فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2426 روز پیش
بازدید 442 بدون دیدگاه

رنگ ها و دکوراسیون

رنگ

بازی رنگها با حال و هوای ما در دکوراسیون داخلی

رنگ ها و تاثیر آنها بر دکوراسیون داخلی و طراحی بیرون فضا ها به قدری مشهود هستند که نیازی به توضیحات ابتدایی درباره ی آنها وجود ندارد. در این مقاله می خواهیم از دیدگاهی متفاوت به رنگ ها و خواص آنها نگاهی بیندازیم پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. این مدل رنگ ها و دکوراسیون را نیز در محصولات ایران میز مانند تخت خواب و غیره میتوانید استفاده کنید.

رنگ

بنفش و ارغوانی هایش

بنفش و هارمونی های تیره اش مثل رنگ بادمجانی رنگی ارزشمند و گرانبهاست و تجمل و خلاقیت را تجلی می بخشد و باعث ایجاد عمق در طراحی دکوراسیون تان خواهد شد و در نمونه های روشن این رنگ مانند یاسی آرامش بخشی همراه است به طوری که اگر در اتاق خواب استفاده شود ماهیت رنگ آب را خواهد داشت بدون اینکه ما را از سد بودن و بی روحی بترساند و تحقیقات نشان داده است با استفاده از این رنگ میتوانیم وضعیت روحی و جسمی خود را بهبود بخشیم. یک از بهترین گزینه ها برای ورود این رنگ به دکوراسیون تان می توان به مبلمان و میز ناهارخوری اشاره کرد.

رنگنارنجی و نارنگی هایش

برای استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی تان باید این موضوع را لحاظ کنید که این رنگ به دلیل ایجاد انگیزه و اشتیاق و هیجان گزینه مناسیب برای اتاق نشیمن و خواب نیست هرچند برخی افراد علاقه ی شدیدی به این رنگ دارند و بر خلاف تصور دکوراتور ها از آن به عنوان رنگ بیس و غالب در چیدمان اتاق خواب و اتاق نشیمن استفاده می کنند اما بهترین مکانی که می شود این رنگ را در آن به کار برد سالن ورزشی است چرا که این رنگ کمک شایان توجهی به آزاد شدن انرژی شما خواهد کرد تا حدی که در فرهنگ باستان بر این باور بوده اند که رنگ نارنجی بیماری شش ها را بهبود می بخشد و انرژی را زیاد می کند. استفاده از یک آباژور با نور نارنجی می تواند به هنگام بیداری به شما انرژی مضاعفی ببخشد و برای انجام کارهایتان به شما انرزی ببخشد. این مدل رنگها م دکوراسیون ها را در چیدمان میز تحریر و کتابخانه خود میتوانید مورد استفاده قرار بدهید.

رنگ

خنثی ها

یک دکوراتور بهترین رنگ ها برایش رنگ های خنثی محسوب می شوند چرا که در وهله اول بدون در نظر گرفتن مد انعطاف پذیر هستند و در آنها می توان برای زنده کردن دکوراسیون چیزی را به راحتی اضافه و یا بالعکس برای آرام کردن چیزی را کم کرد. در طراحی دکوراسیون داخلی باید سعی کنیم کمترین میزان از رنگ سیاه و سفید را استفاده کنیم .بعضی از کارشناسان این عرصه ادعای این موضوع را دارند که برای ایجاد عمق در اتاقها نیازمند مقدار کمی از رنگ سیاه و سفید هستیم .و این مستلزم اعتماد به چرخه رنگ است. به هر صورت گسترده ترین طیف سییاه و سفید که در تمامی وسایل موجود باشد متعلق به سرویس خواب است که می تواند به عنوان قطعه ی متمایز کننده ی اتاق خواب به حساب بیاید.

رنگ

زرشکی و تحریک کنندگیش

تحریک پذیری در رنگ زرشکی یکی از خصیصه های این رنگ است به طوری که این رنگ در مستندات احساس خشم و خصومت در افراد ایجاد می کند. این رنگ اصلا مناسب اتاق اصلی نیست چرا که باعث بروز هیجانات می شود و اگر در اتاقی به رنگ زرشکی به مدت زیادی بنشینیم به احتمال زیاد شاهد به هم ریخته شدن صلح و آرامشی خواهیم بود که مدتها برای به دست آوردن آن تلاش کرده ایم. اما همانطور که درباره ی رنگ نارنجی گفته شد، افرادی وجود خواهند داشت که از این رنگ زیبا به عنوان رنگ غالب اتاق نشیمن خود استفاده می کنند. گفتنی است که استفاده از رنگ زرشکی برای مبلمان چرم و مبلمان تختخوابشو می تواند یکی از بهترین و زیباترین انتخاب های ممکن برای این رنگ در فضایتان باشد.

رنگ

صورتی و تناسب اندام

این رنگ در دکوراسیون داخلی در مواقعی استفاده می شود که فرد در درمانهای رژیمی باشد چرا که این رنگ باز دارنده و بسیار گرم است.

رنگسقف آسمان اتاق

بخشی از اتاق که یک ششم از فضا را به خود اختصاص داده است اغلب موارد رنگی جز سفید است. به خود نمیگویید چرا؟ که در چند دهه اخیر نیز سفید به عنوان بهترین رنگ برای سقف اتاق ها در نظر گرفته شده است؟ این موضوع در دکوراسیون داخلی باب شده است که رنگ سفید و حتی رنگ های روشن این حس را ایجاد می کند که سقف بلند تر از حد معمول اندازه اش به چشم بیاید در صورتی که همین موضوع در سقف های تیره کاملا برعکس است و احساس می کنید سقف پایین تر است. این راهنمایی ها تنها یک الگو برای انتخاب شما هستند اما در نهایت این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید زیرا انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است و چارچوب خاصی ندارد و در نهایت شما می خواهید در این محیط زندگی کنید پس باید رنگی را انتخاب کنید که با سلیقه و روحیات شما مطابقت داشته باشد. پس از انتخاب رنگ غالب بهتر است به سراغ انتخاب رنگ و طرخ روتختی تان بروید و برای دومین گام آن را انتخاب و خریداری کنید.

رنگ

رابطه رنگ و فرم در معماری داخلی بنا

مقصود همه ی کارهای هنری رسیدن به ماهیت معنوی اثر و رها کردن آنها از بعد مادیات می باشد. جهان امروز متاسفانه یا خوشبختانه به جهان گذشتگان شبیه نیست چرا که در جهان ما خلاقیت و نبوغ در وهله اول قرار می گیرد. ما بناهایی را ساخت و ساز می کنیم که در نهایت تبلور عملکرد ماست و رسیدن به هدف یعنی تحقق افکار درونی ما؛ باید بدانیم که رنگها هم مانند انسانها زنده اند و روح دارند و با ما سخن می گویند. از جاهای پنهانی جنگل و آبی ژرف دریاها و آسمانها، از زلالی باران و پاکی و درخشندگی سفید برف؛ درست است رنگ ها هم مانند ما سخن می گویند و کلمات را ادا می کنند و رنگهای انتخابی هر انسان بیانگر روح و درون آن انسان است و حقیقت وجودش را آشکار می سازد. اگر رنگها نباشند جهانی مرده خواهیم داشت چرا که این رنگها هستند که روح را در عالم هستی می دمند و آن را زنده می کنند و این موضوع را خاطر نشان می کند که زندگی زیباست.

رنگ

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز