فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2281 روز پیش
بازدید 484 بدون دیدگاه

دکوراسیون با رنگ های جسورانه

رنگ طوسی مایل به نقره‌ای زیبا و تاثیرگذار است، اگر با کمی فیروزه‌ای هم ترکیب شود دکوراسیون اتاق بسیار چشمگیر می‌شود. رنگ صورتی در ذهن بیشتر آدم‌ها رنگی دخترانه است. نکته اصلی این است که رنگ صورتی که انتخاب می‌کنید نباید پاستیلی و یا خیلی پر رنگ باشد. این ترکیب رنگ آرامش‌بخش، ملایم و ساده است ولی اصلا خسته‌کننده نیست. ترکیبی از بنفش یاسی و ارغوانی با آبی کمرنگ و کاربنی هم تحرک کافی به اتاق بخشیده و هم آرامش لازم را برای داشتن یک خواب راحت. در این مقاله می خواهیم شما را با روش های جسورانه انتخاب رنگ مناسب برای فضای خانه آشنا کنیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. مشخصات تخت خواب یک نفره را نیز در سایت ایران میز میتوانید مشاهده کنید.

بهترین ترکیب رنگ برای اتاق خواب دخترها صورتی و نارنجی است، اما اگر تن رنگ‌ها نه خیلی تند باشد و نه خیلی ملایم حس زنانگی را ایجاد می‌کند که برای اتاق خواب بزرگسالان هم مناسب است. تن نارنجی که استفاده می‌کنید باید مناسب باشد یعنی نه رنگ زردش غالب باشد و نه رنگ قرمزش. به طرح‌های مختلف پارچه‌ها نگاه کنید چقدر خوب با هم ترکیب شده‌اند، که در عین متنوع بودن بسیار با هم همخوانی دارند. برای داشتن دکوراسیونی که نگاه‌ها را به خود جذب کند حتما لازم نیست از رنگ‌ها تند استفاده کرد. وقتی شما از رنگ‌هایی که تضاد زیادی با هم دارند استفاده می‌کنید نتیجه کار بسیار هیجان‌انگیز و دراماتیک می‌شود. برای این که حس شلوغی ایجاد نشود بهتر است از رنگ‌های خنثی مثل سفید و یا خاکستری به عنوان زمینه اصلی استفاده کنید. دکوراسیون شاد و فانتزی دخترانه در زمره دکوراسیون های زیبا میباشد.

اگر از سبک دریایی و کلاسیک آبی کاربنی خوشتان می آید، می توانید پس زمینه آشپزخانه را با کاشی های آبی کاربنی و کابینت های سفید ترکیب کنید. اگر دوست دارید کاشی های آشپزخانه سفید باشند، لوازم آشپزخانه را با رنگ شاد آبی کاربنی انتخاب کنید و بخش های دیگر آشپزخانه را سفید انتخاب کنید. پرده و مبلمان و فرش ها از المان های مهم برای طراحی دکوراسیون های داخلی می باشد . در طراحی داخلی فضا های ایرانی بهتر است هماهنگی بین پرده ها و فرش را در نظر داشته باشیم . انتخاب رنگ های مناسب برای این عناصرهم ، از ویژگی تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی به شمار می آید . رنگ و بافت مناسب در طراحی داخلی حس را به فضا می دهد پس برای طراحی فضا های مختلف رنگ های مناسب برای این عناصر مهم را در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که میز ناهار خوری و دیگر محصولات نیز در ایران میز قابل مشاهده است.

انتخاب رنگ اتاق همیشه یک دغدغه اساسی برای طراحان و افرادی که قصد طراحی فضای خاصی را دارند ، می باشد. در هر صورت پاسخ به این سوال که چه رنگی را برای اتاق خود در نظر بگیرید سوالی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است. اصولا هر رنگی تأثیر خاص خود را برفضای خانه و روحیه افرادمی گذارد. در نتیجه قبل ازانتخاب آن، باید تأثیر کلی هررنگ درمنزل و البته رابطه آن با روحیه خودتان را بشناسید. هر رنگ با توجه به ویژگی هایی که دارد حس خاصی برای خانه به ارمغان می آورد و هر رنگ برای فضای خاصی مناسب است. رنگها در دکوراسیون داخلی از المان های مهم و قابل تامل می باشد زیرا هر رنگ دارای ویژگی خاص و منحصر به فرد خود می باشد . انتخاب رنگ مناسب برای فضایی که دارای شرایط و کاربرد خاص می باشد از جمله المان هایی مهم و موثر می باشد.

رنگ سبز نشان دهنده ی جوان سازی و طراوت است . این رنگ در میان رنگ ها بیشترین حس طبیعت را با خود به همراه دارد . از المان هایی که برای این رنگ خاص می توان اشاره کرد جوان سازی ، نماد طبیعت و نماد بازسازی است . این رنگ خاص در میان طیف وسیعی از سبز ها که در دکوراسیون داخلی می توان از آن استفاده کنیم سبز بیانگر جوانه زدن و جوان سازی است پس در طراحی داخلی از رنگ سبز کمک بگیرید و جوان سازی را به فضا خود دعوت کنید . رنگ سبز دارای حس خنثی ، کمی روشنایی و مقداری ظرافت است . برای انتخاب رنگ ها در دکوراسیون داخلی آن ها را خوب بشناسید و با توجه به ویژگی هایی که دارند از آین رنگ استفاده کنید.

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز