فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2253 روز پیش
بازدید 457 بدون دیدگاه

مبلمان سفید

مبلمان سفید

اگر زمینه ای در ذهن خود ندارید یا یک طراح برای ایده دادن به شما در دسترس تان نیست، خرید مبل و کاناپه چالشی بزرگ است، چرا که در مقابل هزینه ی زیادی که می کنید باید در دراز مدت پاسخ گوی نیاز های شما باشد. ساده ترین چیزی که برای کمک به شما می توانیم بگوییم این است که رنگ مبلمان تان را به درستی انتخاب کنید. یعنی در واقع رنگی را انتخاب کنید که شما را محدود نکند و این قابلیت را داشته باشد که هر زمان خواستید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید، مجبور به تعویض مبل و کاناپه تان نباشید. هنگام خرید مبلمان سفید به میزان مقاومت پارچه در برابر لکه دقت کنید و پارچه هایی انتخاب کنید که به آسانی تمیز شوند و قابل شستشو باشند. به طور کلی در روانشناسی رنگ ها، سفید به تنهایی حس خالی و تهی بودن را منتقل میکند ولی اگر با رنگهای شاد و مخصوصا گرم ترکیب شود، زیبایی فوق العاده ای خواهد داشت، سفید همیشه با خودش نوید پاکی و لطافت را ایجاد میکند و به طور کلی رنگ مرتبی است. انتخاب رنگ سفید ینی انتخاب سبک سفید زیرا دکوراسیون سفید خود نوعی سبک به حساب می آید. سفید باعث ایجاد آرامش و راحتی در فضا می شود. این در کیب رنگ را میتوانید در محصولات سرویس خواب ما نیز مشاهده کنید.اگر در بیرون از خانه دغدغه و مشغله های زیادی دارید و یا به دنبال اعصاب آرام و فضای آزاد هستید ، سفید رنگ مناسبی برای خانه شماست. در بخش انتخاب رنگ میتوان به رنگ های  طوسی یا فیلی؟ نیز اشاره کرد.

مبلمان سفید

به کار بردن مبلمان سفید در خانه و یا بطورکلی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید این آزادی عمل را به ما میدهد تا هر رنگ دلخواهی را در کنارش قرار دهیم. اگر مبلمان خانه شما سفید است و یا عمده رنگ به کار رفته در منزلتان سفید است حکم یک بوم نقاشی به شما اختیار عمل می دهد فقط باید یکدست و هماهنگ باشید و از چند رنگ نا متناسب استفاده نکنید. چرا که این رنگ در ترکیب با حداکثر دو رنگ، جلوه دارد و اگر رنگها زیاد شوند، سفید به خاطر خاصیت رنگی خنثی خود اصلا به چشم نمی آید. میتوانید یکی از دیوارهایتان را با رنگ گرم رنگ آمیزی کنید و یا لوازم جانبی و تزیینی خانه را با یک رنگ خاص استفاده کنید. به این شکل، هم لوازم برجسته و پر رنگ میشوند و هم رنگ سفید تاثیر کافی را در دکوراسیون محیط می گذارد . انتخاب یک فرش رنگی برای ای محیط انتخاب بسیار شایسته ای است. اگر شما در دکوراسیون تان از یک کاناپه سفید رنگ استفاده می کنید، برای روح دادن به آن می توانید از ترکیب رنگ های قرمز و سبز استفاده کنید. برای این کار از کوسن هایی با این ترکیب رنگی استفاده کنید. اگر تمایلی به استفاده از کوسن های رنگی ندارید، می توانید از یک کوسن طرح دار، ولی در سایزهای مختلف استفاده کنید. دقت داشته باشید، طرح کوسن هایی که استفاده می کنید، با دکوراسیون تان هم خوانی داشته باشد.

مبلمان سفید

اگر برای اتاق مطالعه و یا کارتان از یک کاناپه دو نفره سفید استفاده می کنید، بهترین ایده برای زیباتر شدن دکورتان، استفاده از کوسن هایی کوچک با ترکیب رنگی سفید و مشکی است. اگر رنگ غالب دکوراسیون اتاق تان سفید است، بهترین ایده برای زیباتر کردن آن، ترکیب رنگ سفید با سورمه ای یا آبی کاربنی است. برای جلوگیری از یکنواختی دکوراسیون، می توانید از رنگ های قرمز هم استفاده کنید. می توانید مبلمان را به صورت مرتب در کنار دیوارها بچینید. چیدن مبلمان به صورت مرتب و در کنار هم باعث بزرگ تر شدن اتاق و به وجود آمدن محیطی بازتر می شود. این چیدمان یک چیدمان شیک و رسمی می باشد. یکی از عام ترین دلایل برای استفاده از رنگ سفید ایجاد فضا و گسترش آن و روشن کردن اتاق های کوچک است البته سفید فورا هر گونه آلودگی را نمایان می سازد و از این جهت ضعف دارد. برای ست کردن این رنگ می توانید از هر رنگی که مایلید استفاده کنید. اما استفاده از مبل سفید بر روی پارکت لمینیت قهوه ای انتخاب خوبی است زیرا این رنگ با رنگ چوب تیره یا ماهگونی کنتراست خوبی ایجاد می کند.

مبلمان سفید

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز