فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2725 روز پیش
بازدید 869 بدون دیدگاه

روش های تغییر فضای خانه و مرتب کردن آن

 

قفسه و سبد های نگه داری

تغییر فضای خانه

ممکن است با مشکل به هم ریختگی و شلخته بودن فضای خانه تان روبرو باشید و یا بخواهید این مشکل را به طور کل از فضایتان حذف کنید. برای حل این موضوع نیاز به روش های مدرن و همینطور تضمین شده دارید، پس به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا چندین متد سریع و مفید را برایتان به خوبی توضیح دهیم.قیمت سرویس خواب چوبی و دیگر محصولات چوبی را در ایران میز میتوانید مشاهده کنید.

قفسه و سبد های نگه داری

وسایل کوچکتان را بهتر است در انواع قفسه ها و سبدهای نگه داری وسایل تان نگه داری کنید و اگر قفسه و یا سبد مناسب در اختیار دارید بهتر است نسبت به رنگ آن دقت کافی را داشته باشید و یا یک قفسه و یا یک سبد زیبا و با رنگ هماهنگ تهیه کنید تا بوسیله ی آن فضایی زیباتر و منظم تر در اختیار داشته باشید.

وسایل

وسایل

یکی از مهم ترین مشکلاتی که افراد در فضاهای خانگی شاهد هستند موضوع هماهنگ نبودن وسایل بزرگی مانند میز ناهار خوری، صندلی راحتی و… است به گونه ای که به علل مختلف در هنگام خرید دقت کافی برای آنها نداشته اند و یا پس از ایجاد یک تغییر مانند رنگ آمیزی و یا نصب کاغذ دیواری های جدید، آن وسایل دیگر هماهنگی لازم را ندارند و اغلب می توانند به تنهایی فضا را غیر هماهنگ و نامتناسب نشان دهند. اگر این مشکل را دارید و می خواهید هر چه سریع تر فضایتان را به یک فضای خواستنی و زیبا تبدیل کنید، به شما پیشنهاد می کنیم با تغییر این وسایل و انتخاب نمونه های مدرن آن ها تغییراتتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

نقاط تمرکز

نقاط تمرکز

در فضاهای خانگی همیشه وسایلی هستند که می توانید آن ها را در کنار یکدیگر قرار دهید و با تجمع آن ها از یک دست بودن و نظم بیشتر لذت ببرید. جالب است که بدانید همیشه وسایل مورد نیاز تان نیز وجود دارند که باز هم می توانید بوسیله ی آن ها وسایل تان را سر و سامان دهید. برای مثال، آیا تا به حال به قرار دادن یک جاکفشی رخت آویز دار در راهرو و یا فضای ورودی خانه تان فکر کرده اید؟ این کار می توان آشفتگی و بی نظمی که کفش ها و صندل هایتان ایجاد می کنند را از بین ببرد و بخش ورودی خانه تان را متحول کند.

فشرده سازی

فشرده سازی

هماهنند یک کمد که در آن لباس هایتان را فشرده و منظم می چینید، برای ویگر وسایل خانگی تان هم می توانید از این ترفند استفاده کنید تا هم مقدار فضای قابل دسترسی تان را افزایش دهید و هم نظم و ابتکار تان، حس خوشایندی را برایتان به ارمغان بیاورد. در ضمن بهتر است به شما یادآوری کنیم که حد پیشرفت شما برای خلق یک دکور بی نظیر، فقط و فقط به میزان خلاقیت شما بستگی دارد.

وسایل قدیمی

وسایل قدیمی

عکس های یادگاری، برگه های خاطره انگیز، یادداشت های مهم و…. همه و همه جایی برای نگهداری نیاز دارند و شما می توانید با نصب یک تخته ی چوبی و یا ام دی اف با رنگ زیبا و هماهنگ با دیگر اجزای مهم فضایتان، تمامی این وسایل را بر روی آن نصب کنید و هم چنان که بر روی صندلی ارگونومیک و راحت تان نشسته اید و کارهای تان را بر روی میز تحریر تان انجام می دهید از این ترکیب لذت ببرید.

کتابخانه های متنوع

کتابخانه های متنوع

اصلی ترین تصور افراد از واژه ی کتابخانه، به یک وسیله ی مکعب مستطیل با درب های بزرگ و شکلی بسیار ساده می رسد اما می شود با قدرت گفت که امروزه نه فضایی برای نگهداری از این وسیله وجود دارد و نه بخشی از خانه وجود دارد که بتوان آن را با کتابخانه هماهنگ کرد. لذا در اینجا موضوع مدرن بودن به میان می آید و وسایلی مانند کتابخانه ی مدرن و دوبعدی به سادگی طرفدار های خود را پیدا می کنند و این افراد تا سالها از این خرید شان احساس خوشحالی می کنند و همچنان از فضایشان هر چند کوچک هم باشد لذت می برند.

دراور

دراور

احتمالا می دانید که کاربرد دراور به لباس ها محدود نمی شود و در مواردی که بخواهید می توانید از آن به عنوان فضایی بسیار مناسب و بزرگ برای وسایلی مانند برگه های مهم تان، کیف و حتی کفش های اضافی تان استفاده کنید تا بی نظمی را به این طریق از فضایتان دور کنید و زیبایی فضایتان را تضمین کنید. در دکوراسیون خود از اتاق های اضافی و کاربرد های آن میتوانید استفاده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز