فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2184 روز پیش
بازدید 759 بدون دیدگاه

فضای حیوانات خانگی

فضای حیوانات خانگی

طراحی خانه برای حیوانات خانگی، امروزه جزئی از دکوراسیون داخلی منازل به شمار می رود. استفاده کردن از متریال های طبیعی همانند چوب و پنبه در ساخت این خانه ها  برای آسایش داشتن حیوانات خانگی در فضای زندگی شان می باشد. دسترسی راحت حیوانات به این فضاهای کوچک و هندسه ساده و دقیق این خانه ها از نکات ویژه این طراحی ها می باشد. طبیعی ست که علاقه‌مندان حیوانات خانگی به این موجودات کوچک عشق می‌ورزند اما با این وجود زمانی که در خانه‌ از یک دوست کوچک نگهداری می‌کنید، همیشه دغدغه‌هایی برای نگهداری دارید، از قبیل: “ریزش موها، مکان خواب، محل دفع و غذا خوردن” همین چند مورد، جزء نکات مهمی محسوب می‌شوند. با تمام این نکات، صاحبان حیوانات خانگی معتقدند وجود این موجودات شیرین به همه این سختی ها می‌ارزد. پس می توانید با درست طراحی کردن فضاها، حداقل سختی این مشکلات را کمتر کنید. تخت خواب‌ها و کوسن‌های پوشیده از خز انتخاب مناسبی نیستند (زیرا بسیار گرم و کسل کننده هستن)؛ بهتر است در یک گوشه دنج و آرام خانه با استفاده از کوسن‌هایی که به‌راحتی می‌تونین آنها را با دکوراسیون‌ ست کنید، یک تختخواب گرم و نرم برای این موجودات پشمالو بسازید. این کار باعث می‌شود موهای آنها نیز در یک گوشه خانه باقی بماند. برای این کار الزاما نیاز به صرف هزینه‌های زیاد یا انجام تغییرات دکوراسیونی ندارید. می‌توانید با کمی خلاقیت یک تخت زیبا برای حیوان خانگی‌ بسازید. دیگر محصولات چوبی مانند میز ناهار خوری , سرویس خواب , و … در ایران میز نیز به راحتی خریداری کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میز ناهار خوری زرد را با چه رنگی ست کنیم؟ در این مقاله بخوانید.

فضای حیوانات خانگی

قطعا کسانی که از یک حیوان خانگی نگه داری می کنند دغدغه های زیادی دارند، که یکی از آن ها جای خواب حیوان است. کارشناسان نگهداری از حیوانات خانگی می گویند که، سگ شما نیاز به جایی برای خودش دارد که بتواند خود را جمع کند و بخوابد. حیوان حلقه می زند تا گرما را حفظ کند، غریزه ای که در بیشتر حیوانات خانگی اطرافمان می بینیم. بنابراین به جای اینکه جای خواب سگ را روی زمین بیندازید، چرا فضایی را برای برآوردن غرایز حیوان خانگی خود فراهم نمی کنید؟ سگ نیاز به یک پناهگاه دارد که به اندازه ی کافی بزرگ باشد و مهمتر از همه اینکه در داخل آن احساس امنیت کند. جای خواب حیوان که در داخل قفسه ها و کابینت های خانه ساخته می شود، یک مخفی گاه مناسب برای دوست کوچک اهلی ما است. این می تواند با هر سبک خانه ای، سنتی یا مدرن مطابقت کند. فراموش نکنید یک نشیمن کوچک کنار پنجره گزینه‌ای بسیار عالی برای سگ و گربه هاست. برای این کار کافی است فضای زیر پنجره را با چند کوسن بپوشانید. یکی از مشکلات همیشگی، به هم ریختگی و کثیف شدن محل غذا خوری حیوانات است، که با پخش شدن غذا روی زمین و اطراف باعث کثیف شده فضای خانه می شود، برای رفع این مشکل بهتر است، فضایی جداگانه برای غذا دادن به حیوانات در نظر بگیرید. شاید برای بحث رنگ این سوال برایتان پیش آید که رنگ سفید یا استخونی؟  که میتوانید در این مقاله در این باره مطالبی را فرا بگیرید.

فضای حیوانات خانگی

یکی از مواردی که صاحبان سگ و گربه‌ها باید در نظر بگیرند دری مخصوص ورود و خروج آنهاست که می‌تواند نقشی دکوراتیو را در طراحی خانه ایفا کند. بهتر است محل دفع حیوانات را در مکانی دور از چشم در نظر بگیرید. با این کار می‌توانید از ایجاد بو و منظره زشت در خانه‌تان جلوگیری کنید. بهترین مکان برای این کار دستشویی، تراس و هر فضای باز دیگه ای می تواند باشد. شستن و حمام کردن حیوانات خانگی یکی از چالش‌های بزرگ در خانه محسوب میشه. برای حفظ بهداشت و نظافت حمام‌ شخصی بهتر است، یک حمام و دوش مجزا براب آنها در نظر بگیرید. در نظر گرفتن یک فضای دوش کوچک در یک کنج بالا، حمام کردن دوست کوچک‌تان را آسان‌تر کرده و جلوی ورجه وورجه‌هایش را خواهد گرفت. شاید بخواهید در کنار حیوان خانگی دوست داشتنی خود در دکوراسیون نشیمن لحظات آرامی را سپری کرده و تلویزیون تماشا کنید. برای این کار باید شرایط مناسبی را نیز فراهم آورید. باید بدانید که با وجود نگهداری حیوانات خانگی در دکوراسیون منزل خود باید کمی انعطاف پذیرتر باشید. در قدم اول شاید بهتر باشد پارچه ای را برای مبلمان خود انتخاب کنید که احتمال خراب شدن و زدگی در آن حداقل باشد. یا حتی پرده! خیلی از این وروجک ها عادت دارند که بر روی پرده چنگول بکشند و آن را خراب کنند، پس باید در دکوراسیون نشیمن منزل خود این نکات را رعایت فرمایید.

فضای حیوانات خانگی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز