فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1652 روز پیش
بازدید 880 بدون دیدگاه

شناخت میز و صندلی ناهارخوری با کیفیت

شناخت میز و صندلی ناهارخوری با کیفیت

امروزه میز ناهارخوری در بسیاری از خانه‌های ایرانی وجود دارد و خانواده‌های ایرانی حتی اگر میز ناهارخوری شان در آشپزخانه کوچک آپارتمان هم شده جای ‌دهند سعی می کنند از صرف وعده غذایی روی میز ناهارخوری لذت ببرند. برای انتخاب و خرید یک میز ناهارخوری باکیفیت و استاندارد باید برخی نکات را توجه کنید.

برای انتخاب و خرید میز ناهارخوری حتماً قبل از خرید باید روی آن بنشینید و ویژگی‌های میز ناهارخوری مانند ارتفاع میز و راحتی صندلی‌ها و همچنین دوری و نزدیکی میز و صندلی‌ها را با آنچه که می‌خواهید و مدنظر شما می‌باشد بسنجید. زمانی که روی صندلی می‌نشینید میز ناهارخوری باید در دسترس شما باشد و صرف غذا روی میز برای شما راحت باشد.

شناخت میز و صندلی ناهارخوری با کیفیت

مناسب‌ترین ارتفاع میز ناهارخوری

مناسب‌ترین ارتفاع میز ناهارخوری زمانی که روی صندلی نشسته‌اید به اندازه‌ای می باشد که میز کمی پایین‌تر از روبروی سینه شما قرار گیرد. علاوه بر موارد گفته‌شده ارتفاع میز ناهارخوری فاکتور مهمی در انتخاب شما می باشد. میز اگر بالاتر یا پایین‌تر از استاندارد قرار داشته باشد قطعاً در هنگام استفاده از آن راحت نخواهید بود. شما در دنیای امروزی نباید نگران پیدا کردن میز ناهارخوری و صندلی‌های مورد نظرتان باشید چرا که بازارهای مختلفی برای این امر در نظر گرفته شده‌است که سلایق مختلف را پوشش می دهد.

زمانی که بر روی صندلی استاندارد بنشینید در لحظه اول احساس راحتی خواهید داشت ، شما می‌توانید خود را درحال غذا خوردن بر روی میز و صندلی تصور کنید. میز و صندلی باید احساس راحتی به شما هدیه بدهد. زاویه‌ ی نشیمن صندلی ناهارخوری با پشتی صندلی ناهارخوری باید به‌صورت قائم و به‌صورت نود درجه باشد. میز ناهارخوری خیلی بالا یا پایین تر از سینه شما نباید قرار بگیرد و همچنین زمانی که صندلی در کنار میز ناهارخوری تان قرار می گیرد نباید فاصله زیادی بین این دو حس شود.

رعایت کردن موارد بالا می‌تواند تضمین‌کننده استاندارد بودن صندلی و میز ناهارخوری باشد. علاوه بر موارد گفته شده یکی از فاکتورهایی که برای انتخاب میز ناهار خوری مورد استفاده قرار می‌گیرد قیمت آن می باشد. قیمت میزهای ناهارخوری و صندلی در بازار از زیر یک میلیون تومان شروع شده و تا بیشتر از شصت میلیون تومان نیز به فروش می‌رسد  که عوامل مهمی در تعیین قیمت دخیل می باشد که از جمله آن‌ها می‌‌توان به زیبایی میز و صندلی و کیفیت چوب و مواد به‌کاررفته در آن اشاره کرد.

قیمت متوسط میزناهارخوری

اگر قصد خرید میز ناهارخوری شش تا دوازده نفر را دارید قطعاً باید بین دو الی پنج میلیون تومان برای خرید یک میز و صندلی متوسط و استاندارد هزینه کنید.

اگر بخواهید میز ناهارخوری شش تا دوازده نفر از مارک های خارجی خریداری کنید می‌بایست هزینه‌ای بین پنج تا ده میلیون تومان برای این امر اختصاص دهید. مشخص می باشد که اندازه میز ناهارخوری و ابعاد صندلی راو می بایست براساس فضای داخلی ساختمان خود انتخاب کنید. همچنین یکی دیگر از فاکتورهایی که در این زمینه مؤثر می باشد تعداد افراد خانواده و همچنین تعداد میهمان های احتمالی‌تان می باشد.

همان‌طورکه بیان شد تنوع میز و صندلی ناهارخوری در بازار بسیار بالا می باشد و شما می‌توانید میز ناهارخوری دونفره تا حدود سی نفر را در بازارهای مبل انتخاب کنید که البته باید اذعان کنیم پرفروش‌ترین آن‌ها میز و صندلی ناهارخوری دوازده نفر می باشد. اگر خانه شما بسیار بزرگ و دارای متراژ زیاد می باشد می توانید دو دست میز و صندلی ناهارخوری برای منزل خود تهیه کنید که یکی از آن‌ها را در آشپزخانه و دیگری که معمولاً بزرگ‌تر انتخاب می شود را برای پذیرایی از میهمانان خود در اتاق پذیرایی قرار دهید.

شناخت میز و صندلی ناهارخوری با کیفیت

هنگام انتخاب و خرید به کیفیت میز ناهارخوری دقت کافی را داشته باشید چرا برخی از میزهایی که دارای قیمت پایینی هستند دارای کلاف ضعیفی می باشند و به جای پرس های مستحکم و با دوام از میخ و چسب محکم شده‌اند.

انتخاب میز ناهارخوری شیشه‌ای و چوبی

اگر میز یا صندلی مورد نظرتان دارای عدم هماهنگی و تقارن پایه‌ها باشد قطعاً از کیفیت ساخت پایینی برخوردار می باشد. استفاده از میزهای ناهارخوری شیشه‌ای اگرچه دارای زیبایی خاصی هستند اما برای کسانی که دارای فرزندهای خردسال می باشند بسیار خطرناک است. میز ناهارخوری چوبی میزهایی می باشند که مورد پسند بسیاری از افراد بوده و خطری که میزهای شیشه‌ای به دنبال دارد را همراه نخواهد داشت.

از بین میزهای چوبی میزهای ناهارخوری مستطیل‌شکل دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و این به دلیل شکل نامناسب‌شان است که در هر فضایی با هر اندازه می‌‌توان آن‌ها را قرار داد. برخلاف تصور مردم میزهای ناهارخوری خوب و باکیفیت از جنس چوب راش ساخته نمی‌شود، بهترین چوب‌ها برای ساخت میز ناهارخوری درختانی می باشند که در کشورهای آمریکای جنوبی رشد می کنند.

معروف‌ترین و بهترین چوب برای ساخت میز و صندلی ناهارخوری چوب درخت بامبو و درخت سیاه می‌باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است اما ازآنجایی‌که چوب درخت بامبو و درخت سیاه دارای قیمت بالایی هستند به خریدارانی که توان پرداخت قیمت بالا برای میز ناهارخوری را ندارند سفارش می شود تا به سراغ میزهایی بروند که از چوب درخت گردو تهیه می‌شود و دارای کیفیت قابل قبولی می باشد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز