فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2603 روز پیش
بازدید 824 بدون دیدگاه

صندلی های مختلف و ویژگی های آنها – قسمت دوم

 

صندلی

ست صندلی

در قسمت قبل راجع به اهمیت نشستن بر روی صندلی و ویژگی های یک صندلی خوب تا حدودی توضیح دادیم و در این قسمت می خواهیم به ادامه ی نکات و ترفندهای مورد نیاز هر فرد برای انتخاب و خرید یک صندلی مناسب بپردازیم. اگر تا به حال فکر می کرده اید که زیبایی و شکل ظاهری صندلی می تواند تمامی اهمیت آن را از نظر دکوراسیون داشته باشد، بهتر است این مقاله و قسمت قبل آن را بخوانید تا دانش تان راجع به دکوراسیون و طراحی فضای داخلی منزل تغییر پیدا کند. تیم دکوراسیون ایران میز با ترفندها، روش ها و همینطور محصولات زیبا و خاص شما را تا داشتن فضایی کم نظیر همراهی خواهند کرد. شما میتوانید صندلی و یا مبلمان خود را با میز تلویزیون خود ست کنید.صندلی

تکیه گاه

مهم ترین بخش پس از نشیمنگاه یک صندلی، تکیه گاه آن است که نحوه ی قرار گیری فرد را بر روی صندلی تعیین می کند. صندلی های مختلف، تکیه گاه های متفاوتی خواهند داشت و شما بایستی بر اساس نیاز و همینطور سبک دکوارسیون فضایتان نسبت به خرید سبک خاصی از صندلی اقدام کنید. برای مثال تکیه گاه های چوبی و یا پارچه ای و نرم در ساخت صندلی میز ناهارخوری، صندلی راک، صندلی کارمندی بکار گرفته می شوند در حالی که برای صندلی انتظار غالبا از جنس پلاستیک و یا ترکیبی از پلاستیک و فوم استفاده می شود تا احساس راحتی بیشتری را به فردی که از آن استفاده می کند القا کند.

صندلی

برای برخی از صندلی ها از پوشش چرم مصنوعی و یا طبیعی استفاده می شود که غالبا چرم طبیعی بخاطر مراحل ساخت و آماده سازی و همینطور مواد اولیه ای که برای آن بکار می رود قیمت بسیار گران تری دارد و همینطور نیاز به نگهداری دقیق و استفاده از مواد مخصوص به خود را دارد.

صندلی

برخی صندلی ها مانند صندلی مدیریتی که از پارچه، چرم و فلز در آن ها بصورت ترکیب های بسیار زیبا استفاده می شود و این صندلی ها عمدتا بیشترین ارگونومی موجود در بخش های کمر، نشیمنگاه و گردن را دارا هستند و به طور معمول قابلیت تنظیم زاویه تکیه گاه و نشیمنگاه را دارند و ارتفاعشان نیز توسط یک جک و یک دستگیره قابل تنظیم برای هر فردی است که می خواهد از آن استفاده کند.

صندلی

پایه های متنوع

پایه صندلی ها را از موادی مانند چوب، فلز، پلاستیک و یا ترکیبی از این مواد می سازند. بسته به نوع صندلی و فضایی که می خواهید این صندلی را در آن استفاده کنید، انتخاب های متفاوتی خواهید داشت. برای مثال در فضای اداری صندلی مورد استفاده تان بهتر است پایه ای فلزی و ترجیحا استیل داشته باشد چرا که دوام و استقامت بیشتری خواهد داشت. در فضای خانگی می توان از صندلی های با پایه ی پلاستیکی و چوبی نیز استفاده کرد و همچنین این وسایل دیگر مانند آباژور و میز کامپیوتر را به راحتی می توان با این صندلی ها هماهنگ کرد.

صندلی

برخی صندلی های مانند مدل هایی از صندلی اوپن آشپزخانه، دارای پایه های گرد و فلزی هستند که این سبک از پایه ها، باعث حفظ تعادل بیشتر شده و همینطور زیبایی بیشتری را در فضا و دکوراسیون به نمایش می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله صندلی های مختلف و ویژگی های آنها را بخوانید.

شما همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی و فلزی برای دکوراسیون تان را با قیمتی باورنکردنی و کیفیتی بی نظیر از فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی و فلزی ایران میز تهیه کنید و وسایلتان را با حمل رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز