فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1780 روز پیش
بازدید 16686 بدون دیدگاه

اندازه و ابعاد میز ناهارخوری

خرید میز ناهار خوری با توجه به اندازه فرش:

اگر شما به دنبال خرید میز ناهار خوری هستید که با یک فرش مطابقت داشته باشد. لازم است مطمئن شوید که فرش حداقل ۳۰ اینچ طولانی تر از اندازه میز ناهار خوری است. که در هر طرف صندلی وجود دارد.

اگر از فرش ۳۰ اینچ طولانی تر از میز استفاده می کنید. بنابراین فضای توصیه شده برای حرکت آزاد را اشغال می کنید. سپس باید حداقل ۴۸ اینچ را از روی میز خود به دیوار بگذارید تا تعادل بصری ایجاد کنید.

ارتفاع میز ناهارخوری

با وجود اینکه  قیمت میز ناهار خوری بسیار متنوع است، ارتفاع میز ناهار خوری چوبی استاندارد معمولا کاملا سازگار است. شما باید اطمینان کنید که فضای کافی برای افرادی که بتوانند به راحتی و بدون نیاز به خوردن غذا از پاهای خود عبور کنند، وجود دارد. به طور کلی، شما باید حداقل فاصله ۱۲ اینچ (۳۰ سانتیمتر) بین صندلی و میز را رعایت کنید.

ارتفاع استاندارد میز ناهارخوری از ۲۸ تا ۳۰ اینچ (۷۱-۷۶ سانتیمتر) است. که باید با ارتفاع صندلی ۱۸ تا ۲۳ اینچ (۴۶-۵۸ سانتی متر، از کف تا بالای صندلی)، نیمکت هماهنگ باشد. شکل میز شما، با این حال، می تواند روی صندلی و میز ناهار خوری شما تاثیر بگذارد. بعضی از میزهای ناهار خوری دارای پایه هایی در مرکز میز را دارا می باشند که باعث می شود فاصله بین پاها را افزایش می دهد.

اگر شما از میز ضدچین استفاده می کنید که در آن افراد ممکن است ایستاده یا نشسته روی سطح چوبی بزرگ باشند. ارتفاع میز استاندارد ناهارخوری ۳۴-۳۶ اینچ (۸۶ تا ۹۱ سانتیمتر) است و باید با صندلی هایی با اندازه ۲۴-۲۶ اینچ (۶۱ -۶۶ سانتیمتر) از کف تا صندلی فاصله داشته باشد.

اگر شما برای یک میز نوار انتخاب کنید، ارتفاع استاندارد استاندارد تا ۴۰-۴۲ اینچ (۱۰۲-۱۱۷ سانتی متر)، با ارتفاع در محدوده ۲۸-۳۰ اینچ (۷۱-۷۶ سانتی متر) است. شما می توانید جزئیات بیشتری را در مورد مقاله خود در مورد نحوه محاسبه میز و ارتفاع صندلی خود و یا نحوه محاسبه نوار و مقابله با ارتفاع پیدا کنید. شکل میز شما، با این حال، می تواند روی صندلی و میز ناهار خوری شما تاثیر بگذارد.

خرید میز ناهار خوری

اندازه میز ناهار خوری متناسب با اندازه ی فضایی که مدنظرتان است.

هر فرد نیاز به حداقل فضایی حدود ۲۴ اینچ (۶۱ سانتیمتر) برای راحتی خوردن دارد. گرچه بعضی از میزها و صندلی ها (مانند نیمکت های چوبی) می تواند بیشتر افراد را در صورت لزوم فشار دهد. با این حال، برای یک سطح میز راحت، برای اتاق آرنج بیشتر تا ۲۸-۳۰ اینچ (۷۱-۷۶ سانتی متر) را در نظر بگیرید. مخصوصا اگر صندلی با صندلی های عقب یا کرسی های بزرگ داشته باشید.

در میزهای مستطیلی شما همچنین باید برای هر انتهای اضافی ۱۲ اینچ (۳۰ سانتیمتر) را محاسبه کنید. اگر میخواهید صندلی ها را در سر و پای میز قرار دهید. شما همچنین باید حداقل عمق مورد نیاز برای تنظیم ناهار خوری، به علاوه برخی از فضا برای یک منطقه مشترک برای قرار دادن مواد غذایی، ادویه جات و یا شمع درنظر بگیرید.

اگر قصد ندارید غذا یا وسایل دکوری و تزیینی را روی میز قرار دهید. برای مثال شما یک میز کنسول جانبی دارید. از آن برای قرار دادن لوازم تزیینی خود استفاده می کنید دیگر نیازی نیست از میز غذاخوری خود در این زمینه استفاده کنید.

 اگر فضای زیادی در منزل دارید و نمی خواهید بعنوان فضای پرتی تلقی گردد، می توانید یک میز ناهار خوری را به اندازه ۳۶ اینچ (۹۱ سانتیمتر) ایجاد کنید. که هنوز هم فضای کافی برای قرار دادن یک بطری شراب و شمع ها وجود دارد، در حالی که یک بوفه یا استند برای همین موارد معمولا مورد استفاده می شود.

برای مثال، در یک رستوران، اغلب میزها حدود ۳۶ اینچ (۹۱ سانتیمتر) با اشغال کردن فضای بسیار کمی پیدا خواهید کرد. چه مقدار فضایی برای میز ناهار خوری در نظر بگیریم؟

میز ناهارخوری چوبی

اندازه میز ناهار خوری بسته به طراحی مبلمان متفاوت است. شما ممکن است بتوانید افراد بیشتری را با توجه به یک روش متناوب تغییر دهید. بعنوان مثال از یک میز ناهارخوری مربع شکل را  به یک میز ناهار خوری گرد یا بیضوی ترجیح دهید.

در زیر شما می توانید الزامات اندازه بر اساس مربع، مستطیل و اندازه میز ناهار خوری را مشاهده کنید و راهنمایی هایی برای کمک به شما در انتخاب بهترین شکل می تواند بر اساس صندلی که می خواهید انتخاب کنید.

میز ناهار خوری ۲ نفره

اندازه گیری برای یک میز ناهار خوری مربع دو نفره باید برای فضای مشترک حساب شود، حداقل میز ناهار خوری را در ۳۱ اینچ (۷۹ سانتیمتر) قرار دهید، در حالی که یک میز مستطیل برای دو نفر که مورد نیاز است. حداقل ۴۲ اینچ ۳۱ اینچ (۱۱۰ × ۷۰ سانتی متر) است.

اگر شما یک میز گرد با ۳۶ اینچ (۳ft؛ ۹۱ سانتیمتر) انتخاب کردید، با این حال، میتوانید به راحتی سه نفر از آن استفاده کنند.

قیمت میز ناهار خوری

 

این مطلب را نیز ببینید: میز ناهار خوری: نحوه انتخاب میز ناهارخوری برای خانه

میز ناهار خوری چهار نفره

میز ناهار خوری گرد برای چهار نفر

ابعاد استاندارد میز ناهار خوری گرد برای چهار نفر برابر ۳۶ تا ۴۰ اینچ (۳-۴ فوت، ۹۱-۱۰۲ سانتیمتر) است، اگر چه یک میز گرد چهار نفره با ۴ پا (۱۰۲ سانتیمتر) نیز می تواند در صورت نیاز به میزی با شش صندلی نیز تبدیل شود.

در حالی که میز ناهار خوری حداقل برای چهار برابر با ۳۶ اینچ شروع می شود، پایه ها بهترین کار برای اجازه دادن به اتاق بیشتری است. برای اجازه دادن به اتاق بیشتر برای صندلی و فضای پا، به خصوص اگر میز پایه داشته باشید، میز ناهارخوری ایده آل برای چهار نفر برابر ۴۸-۵۰ اینچ (۴ فوت، ۱۲۲ سانتی متر و ۱۲۷ سانتیمتر) است.

میز ناهار خوری مربعی برای چهار نفر

اندازه میز ناهارخوری چهارگانه ایده آل حدود ۴۳ اینچ (۳ فوت، ۱۰۷ سانتیمتر) است.

همانند یک میز گرد، حداقل میز ناهار خوری می تواند به اندازه ۳۶ اینچ (۳ فوت، ۹۱ سانتیمتر) باشد، هرچند شما باید فضای بیشتری نسبت به خرید میز ناهار خوری در نظر بگیرید. تا ۵۰ اینچ (۴ فوت، ۱۲۲ سانتیمتر) – این کار به شما کمک می کند تا براحتی در اطراف میز جابجایی داشته باشید. و در صورت نیاز به آن صندلی اضافه کنید و آن را گسترش دهید.

میزی با اندازه ۶۰ اینچ (۵ فوت، ۱۵۲ سانتیمتر) به شما امکان می دهد بین چهار تا شش صندلی انتخاب کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز