فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 769 روز پیش
بازدید 3914 بدون دیدگاه

نکات خرید جاکفشی آپارتمانی

اولین چیزی که بعد از ورود به خانه دیده می‌شود، جاکفشی است. جاکفشی فضایی برای قرارگیری کفش‌‍‌ها مشخص می‌کند و از بهم ریختگی و آشفتگی درب منزل جلوگیری می‌کند. اگر قصد خرید جاکفشی را دارید انواع مختلفی از مدل های ساده و غیرساده وجود دارد که در این مقاله با آن آشنا خواهیم شد.

انواع جاکفشی

اغلب جاکفشی‌ها از چوب و فلز یا ام دی اف ساخته شده‌اند و به خاطر تفاوت در جنس، ویژگی‌های متفاوتی را دارا هستند.

  • جاکفشی ام دی اف

جاکفشی ام دی اف از فرآورده‌های چوبی ساخته شده است. فرآیند تشکیل آن به این صورت است که خرده‌ی چوب به همراه چسب در دمای بالا تحت فشار قرار می‌گیرند.

روکش‌های جاکفشی ام دی اف قابل تغییر هستند و از تنوع بالایی برخوردارند. جاکفشی با روکش ملامینه، براق، هایگلاس،چوب یا وکیوم از اقسام مختلف جاکفشی‌های ام دی اف هستند. امروزه جاکفشی‌های ام دی اف طرح ها و مدل های مختلفی دارند. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با مدل های مختلف و عکس ها از وبسایت ایران میز دیدن کنید.یکی از ویژگی های جاکفشی ام دی اف ضدخش و ضدآب بودن آن است که در توضیحات جاکفشی ماریانا به آن اشاره شده است.

پرفروش ترین مدل جاکفشی ام دی اف، جاکفشی وکیوم است که اصطلاحا ضد ضربه است و ظرافت بالایی دارد.

  • جاکفشی چوبی

چوب‌ها از مواد طبیعی‌ای هستند که رنگ و بافت متنوعی دارند و جذابیت زیادی را در نگاه بیننده ایجاد می‌کنند. جاکفشی چوبی هماهنگی خاصی با سبک هنری روستیک دارد، و طرفداران سبک هنری روستیک معمولا از جاکفشی چوبی استفاده می‌کنند. این وسیله در شکل ها و جنس های متنوع ساخته می‌شود و با توجه به دکوراسیون منزل می‌‎توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. 

  • جاکفشی فلزی

اگر به دنبال جاکفشی ساده هستید، جاکفشی های فلزی انتخاب مناسبی برای شما هستند که علاوه بر ساده بودن باعث نظم دادن به ورودی منزل شما می‌شود.برای خرید جاکفشی جدید مدل ها و طرح های متنوعی وجود دارد. قیمت جاکفشی فلزی نسبت به سایر اجناس ارزان تر هست.

مدل های مختلف جاکفشی

جاکفشی‌ها بر اساس طراحی ساخت خود به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که دارای جذابیت خاصی هستند که در ادامه شرح داده می‌شود.

  • جاکفشی داشبوردی

همان طور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید درب های جاکفشی داشبوردی ماریانا هر یک به دو الی سه طبقه تقسیم می‌شوند و در دسته‌ی مدل های لوکس قرار می‌گیرد که تعداد زیادی کفش را می‌توان در آن قرار داد.

جاکفشی داشبوردی

بعضی مدل‌های جاکفشی داشبوردی دارای یک کشو در قسمت بالایی برای واکس یا دستمال و … هستند. جاکفشی داشبوردی ماریانا در رنگ های قهوه‌ای، آنتیک طلایی و سفید قابل سفارش هستند.

  • جاکفشی سه تکه

از مدل های شیک و جادار که با چوب و ام دی اف ساخته می‌شود می‌توان به جاکفشی سه تکه اشاره کرد. جاکفشی سه تکه به صورت‌های کلاسیک و مدرن و درب ساده یا کرکره تولید می‌شوند. نام دیگر این جاکفشی‌ها، جاکفشی پلکانی است.

  • جاکفشی آپارتمانی

جاکفشی ایستاده از بهترین انتخاب‌های جاکفشی آپارتمانی است. تعداد طبقات جاکفشی آپارتمانی با توجه به فضا و نیاز مشتری قابل تغییر است. به تناسب تعداد طبقات، رنج قیمتی متفاوتی را داراست.

  • جاکفشی دیواری

جاکفشی دیواری طراحی مانند کمد دیواری دارد و در حقیقت کمدی‌ست که فضایی برای قرار گرفتن کفش‌ها ایجاد می‌کند. جاکفشی دیواری به صورت‌های قفسه‌ای و درب دار یا داخل کمد و مجزا طراحی می‌شوند. جاکفشی دیواری نیکان که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، علاوه بر ۴ طبقه ی بیرونی آن دارای دو درب می باشد که این امکان را می دهد تعداد کفش های زیادی را در برگیرد.

جاکفشی لاکچری
  • جاکفشی پایه‌دار

جاکفشی پایه دار، همراه با پایه طراحی شده و به سهولت می‌توان فضای زیر آن را نظافت نمود. جاکفشی‌های پایه دار دارای تنوع بسیار بالایی هستند. به بعضی از مدل‌های جاکفشی پایدار، جاکفشی پایه مبلی گفته می‌شود زیرا پایه آن‌ها مثل مبلمان است. جاکفشی سفید ساویش به خاطر طراحی و ارتفاع پایه‌های مناسب آن باعث می‌شود که نظافت زیر پایه‌های آن به راحتی میسر شود.

جاکفشی سفید

در خرید جاکفشی جدید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

  • دانستن ابعاد و تخمین تعداد کفش

مهم‌ترین نکته در مورد خرید جاکفشی جدید، تعیین فضا برای قرار دادن آن است. عمق و عرض جاکفشی نباید مانع رفت‌و‌آمد شود و به گونه‌ای طراحی شده باشد که بدون اشغال فضای اضافه، در راه پله یا راهرو مستقر شود. باید تخمینی از تعداد کفش‌ها و اعضای خانه داشته باشیم تا جاکفشی بهینه و مناسب با تعداد خریداری کنیم. برای مثال اگر تعداد زیادی کفش داریم مدلی کم جا انتخاب کنیم یا برعکس، اگر تعداد کمتری کفش در دسترس ماست از مدل‌های مدرن تر استفاده کنیم تا باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل ما شود.

  • هارمونی

به منظور این که جاکفشی ما، با سایر وسایل منزل هماهنگ باشد باید به رنگ دکوراسیون اطراف محل قرارگیری توجه کنیم. اغلب مردم جاکفشی را در راهروی ورودی منزل، قرار می‌دهند که این موضوع بر اهمیت هارمونی بیشتر تاکید می‌کند. برای مثال برای منزل تازه عروس، بهترین انتخاب جاکفشی سفید است.

  • جنس

اگر به دنبال جاکفشی با قیمت ارزان هستید، پیشنهاد ما برای شما جاکفشی نئوپان، لترون یا ام دی اف است. اما اگر نسبت به زیبایی جاکفشی اهمیت بیش‌تری می‌دهید به سراغ مدل‌های چوبی بروید زیرا از روکش هایی با جنس متنوع استفاده شده که ظاهری جذاب را ایجاد می‌کند.

خرید جاکفشی از وبسایت‌ها

امروزه همه‌ی مردم مشغله‌های خاص خود را دارا هستند و ساعات زیادی را در ترافیک سپری می‌کنند یا زمان زیادی به دنبال پیدا کردن جای پارک از دست می‌رود که باعث می‌شود خرید حضوری سخت‌‌تر شود. به علاوه اگر ساکن شهری به جر تهران هستید می‌توانید به راحتی از سراسر کشور از طریق وبسایت ایران میز اقدام به خریداری جاکفشی موردنظر فرمایید.

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز