فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1179 روز پیش
بازدید 1664 بدون دیدگاه

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

متریال و جنس میزهای تلویزیون متفاوت می باشد و هر یک مناسب برای یک نوع دکوراسیون می باشند. به طور مثال شما هیچ وقت نمی توانید یک میز تلویزیون شیک با متریال شیشه را برای دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی به کار ببرید. زیرا عمده متریال برای این دکوراسیون چوب می باشد. همچنین برای دکوراسیون مدرن بهتر است از شیشه استفاده نمایید و چوب جایگاه چندانی ندارد. در ادامه در مورد متریال هایی که میزها با آن ساخته می شوند توضیحات مفصل تری ارائه خواهیم نمود.

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

میز تلویزیون چوبی

میز چوبی در واقع عمده ترین قسمت میزهای تلویزیون جدید را به خود  اختصاص می دهد. این میز ها قابلیت تطبیق پذیری بالایی با اکثر دکوراسیون های غالب در خانه ما ایرانیان را دارند. همچنین می توانند به راحتی رنگ پذیر باشند و برای اجرای منبت کاری بر روی آن ها نیز در اختیار شما می باشند. البته برخی از میزها تنها از چوب ساخته نشدند و در واقع حالتی ترکیبی دارند که از ترکیب چوب، فلز و شیشه با یکدیگر ساخته شده اند. در  این حالت می توان گفت سبکی امروزی تر پیدا کرده اند و دیگر از سبک قدیمی که تنها چوب بود فاصله گرفته اند.

     خرید تخت خواب چوبی مناسب دکوراسیون هماهنگ با این میز تلویزیون 

چوب های مصنوعی و طبیعی برای ساخت میز به کار می روند. که چوب های طبیعی به دلیل مقاومت و طول عمر  بالا و همچنین کمیاب بودن گران قمت می باشند. اما چوب های مصنوعی معمولا قیمت کمتری  دارند و تنوع رنگی آن ها نیز بیشتر می باشد.

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

میز تلویزیون فلزی

میز تلویزیون فلزی که استفاده از آن چندان مرسوم نیست. بیشتر برای موقعیت هایی خاص به کار می رود. زیرا بسیاری از مردم تمایل دارند که به سراغ میزهای چوبی بروند. میزهای فلزی معمولا دارای استند هستند که تلویزیون را به صورت دیواری نگه می دارند. این سبک از میزها بیشتر در ادارات و مراکز خرید و مکان های رسمی و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

میز تلویزیون شیشه ‌ای

میزهای شیشه‌ ای پس از میز چوبی پرطرفدارترین مدل و متریال برای میز می باشد. البته که میزهای شیشه ای دارای جنسی آسیب پذیر هستند از این رو بیشتر سعی می شود که با متریال های دیگر مانند فلز و یا چوب ترکیب شوند تا هم زیبا شوند و هم اینکه از میزان آسیب پذیری آن ها کاسته شود. اما در حال حاضر تمایل به خرید این سبک میز کمتر شده و همچنان میز چوبی در اولویت قرار دارد.

سبک های مختلف میز تلویزیون

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

سبک امروزی:

میز میز چوبی به سبک امروزی و جدید معمولا دارای طرحی ساده است. اما در مقابل دارای ویژگی هایی می باشد که در زمان حال مورد استفاده ما می باشد. به طور مثال می تواند دارای کشو باشد برای قرار دادن یکسری از لوازم و و یا اینکه دارای استند هایی خاص برای نصب و قرار دهی میز چوبی باشد.  همچنین برای سبک هایی خاص مانند مینیمال و مدرن نیز میز های چوبی طراحی شده اند که هیچ گونه دستگیره و غیره در آن ها دیده نمی شود تا بتواند ظاهری ساده تر داشته باشد . کشوها و و کمدهای کوچک حالت مخفی دارند زیرا در مینیمال باید همه چیز ساده و در عین حال خلوت باشد تا بتوان گفت نوع و سبک دکوراسیون حفظ شده است.

خلوتی و ساده بودن طرح مهم‌ترین فاکتور سبک امروزی میزهای تلویزیون است.

طرح سنتی:

این سبک در واقع برگرفته از دکوراسیون های قدیمی و سنتی می باشد. میزهایی شیک و با اصالت که بیشتر برای دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک به کار می روند زیرا نشان از اصل بودن و سنگین بودن دارند. معمولا دارای قسمت دکور می باشند تا بتوانید با لوازم مختلف آن را تزیین نمایید. وجود کشوها و کمد های بسیار در اطراف میز همگی ویژه این نوع سبک هستند که هم می توانید لوازم مختلف را درون آن ها قرار دهید و هم اینکه قفسه هایی که وجود دارند را می توانید با لوازم تزیینی و اکسسوری ها و مجسمه ها زیبا نمایید.

از محبوب‌ترین طرح‌های میز تلویزیون، می‌توان به میزهای با طرح سنتی اشاره کرد.

طرح مدرن:

طراحی مدرن ترکیبی از طرح مدرن و فانتزی می باشد. معمولا طرح هایی ساده هستند که بیشتر سعی می شود با تکمیل دکوراسیون خانه وزنه زیبایی شناسی را متعادل نمایند. از این میزها به ویژه برای میز چوبی های بسیار بزرگ استفاده می شود تا ظرافت کافی داشته باشند و تنها خود تلویزیون به چشم بیاید. زیرا اگر قرار باشد میز نیز به اندازه تلویزیون بزرگ و سنگین باشد هم فضای خانه بیش از حد گرفته می شود و هم نمای چندان خوبی نخواهد داشت. البته میز مدرن که برای سبک های مدرن و مینیمال و فانتزی ایده ای عالی است. همچنین بسیاری از مردم این سبک از میز را می پسندند زیرا ظریف و زیبا است و می تواند برای خانه های کوچک چندان بزرگ و فضا گیر نباشد.

خرید میز تلویزیون طرح مدرن آریسان

طرح روستایی:

طرح روستایی و یا همان روستیک از جمله طرح ها و سبک هایی هستند که در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این میز ها از چوب طبیعی ساخته می شوند. که دارای طرح و بافت و رنگ بسیار جذابی هستند. همین موضوع باعث می شود که احساس روستایی بودن به فرد دست دهد زیرا حس می کنیم با داشتن چوب طبیعی در منزل در یک فضای روستایی و جنگلی زندگی می کنیم. در بسیاری از مواقع چوب هایی که به صورت بلا استفاده هستند در ساخت این میزها به کار می روند که هم باعث صرفه جویی در مصرف چوب می شود و هم زیبایی بسیاری دارند.

انواع متریال ساخت میز تلویزیون

طرح صنعتی:

این سبک بسیار جدید و خاص است که تنها برای افراد محدودی دوست داشتنی و مورد پسند است. افرادی که سبک صنعتی برای خانه خود در نظر دارند بدون شک جایگاه این میز تلویزیون را در خانه خود حس می کنند. متریال ساخت این سبک از میز معمولا از ترکیب فولاد آب دیده و چوب‌ های خشن و سخت در کنار هم و استفاده از رنگ ‌های مرده است. البته بیشتر در ایران این سبک در کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود و کمتر خانه ای با این سبک دیده می شود اما به هر صورت جالب است که چنین سبک هایی برای میزهای تلویزیون نیز اجرا و پیاده می شود. می توانید رنگ های روشن و جذاب را نیز به میز اضافه نمایید و با لوازم مربوط به دکوراسیون صنعتی آن را زیبا نمایید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز