فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2251 روز پیش
بازدید 1402 بدون دیدگاه

سورمه ای و سفید

سورمه ای و سفید

رنگ ها از جمله زیباترین نکات دکوراسیون هستند. متخصصین چیدمان و دکوراسیون داخلی، این روزها توانسته اند معانی متفاوتی برای رنگ ها و ارتباط هرکدام از آنها با فضای داخلی و بیرونی دکوراسیون پیدا کنند و مرزهای باورهایی که درباره رنگ ها و ویژگی های آنها وجود داشته را فرسنگ ها جابجا کنند. با توجه به این تعاریف جدید، امروزه می توان تقریبا هر رنگی را در هر فضایی بکار گرفت اما بایستی برخی نکات را همواره مد نظر داشت تا تاثیر آن رنگ بر دکوراسیون و چیدمان داخلی فضای مورد نظر به بیشترین میزان خود برسد. با این وجود که می توان هر رنگی را در هر فضایی بکار گرفت اما هنوز هم نکاتی وجود دارد که رعایت کردن آن ها برای داشتن فضایی همگون و زیبا ضروری است و گفتنی است که هر انسان معیار های متفاوتی برای انتخاب رنگ دارد اما هنوز روش هایی برای انتخاب طیف رنگی مناسب برای هر خانواده وجود دارد امروز بیش از هر چیز به سلیقه و روحیات ساکنین خانه توجه می شود. هریک از افراد احتمالاً ایده‌هایی درباره رنگ های مورد علاقه خود دارند؛ انتخاب و سلیقه افراد اغلب بهترین راهنما برای انتخاب طیف رنگ مناسب برای محل سکونت و منزل است. غالب مردم طیف آبی را به عنوان رنگ دلخواه خود بیان می کنند. مبلمان سورمه ای این خاصیت را دارد که در کنار یک طیف از رنگ های متنوع تبدیل به یک جوان پسند و در ترکیب با رنگ های ملایم، تماما سنگین و کلاسیک دیده شود. ترکیب رنگ سفید با همه رنگ ها همیشه زیبا بوده است و اتفاقا رنگ خنثی و زیبای طوسی هم از این قاعده مستثنا نیست، از این رو یکی از انتخاب های هوشمندانه و اثر بخشی که باید همیشه در نظر داشته باشید ترکیب آبی و، سورمه ای و طوسی است. اگر قصد دارید جایگزینی برای رنگ سفید پیدا کنید طوسی را انتخاب کنید. این ترکیب یک بخش مدرن در منزل تان ایجاد خواهد کرد. در این مقاله می خواهیم به بررسی نقش رنگ های سورمه ای و سفید بر بخش های مختلف دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن داشته باشیم، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا نکاتی جدید و به روز را در کمترین زمان ممکن برایتان توضیح بدهیم. ممکن است برای شما جالب باشد که ست پرده سفید و مبل مشکی چگ.نه میشود که میتوانید در این مقاله مطالعه کنید.

سورمه ای و سفید

رنگ سورمه در حقیقت همان رنگ آبی تیره است و رنگ واقعی سورمه ای تقریبا به سیاهی متمایل می شود. همانگونه که از اسم آن مشخص می شود، رنگی ما بین آبی و مشکی، سورمه ای تلقی می شود که زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود را از مشکی و گیرایی و آرامش بخشی خود را از رنگ آبی می گیرد. اما در عین حال طیف وسیعی از رنگ آبی نیز برای ما به رنگ سورمه ای شناخته می شود. اما بهتر است بدانید که هر کدام طیف رنگ آبی دارای نامی مجزاستبا استفاده از نام های مختلف می توان طیف ها را از یکدیگر تمیز داد. سورمه ای یک رنگ شیک و قاطعانه است که می توانید از آن برای انتخاب میزناهارخوری، میز تلویزیون، مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک و حتی مبلمان تختخوابشو استفاده کنید. از ویژگی های رنگ زیبای سورمه ای می توان به این نکات اشاره کرد که با نگاه به آن اصالت، قدرت و ثبات را احساس خواهید کرد. می توانید تصور کنید که یک چیدمان داخلی به رنگ سورمه ای تا چه حد می تواند این ویژگی جذاب و مهم را به منزل تان اضافه کند. قطعا رنگ سورمه ای یک رنگ مردانه و با ابهت است! اما نیازی نیست که این رنگ تیره و کسل کننده دیده شود. فقط بهتر است آن را با مقداری رنگ سفید همراه کنید و مشاهده می کنید که جلوه ی زیبای خود را نشان خواهد داد. و یا می توانید از آن در کنار رنگ هایی همچون سبز روشن و سبز لیمویی ، طیف صورتی تیره تا روشن و همینطور رنگ زیبای زرد آفتابی قرار بدهید و تا فضایی مدرن و گیرا را خلق کنید.

سورمه ای و سفید

بدون شک می توان رنگ سورمه ای را به عنوان یکی از جذاب ترین و متنوع ترین طیف های رنگی دانست که تقریبا با هر سبک چیدمانی همراه می شود. اگر دیوارهای مشکی رنگ برایتان جذابیت داشته اند،اما مدام نگران این بوده اید که آیا در دراز مدت باز هم زیبایی خود را خواهند داشت و یا اتاق را تاریک و دلگیر نمی کنند، به شما پیشنهاد می کنید از این رنگ صرف نظر کنید و رنگ زیبای سورمه ای را انتخاب کنید. رنگ سورمه ای یک رنگ متضاد با سفید است و کنتراست خوبی نیز دارد که به زیبایی با جزئیات فضای داخلی ترکیب می شود. ضمنا انتخاب فرش و استفاده از آن به عنوان یکی از عناصر تشکیل دهنده دکوراسیون یکی از موارد مهمی است که زیبایی و تناسب دکوراسیون منزل بسیار به آن بستگی کامل دارد؛ اینکه چه فرشی را برای کدام بخش از فضا انتخاب کنیم و چه مساحتی از فضای مورد نظر رابه آن اختصاص دهیم عامل بسیار تعیین کننده ای است که در بیشتر موارد از سوی افراد به اشتباه انتخاب می شود. اغلب افراد شاید آنقدر که به مبلمان، جلومبلی و عسلی، بوفه و استند، پرده و تابلو های خانه اهمیت می دهند به رنگ و نوع فرش توجهی نمی کنند اما به یاد داشته باشید یک ست مبلمان زمانی زیبایی خودش رانشان می دهد که در کنار فرشی مناسب چیدمان شود.

سورمه ای و سفید

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز