فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 910 روز پیش
بازدید 1841 بدون دیدگاه

رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

مبل کلاسیک یکی از مدل‌های مبل است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. عوامل و فاکتورهای مختلفی در خرید یک مبل کلاسیک تأثیرگذار هستند. رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک را می‌توان یکی از این فاکتورها دانست که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. اینکه مبل شما چه رنگی باشد به سلیقه و نوع دکوراسیون منزل شما بستگی دارد. اما در این مقاله قصد داریم رنگ‌هایی که جذابیت بیشتری دارند را به شما معرفی کنیم. تا آخر مقاله همراه ما باشید.

آیا برای تمام دکوراسیون‌ها می‌توان از یک رنگ استفاده کرد؟

این سؤالی است که ممکن است در ادامه این مقاله برای شما پیش آید که صرف‌نظر از سلیقه آیا امکان استفاده از هر رنگی در دکوراسیون‌های مختلف وجود دارد یا خیر؟ پاسخ به این سؤال خیر است. زیرا انتخاب رنگ هرچند که سلیقه‌ای است اما توجه به سبک دکوراسیون نیز بسیار مهم است. مسلماً استفاده از رنگ موردعلاقه در دکوراسیونی با رنگ‌های مختلف که هیچ هماهنگی با هم ندارند نه‌تنها خوشایند نیست که حتی موجب خراب‌شدن جلوه زیبای دکوراسیون نیز خواهد شد.

استفاده نادرست و ناهماهنگ از رنگ‌ها موجب خراب شدن ظاهر دکوراسیون خواهد شد.

به همین خاطر بهتر است در هنگام انتخاب رنگ به دکوراسیون خود نیز توجه داشته باشید. مگر اینکه بخواهید دکوراسیون خود را طبق رنگ مبلمان خود انتخاب و بچینید.

رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

مبل کلاسیک آبی

رنگ آبی یکی از رنگ‌های آرامش دهنده به افراد است که باعث کاهش استرس و تنش می‌شود. این رنگ که تأثیر زیادی در برقرار کردن ارتباط بهتر با سایر افراد می‌شود باعث افزایش انرژی نیز می‌شود. در بخش دکوراسیون نیز رنگ آبی می‌تواند جلوه خاصی به دکوراسیون ببخشد. به‌خصوص اگر این رنگ در مبلمان کلاسیک وجود داشته باشد. اگرچه انتخاب رنگ به سلیقه افراد بستگی دارد اما پیشنهاد ما این است با درنظرگرفتن دکوراسیون، انتخاب رنگ آبی را نیز امتحان کنید تا زیبایی خیره‌کننده آن را ببینید. این رنگ را می‌توان یکی از رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک پرطرف‌دار دانست.

در این مقاله بخوانید: طیف وسیع آبی در دکوراسیون

رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

مبل کلاسیک قهوه‌ای

این رنگ که یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای مدل‌های مبل کلاسیک چرمی است، جلوه خاصی را برای فضای خانه شما به ارمغان می‌آورد. استفاده از طیف رنگ قهوه‌ای در وسایل خانه از جمله مبل کلاسیک می‌تواند فضای گرمی را برای خانه به وجود آورد. رنگ قهوه‌ای بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال طیف رنگی طبیعی هستند. این رنگ به جز پارچه‌های چرمی، در سایر پارچه‌های دیگر از جمله پارچه‌های پلی‌استری و پشمی می‌تواند زیبایی خاصی داشته باشد.

در این مقاله بخوانید: مبلمان چرم فهوه ای

رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

رنگ بژ مبل کلاسیک

رنگ بژ پرطرف‌دارترین رنگ مبل است که تقریباً با تمام سبک‌های دکوراسیون جفت‌وجور می‌شود و باتوجه‌به سلیقه خودتان می‌توانید یکی از رنگ‌های بژ سرد یا گرم را انتخاب کنید. شاید برخی افراد تصور کنند که رنگ سفید در برابر رنگ بژ در تمام زمینه‌ها برتری دارد اما رنگ بژ در مقابل رنگ سفید یک مزیت دارد. مزیت رنگ بژ این است که کثیفی را زیاد به خودش نگرفته و آن را در دید قرار نمی‌دهد.

مبل کلاسیک با رنگ بژ را می‌توان در هر خانه‌ای استفاده کرد بدون اینکه مشکل خاصی در دکوراسیون رخ دهد. زیبایی دکوراسیون منزل بستگی به هماهنگی و تناسب وسایل آن دارد. رنگ بژ که یکی از رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک است زیبایی دکوراسیون را به دلیل هماهنگی بسیار بالای آن با دیگر وسایل بسیار بیشتر نمایان می‌کند.

در این مقاله بخوانید:‌ رنگ بژ در دکوراسیون

مبل کلاسیک قرمز

انتخاب رنگ قرمز برای مبل کلاسیک می‌تواند یک انتخاب متفاوت باشد. کسانی که به دنبال ایجاد یک دکوراسیون متفاوت و جسورانه هستند انتخاب رنگ قرمز برای مبل کلاسیک می‌تواند شروع یک تغییر بزرگ باشد. برای دکوراسیون‌هایی که دارای رنگ خنثی به‌خصوص در دیوارهای آن وجود دارد رنگ قرمز عملکردی بسیار بهتر خواهد داشت. با استفاده از رنگ قرمز محیط و فضای خانه گرم‌تر نمایش داده خواهد شد. اگر شما به دنبال رنگ خاصی در بین رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک هستید رنگ قرمز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همچنین برای دکوراسیون‌های مینیمالیست که فضای تقریباً سردی دارند این رنگ می‌تواند یک تناقض بسیار عالی باشد. چشم‌نوازی رنگ قرمز در این دکوراسیون‌ها بسیار نمایان است.

 

رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

مبل کلاسیک طوسی

برخی افراد علاقه خاصی به رنگ‌های خنثی دارند. یکی از این رنگ‌های خنثی پراستفاده در صنعت مبل رنگ طوسی است. تقریباً از تمام طیف رنگ طوسی در ساخت مبل استفاده می‌شود و افراد باتوجه‌به سلیقه‌شان می‌توانند یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنند.

همانند رنگ بژ که در مقابل رنگ سفیدی در زمینه کثیف شدن برتری داشت و کثیفی را نشان نمی‌داد، رنگ طوسی نیز در مقابل رنگ سیاه این مزیت را دارد. به همین دلیل توصیه ما به کسانی که در معرض گردوخاک هستند این است که درصورتی‌که سبک دکوراسیون شما تاریک است به‌جای رنگ سیاه از رنگ طوسی در مبلمان خود استفاده کنید.

جمع‌بندی رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک

انتخاب رنگ مناسب یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید مبلمان است. مبل کلاسیک نیز همانند مبل راحتی، دارای مدل‌های مختلفی است که هرکدام باتوجه‌به نوع دکوراسیون و رنگ هماهنگ با آن خریداری می‌شود. در حالت کلی انتخاب رنگ یک انتخاب سلیقه‌ای است و نمی‌توان استاندارد خاصی برای آن در نظر گرفت اما به‌هرحال قواعد خاصی برای چیدمان دکوراسیون وجود دارد که تاحدامکان باید آنها را رعایت کرد.

هر رنگی را می‌توان جزو رنگ‌های جذاب برای مبل کلاسیک را دانست اما دراین‌بین طیف‌های رنگی ۵ رنگ بیشتر از بقیه رنگ‌ها رایج هستند و در اکثر مواقع می‌توان این رنگ‌ها را در مبل‌ها جدید.

انتخاب هرکدام از رنگ‌ها بستگی به نوع دکوراسیون و رنگ وسایل دارد و باید بین وسایل و رنگ انتخابی برای مبل تناسبی وجود داشته باشد تا جلوه دکوراسیون زیباتر دیده شود. برخی افراد ترجیح می‌دهند از رنگ‌هایی با پالت طبیعی استفاده کنند از جمله این رنگ‌ها می‌توان به طیف رنگی قهوه‌ای اشاره کرد. برخی افراد دوست دارند فضای خانه سرد و آرامش‌بخش احساس شود که در این صورت برای مبل باید رنگ آبی در نظر گرفت.

برای کسانی که دوست دارند فضای خانه گرم و صمیمی باشد استفاده از رنگ‌های قرمز و بژ توصیه می‌شود. البته همان‌طور که قبلاً گفته شد تمام این انتخاب‌ها به سلیقه و نوع دکوراسیون برمی‌گردد.

در آخر ذکر این نکته ضروری است که انتخاب رنگ برای پارچه‌های مبل را تنها محدود به این ۵ رنگ گفته شده در مقاله نکنید و سعی کنید از رنگ‌های روشن و تیره دیگر نیز استفاده کنید تا بهترین نتیجه را برای زیبایی دکوراسیون خود به ارمغان بیاورید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز