بنفش آلویی، می‌ توانید قهوه‌ ای تیره را با عناصر سفید یا شیری متعادل کنید تا طرح رنگ خیلی سنگین احساس نشود. برای مثال یک کمد با رنگ سفید و یا شیری را می توانید با یک صندلی راحتی با رنگ قهوه ای خاکی و یا بنفش همراه کنید و از زیبایی فضایتان لذت ببرید. البته شما همچنین می‌توانید طیف های قهوه‌ ای پر رنگ را اطراف اتاق‌ خواب تان به کمک عناصری چوبی تزریق کنید. دیوار ها و سقف‌ های مزین به چوب در اتاق‌ خواب واقعاً احساس راحتی، آرامش و لطافت را کاهش می‌دهد.

بنفش

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز