فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1768 روز پیش
بازدید 10686 بدون دیدگاه

راهنمای خرید تخت خواب یک نفره

راهنمای خرید تخت خواب یک نفره

خرید تخت خواب یک نفره یکی از مهم‌ترین خریدهای خانه محسوب می‌شود؛ شما با خرید تخت مناسب می‌توانید از ایجاد محیط مورد پسندتان برای فضای استراحت شخصی خود مطمئن شوید. خرید تخت خواب یک نفره مناسب یکی از انتخاب‌های مهم برای دکوراسیون اتاق دخترها و پسرهای نوجوان نیز هست. برای انتخاب تخت خواب یک نفره مناسب باید اول از همه نیاز خود را بسنجیم؛ برای مثال تخت خواب یک نفره مناسب یک نوجوان با تختی که یک بزرگسال قصد استفاده از آن را دارد متفاوت است، بنابراین در انتخاب تخت مناسب باید شرایط سنی نیز در نظر گرفته شود، علاوه بر این در نظر گرفتن سبک کلی دکوراسیون منزل نیز امری ضروری است. اگر سادگی را به طرح‌های شلوع‌تر ترجیح می‌دهید تخت چوبی انتخاب مناسبی است که به کمک آن می‌توانید دکوراسیون لوکسی را برای اتاق خود یا فرزندتان طراحی کنید.

برای خرید تخت مناسب باید علاوه بر نکات ذکر شده به نکات دیگری نیز توجه کنید؛ لذا ما در این یادداشت مطالبی را برایتان گرد آورده‌ایم که با خواندن آن می‌توانید از نکات مهم در خرید تخت خواب یک نفره آگاه شوید. برای خواندن این نکات با سایت ایران میز همراه باشید.

ابعاد تخت خواب یک نفره

همانطور که بالاتر گفتیم در نظر گرفتن سن  امری مهم برای انتخاب تخت خواب یک نفره مناسب است. تخت خواب‌های یک نفره با توجه به سن گروه‌های هدف خرید در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. این ابعاد در گروه سنی نوزادی ۹۰*۲۰۰، برای گروه نوجوان‌ها ۱۲۰*۲۰۰ و برای گروه سنی جوانان و بزرگسالان ۱۶۰*۲۰۰ است؛ البته این سایزبندی بیشتر جنبه پیشنهادی داشته و از نوجوانی به بعد می‌توان با توجه به فضایی که اتاق در اختیارتان قرار می‌دهد سایز مناسب را هنگام خرید تخت خواب سفارش دهید.

گاهی پیش می‌آید که افراد تمایل دارند تختی با ابعاد مورد نظر خود سفارش دهند که در آن صورت باید گفت طول ۲ متری تخت‌ها خیلی قابلیت اضافه یا کم شدن ندارد و می‌توان گفت طول ۲۰۰ سانتیمتری اندازه استاندارد برای یک تخت است، اما به هر حال اگر به هر دلیلی قصد شخصی‌سازی تخت هنگام سفارش تخت خواب یک نفره مناسب را دارید باید در نظر بگیرید که طول تخت باید از قد فردی که قرار است از آن استفاده کند ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر بزرگ‌تر باشد.

قیمت تخت خواب یک نفره

بدیهی است که یکی از نکات مهم در خرید تخت خواب یک نفره مناسب قیمت آن است. این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی و تورم شاهد قیمت‌های بالای وسایل مختلف، از جمله وسایل منزل و اتاق خواب، هستیم. با گران‌تر شدن متریالی که برای ساخت سرویس خواب، مبلمان و سایر وسایل خانه از آنها استفاده می‌شود، متاسفانه این دسته از محصولات نیز افزایش قیمت قابل توجهی داشته‌اند، با این وجود فروشگاه اینترنتی ایران میز همواره سعی دارد محصولات باکیفیت را با قیمت‌هایی مناسب‌تر از سطح بازار به مشتریان خود عرضه کند.

در ادامه این مطلب ضمن تکمیل نکات مهم در خرید تخت خواب یک نفره شما را با بعضی از مدل‌های پرفروش فروشگاه اینترنتی ایران میز آشنا می‌کنیم. اگر قصد خرید تخت خواب یک نفره را دارید تا انتهای این یادداشت با ما همراه باشید تا تقاوت قیمت تخت خواب یک نفره را در فروشگاهمان نسبت به بازار برای شما بررسی کنیم.

بررسی چند نمونه از تخت‌های یک نفره پرفروش فروشگاه اینترنتی ایران میز

تخت یک نفره فارا

تاج بالای این تخت پرفروش دارای چراغ است که به جز زیبایی و خاص بودن پرکاربرد نیز هست و برای مثال هنگام مطالعه پیش از خواب یا هنگام آماده شدن برای خواب می‌توانید به جای چراغ اصلی اتاق از آن استفاده کنید. جنس این مدل تخت تمام اف دی اف بوده و بدون لوازمی از جمله پاتختی و میز آینه، یعنی به شکل تنها، به فروش می‌رسد. این تخت بدون پیچ و مهره بوده، کشو دارد و قابلیت اضافه شدن کشوی مخفی به آن نیز وجود دارد. اگر به کشوی مخفی تخت نیاز داشته باشید می‌توانید هنگام ثبت سفارش درخواست افزودن آن را نیز بدهید تا همکاران ما در ایران میز با محاسبه و اعلام هزینه افزودن این قطعه سفارش شما را ثبت کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت این محصول امکان مونتاژ مجدد و خرید فقط بخشی از محصول (مثلاً میز توالت) است.

بعد از ثبت سفارش معمولاً مدت ۵ تا ۷ روز کاری زمان لازم است تا سفارشتان را تحویل بگیرید. در ضمن ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

برای اطلاع از قیمت تخت خواب یک نفره فارا و سفارش آن با فروشگاه اینترنتی ایران میز در تماس باشید.

تخت یک نفره لیمانا

تخت یک نفره لیمانا از محصولات پرطرفدار، شیک و زیبای فروشگاه ایران میز است. طراحی دیواره بالای این مدل که جنسی تمام چوبی دارد طوری انجام شده که این تخت یک نفره جلوه بیشتری داشته باشد. تخت یک نفره لیمانا دارای وکیوم با روکش ام دی اف است.

این مدل نیز مانند مدل فارا در صورت عادی بدون پاتختی، میز آینه و باکس زیر تخت فروخته می‌شود اما به طبع مشتریان گرامی می‌توانند در صورت نیاز به این اجزا هنگام سفارش به همکاران ما اعلام کنند که ضمن محاسبه قیمت و دریافت هزینه جداگانه هر کدام از این بخش‌ها آنها را نیز به سفارششان اضافه کنند.

پروسه آماده‌سازی مدل لیمانا معمولاً ۵ تا ۱۰ روز کاری زمان لازم دارد و سفارش شما بعد از آن به دستتان می‌رسد. ارسال تخت یک نفره لیمانا هم به سراسر کشور به شکل رایگان انجام می‌شود و شما مجبور به پرداخت هزینه حمل و نقل ندارید.

برای اطلاع از قیمت تخت خواب یک نفره لیمانا و سفارش آن با فروشگاه اینترنتی ایران میز در تماس باشید.

تخت یک نفره ماندانا

یکی از ویژگی‌های بارز این مدل استحکام آن است؛ اولین چیزی که شما با دیدن تخت یک نفره ماندانا به آن توجه خواهید کرد به جز زیبایی استفاده شدن در فلز برای ساختش و به تبع آن محکم بودن این مدل پرفروش است.

تخت یک نفره ماندانا از متریال ترکیبی ملامینه و فلز ساخته شده و طراحی ساده و چشم‌نواز آن دست مشتریان را برای استفاده از این مدل در دکوراسیون خود باز می‌گذارد. طراحی منحنی موجی‌شکل بالا و پایین تخت و وجود کنده‌کاری‌های ظریف هماهنگ با شکل قاب، تخت یک نفره ماندانا را بسیار چشم‌نواز کرده است.

برای این تخت نیز قابلیت مونتاژ مجدد و امکان خرید تنها بخشی از محصول (مثلاً میز توالت) در نظر گرفته شده. کشوها در این مدل امکانی بسیار کارآمد محسوب می‌شوند که فضای زیادی را در زیر تخت برای شما ایجاد می‌کنند.

لازم به ذکر است که تخت یک نفره ماندانا نیز مانند دو محصول قبلی به شکل عادی به صورت تکی فروخته می‌شود و شما می‌توانید هنگام سفارش کشوها، میز آرایش و پاتختی این مدل را با پرداخت هزینه جداگانه تهیه بفرمایید. از دیگر گزینه‌هایی که برای سفارش این محصول در نظر گرفته شده امکان خرید آن در سایز دو نفره و یا به شکل تخت دو طبقه است که لازم است برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با فروشگاه اینترنتی ایران میز تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز برای آماده کردن سفارش شما در این مدل نیز ۶ تا ۱۰ روز کاری است و ارسال آن به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می‌شود.

برای اطلاع از قیمت تخت خواب مدل ماندانا و سفارش آن با فروشگاه اینترنتی ایران میز تماس بگیرید.

توصیه ما به شما خریداران این است که برای هر اتاق خواب علاوه بر موارد ذکر شده خرید یک کمد دراور شکیل را نیز در نظر بگیرید. برای مثال کمد مدل کرکره‌ای یکی از پیشنهاداتی است که به دنبال پیشنهاد همکاران ما خریداران زیادی دارد.

مقایسه عملکرد ایران میز با دیگر فروشگاه‌ها

ما به عنوان حسن ختام این مطلب قصد داریم به شما جهت مقایسه فروشگاه خود با سایر فروشگاه‌ها کمک کنیم!

همانطور که در بخش‌های بالا اشاره شد فروشگاه ایران میز انتخاب مناسبی برای خرید تخت خواب یک نفره است. رعایت انصاف ما در قیمت‌گذاری باعث شده که فروشگاهمان از لحاظ قیمت تخت خواب یک نفره از بهترین انتخاب‌های مشتریان در بازار فعلی باشد اما هنگام خرید باید عملکرد کلی یک فروشگاه را سنجید.

برای سنجیدن عملکرد یک فروشگاه و بررسی نکات مهم در خرید تخت خواب یک نفره بهتر است یک سری سوالات را در ذهن خود داشته باشید. سوالاتی از این قبیل که «آیا حمل و نقل این فروشگاه برای سراسر ایران رایگان است؟»، «هنگام ارسال حمل وسایل خریداری‌شده میان طبقات رایگان انجام می‌شود؟»، «آیا نصب و مونتاژ را خود همکاران فروشگاه انجام می‌دهند؟»، «آیا این محصولات ضمانت و گارانتی دارند؟»، «قیمت‌های این فروشگاه به روز است؟»، «آیا وبسایت فروشگاه سوالات احتمالی مشتریان درباره متریال،‌ ابعاد و رنگ‌بندی را در یادداشت‌های خود پاسخ داده است؟»، «می‌شود با فروشگاه در ارتباط بود و سوالات را مطرح کرد و پاسخ آنها را گرفت؟»، «می‌شود به این فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد؟ تنها راه سفارش از طریق اینترنت است؟»، «روند ارسال برای شهرستان‌ها به چه صورت است؟».

اگر سوالات بالا را در ذهنتان پاسخ دهید متوجه می‌شوید که کمتر فروشگاه اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی ایران میز لیستی از نکات مثبت را دارد که می‌توانید با تکیه بر آنها به آن اعتماد کنید.

 

 

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز