فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2225 روز پیش
بازدید 1689 بدون دیدگاه

میز ناهارخوری متناسب با فضا چگونه است؟

میز ناهارخوری متناسب با فضا

میز ناهارخوری ۶ نفره به دلیل نیاز به فضای بیشتر، مناسب خانه هایی با مساحت متوسط است. میز ناهارخوری همیشه یکی از ملزومات دکوراسیون هر خانه ای است که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار مفیدی هم دارد و بطور کلی بروی سلامت افراد با طرز نشستن صحیح تاثیر گذار خواهد بود. اتاق و میز غذاخوری در حالت رسمی ممکن است روزانه مورد استفاده قرار نگیرد و تنها در شرایط بخصوص و مناسبی از آن استفاده شود به همین خاطر دکوراسیون آن از اهمیت زیادی برخوردار است. یعنی باید به نوع، سبک میزناهارخوری و چیدمان آن توجه بسیاری شود تا در همان مدت کمی هم که از آنها استفاده می شود احساس خوشایندی را در وجود افراد ایجاد کند. میز ناهارخوری با تعداد نفرات بیشتر، به دلیل داشتن سایز بزرگتر نسبت به مدل های ۴ نفره تاثیر گذاری بیشتری بروی کل دکوراسیون خانه می گذارند. اگر فضای کافی در قسمت اتاق غذاخوری یا پذیرایی خانه در اختیار دارید بهتر است به سراغ مدل های سبک کلاسیک و سنتی بروید که جلوه ای فاخر، باشکوه و لوکس را به دکوراسیون خانه شما می بخشند. در بحث فضای آشپزخانه شاید برایتان جالب باشد که بدانید هود را چگونه تمیز کنیم؟

میز ناهارخوری متناسب با فضا

خرید میز ناهارخوری به سبک کلاسیک نیاز به مبلمانی بزرگ تر و کامل تر را می طلبد. بطور معمول فضایی برابر با چهارونیم در پنج متر کاملا مناسب اتاق غذاخوری به سبک کلاسیک و سنتی می باشد. میز ناهارخوری مستطیل شکل اکثرا سبکی سنتی دارند اما نمونه های مدرن شده آنها هم وجود دارد که از طرحی ساده تر استفاده می کند. میزهای مربعی شکل هم برای سبک سنتی و معاصر مناسب هستند اما بیشتر برای سبک معاصر که طرحی ساده و بدور از هر گونه پیچیدگی دارند، مناسب هستند. بعلاوه برای فضاهای نچندان بزرگ کاملا ایده آل بنظر می رسند. اگر خواهان میز ناهارخوری شش نفره به سبک مدرن هستید شاید انتخاب میزهای بیضی شکل، مربعی و دایره ایی بسیار مناسب باشند. مدت‌هاست كه ديگر ميز غذاخوری فقط يك كالاي لوكس نيست. حالا ديگر خانه شما چه بزرگ باشد يا كوچك حتما جايي براي ميز غذاخوری در آن پيدا مي‌كنيد! اندازه ميز و صندلي‌هاي غذاخوري از ۲نفره شروع شده و تا ۲۴ و ۲۸نفره هم مي‌رسد. بعضي از خانواده‌هايي كه خانه بزرگ و مجللي دارند از ۲دست ميز و صندلي استفاده مي‌كنند. اكثرا يك دست ۶ يا۸نفره در آشپزخانه قرار مي‌دهند و يك دست ۱۲ يا ۲۴ نفره براي پذيرايي از مهمان در اتاق پذيرايي با غذاخوري مي‌گذارند ولي خريداراني كه خانه‌هاي با متراژ متوسط روبه‌بالا دارند از ۱۲ نفره‌ها استفاده مي‌كنند كه فعلا پرفروش‌ترين و زيباترين مدل‌هاي روز هستند.

میز ناهارخوری متناسب با فضا

تفاوت سبك و مدل‌ها اين امكان را به خريدار مي‌دهد تا از بهترين‌ها باخبر باشد. مدل‌هاي شيشه‌اي بسيار زيبا و درعين حال بسيار سنگين و پرخطر هستند. مدل‌هاي چوبــي از محبــوب‌ترين‌ها هستند. بعضي از اين اجناس حاشيه‌هاي كنده‌كاري شده دارنــد و معـرق‌كاري‌هايي با سبك‌هاي مختلف روي آن دارند. مدل‌هاي گرد و مدل‌هاي مستطيل هردو محبوبند ولي مدل‌هاي مستطيل شكل چون راحت‌تر با فضاي خالي منزل هماهنگ مي‌شوند پرهوادارتر هستند. مدل‌هاي گرد بيشتر سبك چوبي شيشه‌اي دارند‌ به گونه‌اي كه يك لايه چوب و يك لايه شيشه روي آن قرار مي‌گيرد كه مي‌توان گفت زيبايي خاص خود را دارد. تعویض صندلی های میز غذاخوری یا درنظر گرفتن لباس جدید برای آنها می تواند جلوه نو و متنوعی به دکوراسیون اتاق غذاخوری شما بدهد.یکی از ایده های جالب استفاده از صندلی های متنوع و مختلف برای میز غذاخوری است تا احساسی شخصی به این فضا دهید و جای هر فرد را با صندلی مخصوص او مشخص کنید. صندلی های میز غذاخوری باید در قسمت نشیمن به صورت تشک دار باشند در غیر این صورت،میهمانان پس از چند دقیقه نشستن بر روی صندلی خسته می شوند، بنابراین حتما به دنبال صندلی های تشک دار برای میز غذاخوری خود باشید.

میز ناهارخوری متناسب با فضا

اگر می‌خواهید میزی داشته باشید که سال‌های سال در مهمانی‌ها شما را همراهی کند ، میزهای ساخته‌شده از چوب سخت مثل چوب ماهون، گردو، افرا، بلوط و ساج، را تهیه کنید. البته میزهایی از جنس چوب‌های صنعتی مثل ام دی اف و تخته چندلا نیز مناسب‌اند اما به اندازه چوب‌های سخت دوام ندارند. میزهای چوبی خیلی خوبند اما شیشه را هم دست کم نگیرید. مزیت میزهای شیشه‌ای آن است که می‌تواند با هر نوع دکوراسیون و ترکیب رنگی ترکیب خوبی داشته باشد و ازآنجایی‌که سطح براقی دارد ، باعث روشن‌تر شدن فضا نیز می‌شود. امروزه انواعی از شیشه‌های نشکن و مقاوم در برابر حرارت وجود دارد و ازاین‌جهت هم خیالتان می‌تواند راحت باشد. همچنین شیشه‌هایی با رنگ‌های مختلف نیز موجود است. مزیت دیگر این است که دیگر برای انتخاب صندلی‌ها نگران هماهنگ بودن آن با میز نیستید و می‌توانید از انواع رنگ‌های صندلی استفاده کنید.

میز ناهارخوری متناسب با فضا

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز