فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2285 روز پیش
بازدید 581 بدون دیدگاه

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری همیشه یک انتخاب مهم برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود. انتخاب کاغذ دیواری زیبا و با کیفیت و متناسب با طراحی داخلی منزل، اداره و یا هر مکانی که می خواهید دیوارهای آن را با کاغذ دیواری پوشش دهید، کار نسبتا دشواری است. توجه به محل قرار گیری کاغذ دیواری با در نظر گرفتن دکوراسیون آن قسمت بسیار در زیبایی طراحی معماری داخلی ساختمان کمک می کند. بخش های مختلف خانه، مدل و سبک کاغذ دیواری متفاوتی را نیز نیاز دارد، برای مثال تفاوت بین آشپزخانه و اتاق خواب کودک بوسیله ی نوع پوشش دیوار ها و سبک دکوراسیون حاکم بر آن مشخص می شود. نمی توان از همان کاغذ دیواری که در آشپزخانه استفاده شده است در اتاق خواب کودک و در کنار سرویس خواب کودک نیز استفاده کرد. همچنین نوع دکوراسیون مشخص شده برای یک محل می تواند در انتخاب کاغذ دیواری تاثیر زیادی داشته باشد. برای مثال می توان به دو آشپزخانه با دکور متفاوت اشاره کرد؛ یا به دو اتاق مطالعه با دکوراسیون متفاوت. درست است که برای اتاق مطالعه معمولا رنگ های سنگین و آرامش بخش بکار می رود. ولی فضایی با تم رنگ آبی با اتاق دارای تم رنگ سبز کاملا تفاوت دارد. همچنین اتاق با دکوراسیون سنتی و قدیمی با وسایلی همچون مبلمان کلاسیک، جلومبلی و عسلی چوبی؛ تفاوت بسیاری با اتاقی با دکوراسیون مدرن با وسایلی مانند مبلمان راحتی و مبلمان تختخوابشو با جلومبلی و عسلی دارد. در این مقاله قصد داریم درباره ی انتخاب سبک مناسب کاغذ دیواری برای بخش های مختلف دکوراسیون تان برایتان مطالبی بروز و زیبا را توضیح بدهیم، پس اگر قصد ایجاد تغییری در فضای خانه تان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید.

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

این روزها کاغذ دیواری های سه بعدی جلوه ای زیباتر و گیرا تر به فضاهای خانگی می بخشند. در بسیاری از فضاهای مسکونی، با بکارگیری این سبک از کاغذ دیواری فضا را به سادگی تغییر می دهند. انتخاب كاغذ ديواری مناسب و متناسب، بنظر سخت است، مخصوصا اگر اولین باری باشد که این کار را انجام می دهید. به دلیل اینکه تعداد بسیاری زیادی از مدل های کاغذ دیواری با قیمت های متفاوت و همینطور متریال گوناگون وجود دارد ممکن است فرد دچار اشتباه شده و حالت قفل ذهن برای او ایجاد شود ک نتواند انتخاب صحیح را متناسب با فضای خانه اش داشته باشد. شاید با خودتان فکر کرده باشید، حالا که انتخاب کاغذ دیواری تا این حد سخت و دردسر ساز است، چرا باید از آن استفاده کرد و چرا نباید از موادی مانند رنگ یا کامپوزیت برای دیزاین دیوارها استفاده کرد؟ پاسخ این است که طرح های موجود بر روی کاغذ دیواری به گونه ای هستند که حتی ماهرترین نقاشان و طراحان دیوار نیز نمیتوانند آنها را ترسیم کنند و حتی در صورتی که ترسیم شوند دوام و کارایی کاغذ دیواری را نخواهند داشت.

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

اگر فضایی تک رنگ می خواهید بهتر است بجای کاغذ دیواری به سراغ رنگ آمیزی دیوارهایتان بروید چرا که ارزان تر برایتان تمام خواهد شد. اما اگر می خواهید طرح و نقش خاصی را با ظاهری جذاب و متمايز در قسمت دیوارهای خانه تان داشته باشيد يا فضای جذاب و متفاوت را در اختیار داشته باشید، بهترین راه استفاده از كاغذ ديواری با کیفیت است. چرا که کاغذ دیواری می تواند بدون دردسرهای متداول رنگ آمیزی و نقاشی دیوار ها، در کمترین زمان نصب شود و اينجاست كه تفاوت كاغذ ديواری به عنوان بهترين گزينه براي دكوراسيون مشخص می شود. كاغذ ديواری را مي‌توان با روش های مختلفی بر روی دیوار های خانه نصب كرد. مثلا می توان تمامی ديوارها را با یک مدل خاص از كاغذ ديواری پوشاند یا برای ایجاد نقطه کانونی و برجسته تر نشان دادن آن، تنها یک ديوار را با كاغذ ديواری پوشاند؛ همچنين می توانید برای هر ديوار، از كاغذ ديواری با طرح‌ متفاوتی استفاده کنید و وسایل با سبک های جداگانه ای را در یک فضا قرار دهید؛ برای مثال می توان از میز تلویزیون مدرن در کنار میز ناهارخوری چوبی و کلاسیک استفاده کرد.

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

همچنين مي توان تنها بخشی از دیوار را با کاغذ دیواری پوشاند و بخش دیگر را رنگ آمیزی کرد. از سوی دیگر در بخش هایی كه رنگ آمیزی ديوارها نمی تواند زیبایی مورد نظر شما را خلق کند می توانید از كاغذ ديواری دلخواه تان استفاده کنید استفاده كرد. مثلا اگر دیوارهایتان دفرمه شده اند یا آسیب دیده اند می توانید ابتدا آن را بطور موقت و سریع تعمیر کنید و فرورفتگی های آن را بپوشانید و سپس از کاغذ دیواری برای پوشش دیوار ها استفاده کنید. ضمنا کاغذ دیواری بخاطر نوع جنس خود، در برابر جذب لکه های مختلف مقاومت بیشتری نسبت به انواع مختلف رنگ دارد و می تواند نکته مثبتی برای خانواده های پرجمعیت باشد چرا که آثار دست های کودکان و همینطور شیطنت های آنها با خودکار و مداد را می توان با یک دستمال مرطوب تمیز کرد. ضمنا این ویژگی می تواند برای بانوان خانه دار نیز بسیار مفید باشد، چرا که تمیز کردن لکه های چربی از روی دیوار های آشپزخانه معمولا به سختی و با زحمت زیادی از روی دیوار های رنگ آمیزی شده پاک می شوند اما تمیز کردن کاغذ دیواری های آشپزخانه می تواند بسیار راحت تر باشد. ضمنا فراموش نکنید در کنار کاغذ دیواری زیبا، بایستی وسایلی هماهنگ نیز در فضایتان وجود داشته باشد مثلا صندلی اوپن آشپزخانه در کنار میز ناهارخوری متناسب می تواند ترکیبی زیبا و جذاب را در کنار کاغذ دیواری با کیفیت ایجاد کند.

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

همانطور كه گفته شد، به دليل وجود تنوع بسيار زياد كاغذ ديواری ها و احتمال گیج شدن هنگام خريد، بهتر است قبل از اينكه نسبت به خريد کاغذ دیواری اقدام کنید، ايده و مدلی را در ذهن تان داشته باشيد و بدانيد كه چه سبک و مدلی را می خواهید. برای این کار بهتر است به وبلاگ ایران میز نگاهی بیندازید چرا که تمامی مطالب مربوط به دکوراسیون فضای خانگی را برایتان توضیح داده ایم و مطالبی کاملا بروز و جدید را برایتان در تمامی موارد قرار داده ایم؛ سپس برای انتخاب وسایلی مورد نیازتان به فروشگاه اینترنتی ایران میز مراجعه کنید تا وسایل متنوع، با کیفیت و زیبا را برای فضایتان انتخاب کنید و با شرایط عالی تحویل بگیرید.

دکوراسیون با کاغذ دیواری سه بعدی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز