فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2417 روز پیش
بازدید 497 بدون دیدگاه

دکوراسیون خانه های کوچک

فشرده

طراحی و دیزاین خانه های کوچک شیوه و روش مخصوص به خودش را دارد. وقتی با محدودیت فضا روبرو باشیم باید از بسیاری چیزها چشم پوشی کنیم، در نتیجه تمامی وسایل باید با دقت زیادی انتخاب شوند تا علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز باشند. در این مقاله با خانه های جمع و جوری آشنا خواهید شد که از فضای محدود خانه، با استفاده از تکنیک های خلاقانه صرفه جویی در فضا، حداکثر استفاده را کرده اند. یکی از معمول ترین و بهترین روش ها برای استفاده حداکثری از فضای محدود، در نظر گرفتن کاربردهای چندگانه برای یک فضا است. مثلا اتاق نشیمن طوری طراحی می شود که قابلیت تبدیل به یک اتاق خواب اضافی برای مواقعی که مهمانان ناخوانده به منزل می آیند را دارا باشد. یا خود اتاق خواب ها بخاطر فضای محدود به استفاده از مبلمان تختخوابشو روی می آورند تا فقط در مواقع استراحت از آن استفاده کنند. برای راحتی بیشتر مشخصات و قیمت سرویس خواب و تخت خواب و دیگر محصولات را در ایران میز میتوانید مشاهده کنید.

فشرده

به غیر از مبلمان، خود رنگ ها نیز تاثیر بسزایی در طراحی و دیزاین خانه های کوچک دارد. هر طراحی که بتواند با کمک رنگ های ساده یک فضای شیک و خلاقانه بسازند نهایت هنر خود را نشان داده است. خانه های کمپکت زیر برخلاف سایز کوچکشان حتی یک لحظه هم زیبایی و استایل را فدا نمی کنند. شکل های زیر می تواند ایده های نابی برای چیدمان خانه در اختیار شما مخاطبان عزیز وبلاگ ایران میز قرار بدهد. اولین متدی که بررسی خواهیم کرد طراحی و چیدمان بسیار دلپذیر و دوست داشتنی دارد، فکر می کنم شما هم در نگاه اول همین احساس را داشته باشید. در این خانه با چیدمانی خیلی خلوت و باز طوریکه در بیشتر آپارتمان های کوچک امروزی مشاهده می کنیم، روبرو نیستیم. اما با وجود چنین چیدمانی، بازهم فضای داخلی جادار و دلباز دیده می شود. فضای خانه به دو قسمت تبدیل شده است. یک قسمت اتاق نشیمن و آشپزخانه و قسمت دیگر که توسط یک پارتیشن جدا شده اتاق خصوصی است. دکوراسیون با مبلمان زرد در خانه هایتان ترکیبی زیبا رقم خواهد زد.

فشرده

نگاه داشتن همه چیز به صورت مرتب سرجای خود در دیزاین خانه های کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که فضای خانه مینیمال بوده و باید تا جای ممکن از شلوغی و وسایل اضافه دوری کرد. مثلا در کنار میز تلویزیون می توان از کتابخانه ی مدرن نیز استفاده کرد تا بسیاری از بخش ها مرتب باقی بمانند. البته در کنار مبل راحتی، کمد چوبی به همراه قفسه نیز در نظر گرفته شده که حکم جاکفشی هم دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، اتاق خواب یا همان فضای خصوصی خانه، بهتر است پشت دیوار پارتیشن قرار بگیرد. در پلان های قدیمی؛ از بغل کمد و دراور لباس، یک راهرو نسبتا باریک به حمام و دستشویی منتهی و با چراغ سقفی بسیار زیبایی روشن می شود. روبروی تختخواب، میز کار قرار می گیرد که خیلی ساده اما بسیار شیک و با عناصر طبیعی تزیین می شود. حتی صندلی هم بهتر است ارگونومیک و با کیفیت انتخاب شود.

فشرده

بسیاری از طرح های خلاقانه و شگفت انگیز را باید در دیزاین خانه های کوچک جستجو کرد. این جمله که می گوید محدودیت باعث شکوفایی می شود در اینجا کاملا مصداق پیدا می کند. یک آپارتمان ۴۸ متری می تواند بهترین مدل برای پیاده کردن طرح های خلاقانه و جذاب باشد. در برخی مدل های دکوراسیون، در اتاق نشیمن یک اتاق ناخوانده که همان اتاق خواب است حضور دارد. اتاق خواب با پرده ای پوشانده شده تا فضای بسته و خصوصی داخل اتاق را فراهم کند. اتاق با اینکه خیلی ساده است و شبیه به اتاق های عادی بنظر نمی رسد، اما فوق العاده دنج و آرامش بخش طراحی شده است. از اتاق نشیمن و اتاق خواب ادغام شده که بگذریم به آشپزخانه می رسیم که هم فضای بزرگی دارد و هم فوق العاده مینیمال و مدرن طراحی شده است. تمام لوازم قرار داده شده در آشپزخانه، از جمله میز ناهارخوری، صندلی اوپن و … ظاهری لطیف و ساده اما لوکس و بسیار شیک دارند. اگر آشپزخانه نور خیلی کمی دریافت می کند، بهتر است بیشتر کابینت ها با رنگ سفید و با نورپردازی مخفی دکور شوند اما برای ایجاد تضاد و جذابیت، کابینت های چوبی مدرن در ردیف پایینی نصب شوند تا فضای آشپزخانه هم گرم و دنج دیده شود.

فشرده

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز