فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2196 روز پیش
بازدید 7721 بدون دیدگاه

قهوه ای سوخته و سایه های آن

قهوه ای سوخته و سایه های آن

قهوه ای سوخته و سایه های آن

در سالن پذیرایی اولین مکانی است که مهمانان در آنجا حضور پیدا می کنند بنابراین انتخاب دکوراسیون و ترکیب رنگ مناسب و زیبا حائز اهمیت می باشد چرا که زیبایی فضای داخلی خانه را چندین برابر می کند. در دکوراسیون داخلی منازل اکثر ایرانی ها و به خصوص در انتخاب مبل، تم رنگ قهوه ای بسیار به کار رفته است. شاید به نظر برسد که رنگ قهوه ای رنگی بی روح و خسته کننده می باشد. اما این رنگ دراماتیک قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای با سایر رنگ ها دارد. با ترکیب های رنگی مناسب می توانید دکوراسیون زیبا و خاص رنگ قهوه ای را در منزل خود پیاده سازی کنید. امروزه رنگ های قهوه ای تیره، متوسط و روشن جزء برترین رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به شمار می روند. اگر رنگ هایی مثل کرم، زرد مایل به قهوه ای، و قرمز آجری، مشکی، خاکستری، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی و سبز در کنار تم قهوه ای به کار روند، ترکیب های فوق العاده زیبایی شکل می گیرد. بدین ترتیب می توان دکوراسیون پذیرایی قهوه ای مدرن و شیکی را ایجاد کرد. دکوراسیون کرم قهوه ای از جمله پرکاربرد ترین این ترکیب رنگ هاست. در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر وجود رنگ قهوه ای سوخته و سایه های آن بر چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه ایرانی برایتان مطالبی بروز و مفید را بیان کنیم از این رو پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا در کمترین زمانن ممکن به خوبی شما را برای داشتن فضایی هرچه زیباتر و شایسته تر راهنمایی کنیم. در زمینه انتخاب رنگ میتوانید رنگ  های خردلی و خاکستری را مورد بررسی قرار دهید.

دکوراسیون قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای

بهتر است در دکوراسیون پذیرایی قهوه ای از رنگ های هم خوان و متضاد با رنگ قهوه ای استفاده کرد تا دکوراسیون پذیرایی کلاسیک و سنتی قهوه ای به سبکی مدرن تبدیل گردد. رنگ های متضاد مناسب برای رنگ قهوه ای شامل سفید یخچالی، آبی تیره، فیروزه ای، سبز، کرم، زرد، نارنجی، صورتی  و رنگ های همخوان نیز شامل طلایی، مسی و قرمز می شود. رنگ قهوه ‎ای همیشه زمانی که با سفید به کار گرفته می‎شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می‎آورند. قهوه‎ای و فیروزه ای برای یکدیگر ساخته شده‎اند چون رنگ خنک فیروزه ای به رنگ‎های قهوه‎ای موجود در میز و صندلی چوبی هارمونی می‎بخشد. از دیدگاه روانشناسی، انسان هایی که رنگ قهوه‌ای را دوست دارند، به طور معمول افرادی واقع‌بین، مسئول و برخی اوقات محتاط هستند. از آنجایی که این رنگ یادآور عناصر طبیعت (نظیر خاک و چوب) در ذهن انسان است، تعلق و ثبات و امنیت را در ذهن تداعی می‌ کند. قهوه ای های مایل به قرمز خاصیت روستیک به فضا می دهند، زیرا یادآور خاک رس و سفال هستند. به دلیل ته مایه یقرمز، این نوع قهوه ای دارای خاصیت انرژی بخشی است که قهوه ای های سردتر فاقد آن هستند.

دکوراسیون قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای

ترکیب رنگی قهوه ای شکلاتی تیره با سایه های از رنگ مسی یک ترکیب دوست داشتنی است. اگر دلتان می خواهد سایه های رنگی شیرین و مطلوب را به فضای اتاق نشیمن تان وارد کنید، این راه با اضافه کردن کمی انرژی راه خوبی است. یک سایه رنگی متضاد و ساده برای جور شدن با رنگ قهوه ای، رنگ سفید یخچالی می باشد. این رنگ با هر سایه رنگی ترکیب شود یک ترکیب دراماتیک و خاص ایجاد میکند، با این تفاوت که هنگام ترکیب با رنگ قهوه ای حس بسیار سنتی و دعوت کننده به فضای داخلی اضافه می کند. انگار که قهوه ای و آبی برای هم ساخته شده اند چرا که سردی رنگ آبی به خوبی با گرمی رنگ قهوه ای هارمونی پیدا می کند. سایه های رنگی خاصی از آبی با رنگ  قهوه ای که ترکیب می شوند، یک تاثیر آرامش بخش و گرم ایجاد می کنند. رنگ زرد خالص یکی از رنگ های زنده وهماهنگ با قهوه ای می باشد. یک انتخاب منحصر به فرد در ترکیب با رنگ قهوه ای که ظاهری خاص را به همراه دارد، هر چند که ممکن است خیلی ترکیب رنگی انعطاف پذیری نباشد، اما اگر  یک اتاق به خوبی طراحی و دیزاین شود واقعا انتخاب این ترکیب رنگی ارزشش را دارد.در هر اتاقی که دارای ترکیب های رنگی گرمی از قهوه ای مانند، قهوه ای مایل به زرد، خاکستری مایل به قهوه ای و همه قهوه ای های با تن متوسط باشد، هر رنگ تاکیدی دیگر به خوبی با آن جور می شود.

دکوراسیون قهوه ای

دکوراسیون قهوه ای

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز