فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1621 روز پیش
بازدید 807 بدون دیدگاه

روش انتخاب بهترین میز و صندلی

روش انتخاب بهترین میز و صندلی

میز ناهارخوری علاوه بر اینکه یک مکان مناسب و عالی برای جمع شدن اعضای خانواده در طول روز می باشد یک نقطه کانونی مهم در دکوراسیون منزل نیز به شمار می‌رود، چرا که باعث زیبایی دکوراسیون منزل می شود. بنابراین اگر قصد دارید یک ست غذاخوری مناسب خریداری کنید که مدت‌های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید باید در خرید آن از لحاظ استحکام ، جا دادن افراد و شکل و طرح آن دقت کافی را داشته باشید. تفاوتی ندارد که شما برای خرید بهترین میز و صندلی چقدر می‌خواهید هزینه کنید، این ست ناهارخوری چه گران چه ارزان قرار است برای شما به‌صورت کاربردی باشد و از لحاظ زیبایی و راحتی نیازهای شما را مرتفع کند. ما در این نوشته می‌خواهیم روش انتخاب بهترین میز و صندلی را برای شما به زبان ساده بیان کنیم.

روش انتخاب بهترین میز و صندلی

 میز ناهارخوری محکم انتخاب کنید

اگر قصد خرید میز و صندلی دارید که در جشن‌ها و میهمانی‌های مختلف با وجود بچه‌های کوچک و بازیگوش در خانه شما برای مدت زیادی دوام بیاورد باید میزهای چوبی که از چوب طبیعی درخت گردو، افرا،  بلوط و غیره تهیه شده است انتخاب‌هایی داشته باشید. چوب‌های کامپوزیت مانند چوب های ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه می باشند اما قطعاً به محکمی چوب‌های طبیعی نیستند. پس تا این جای کار متوجه شده‌اید برای این‌که بتوانید یک میز و صندلی مناسب خریداری کنید باید به استحکام آن توجه کنید. بهترین انتخاب برای میز و صندلی ناهارخوری میزهای چوبی می‌باشد که دارای استحکام فوق‌العاده بالایی است.

 شکل میز را طوری انتخاب کنید که به هر فضایی بخورد

میزهای گرد برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد چرا که چیدمان صندلی‌ها در دور میز راحت‌تر بوده و می‌توانید حتی صندلی‌های بیشتری را در مواقع لزوم در میز خود قرار دهید. درصورتی‌که میزهای مستطیلی انتخاب کنید به دلیل داشتن پایه‌ها و اضلاع شان دارای انعطاف‌پذیری زیادی نیستند، پس به‌صورت خلاصه می‌‌توان بیان کرد میزهای گرد برای فضاهای کوچک‌تر بسیار مناسب می باشد چرا که دارای انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به میزهای مستطیلی و سایر مدل‌ها است.

روش انتخاب بهترین میز و صندلی

 شیشه روی میز ناهارخوری را دریابید

میزهای شیشه ای همیشه در طول تاریخ دارای محبوبیت زیادی می باشد زیرا با انواع سبک دکوراسیون ها دارای هماهنگی زیادی هستند. سطح براق آن‌ها برای فضاهایی که نیاز دارید بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد بسیار عالی عمل می کند. شیشه‌هایی که امروز در میزهای ناهارخوری مورد استفاده قرار می گیرد مقاوم به ضربه و خراش بوده و دارای امنیت بالایی می باشد ضمن این‌که شما می‌توانید شیشه‌ها را در انواع رنگ های مختلف انتخاب کنید.

پس می‌‌توان به‌صورت خلاصه بیان کرد میزهای شیشه‌ای دارای محبوبیت بسیار بالایی هستند چرا که به‌راحتی می‌توانند با انواع سبک دکوراسیون هماهنگ شوند. اگر علاقمند می‌باشید که از مزایای چوب و شیشه در کنار هم استفاده کنید می‌توانید بر روی سطح میز ناهارخوری چوبی خود یک صفحه شیشه‌ای نیز قرار دهید که این امر باعث می‌شود تا زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون منزل شما اختصاص داده شود. اگر می‌خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید می‌توانید ترکیبی از چوب و شیشه را استفاده کنید چرا که باعث نمای زیبایی می‌شود.

 با میز ناهارخوری سفید مهمانان تان را تحت تأثیر قرار دهید

اگر قصد دارید میز ناهارخوری شما در دکوراسیون منزل شما به شکل خیلی ویژه‌ای قرار گیرد پیشنهاد ما ست های ناهارخوری سفیدرنگ و کلاسیک می باشدو شاید بدانید که رنگ سفید همیشه جذابیت خاص خود را داشته و دارای قدرت زیادی به خصوص در یک فضای کلاسیک امروزی است. تصور کنید انتخاب شما از لحاظ جنس دارای مرغوبیت بالایی باشد و به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید، قطعاً از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد. پس اگر می‌خواهید یک میز ناهارخوری فوق‌العاده شیک داشته باشید بهتر است رنگ سفید را انتخاب کنید چرا که باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل شما می شود.

 اگر اجاره نشین هستید، این میزها را بخرید

اگر شما در یک خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنید بهتر است میز و صندلی‌هایی را انتخاب کنید که دارای جابجایی آسان باشد. میزهای چند تکه قطعات آن از هم جدا می شوند بهترین گزینه برای منزل شما محسوب می شود. شما می‌بایست سبک و سنگین بودن میز و صندلی‌ها را نیز در نظر داشته باشید. باید جنس هایی را انتخاب کنید که حمل آن بسیار آسان باشد چرا که ممکن است در سال‌های آینده یا حتی ماه‌های آینده خانه خود را عوض کنید که این امر برای شما دشوار است، پس بهتر از میز و صندلی‌های سبک استفاده کنید.

 راحتی صندلی غذاخوری را فراموش نکنید

صندلی‌ها نیز از اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون منزل برخوردار می باشند قطعاً می‌دانید که در هنگام میل غذا زمان کوتاهی را بر روی صندلی‌های ناهارخوری می‌نشینید اما همین زمان کوتاه دارای اهمیت فوق‌العاده زیادی است و شما باید از راحتی کافی در هنگام میل غذا برخوردار باشید. صندلی‌های مبلی علاوه بر رفع راحتی ، در مواقعی که دارای مهمان هستید می‌تواند به‌‌عنوان مبل اضافی در فضای نشیمن بکار رود.

شما با در نظر گرفتن شش نکته بالا می‌توانید بهترین میز و صندلی را برای منزل و دکوراسیون خود خریداری کنید. هر شخص با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر می ‌گیرد و همچنین سبک دکوراسیون منزل خود می‌تواند با رعایت نکات بالا بهترین انتخاب را داشته باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که بهترین انتخاب برای هر شخص متفاوت است، پس شما با توجه به نیاز خود و همچنین ایده‌هایی که در ذهن دارید می توانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون خود داشته باشید.

 

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز