فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2271 روز پیش
بازدید 910 بدون دیدگاه

مبلمان مدولار

مبلمان مدولار

کاناپه های منطقه ای یا مدولار که بیشتر افراد به آن مبلمان ال شکل می گویند از کنار هم قرار دادن تکه هایی از مبلمان از انواع تک دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می شود. مبلمانی چند منظوره که تقریبا در اتاق نشیمن با هر اندازه ای قابل استفاده است. این کاناپه ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می دهند وبه دلیل اتصال به هم و اینکه به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می روند. به دلیل اینکه مبلمان منطقه ای اندازه بزرگی دارد، آثار هنری باید با اندازه این مبلمان هماهنگ باشد و به دکوراسیون تعادل ببخشد. زمانی که مبلمان زیادی در فضا وجود دارد،احساس کمبود آثار هنری بیشتر حس می شود. بنابراین برای اینکه کنجی دنج داشته باشید دیوار را خالی رها نکنید و از آثار هنری متنوعی روی دیوار پشتی کاناپه منطقه ای استفاده کنید. در ایران میز به راحتی میتوانید میز ناهار خوری ارزان قیمت را بیابید.

مبلمان مدولار

برای تناسب مدل مبلمان ال شکل باید چندین نکته را رعایت کنید و هماهنگی رنگ و سبک در خرید لوازم منزل به خصوص مبلمان اهمیت ویژه ای دارد. مبلمان ال شکل را بر اساس کاربرد مورد نیاز می توانید جابجا کنید و به عنوان مثال آن را به عنوان فضایی برای دور هم جمع شدن های خانوادگی یا حتی جای خوابی برای میهمان در نظر بگیرید. چیدمان پذیرایی ال شکل مانند هر طرح دیگری شرایط و سختی های مربوط به خودش را دارد. پذیرایی ال شکل یکی از مرسوم ترین پلان ها در خانه و آپارتمان های امروزی هست اما این دلیل نمی شود که چیدمان آنها مشابه به هم و آسان باشد. برای اینکه مبلمان ال را در دکوراسیون منزل داشته باشید نیازی نیست نکات دشواری را در نظر بگیرید. قبل از هر چیز باید بدانید که بهتر است از این نوع از مبل راحتی در اتاق نشیمن استفاده کنید، چراکه به دلیل بسته شدن فضا احساس صمیمیت را افزایش می دهد و به علاوه برای تماشای تلویزیون ایده آل است. در مقاله دکوراسیون مدرن و رنگی اطلاعات بیشتری نسبت به این نوع دکوراسیون کسب کنید.

مبلمان مدولار

برای چیدمان مبل ال نیاز به فضایی دارید که بتوان این نوع از مبل را در گوشه آن و موازی دیوار قرار داد. اگر فضای بزرگی در منزل دارید نگرانی برای شما وجود ندارد و در هر قسمتی که بخواهید می توانید مبل ال را قرار دهید. مبل ال را به پنجره نشیمن نچسبانید. مبلمان راحتی باید با پنجره فاصله داشته باشد تا رفت و آمد به سمت پنجره به سادگی صورت بگیرد و جلوه پرده به دلیل مجاورت مبلمان ال با آن، به هم نخورد. تقریبا می توان گفت همه انواع مبل ال از هم جدا می شوند تا حمل و نقل آنها نیز به سادگی صورت گیرد. به این فکر نباشید که با جدا کردن دو قسمت مبل ال می توانید آنها را در هر قسمت از دکوراسیون منزل خود قرار دهید. اسم مبل ال روی خودش است و زمانی ارزشمند و زیباست که در کنار هم قرار گیرد. چیدمان مبل ال در دکوراسیون منزل را به گونه ای انجام دهید که در مقابل میز تلویزیون قرار گیرد. در این صورت است که فضا محصور شده و به راحتی می توانید از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید.

مبلمان مدولار

کاناپه یا مبلمان ال شکل می تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن به حساب آید. در این حالت رنگی را برای دیوارها انتخاب کنید که اجازه دهد کاناپه در فضا بدرخشد. به عنوان مثال رنگ قرمز یا زرد برای دیوار مناسب است به شرطی که کاناپه شما سفید، مشکی یا کرم باشد. مخالف این نیز می تواند بسیار جذاب باشد. اگر می خواهید کاناپه نقطه کانونی فضا باشد در هر حال رنگ دیوار و کاناپه باید متضاد باشند که البته می توانید با اضافه کردن کوسن هایی هماهنگ با رنگ دیوار این تضاد را دلنشین کنید. چنانچه نمی خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید باید رنگ دیوار و کاناپه روبروی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. پارچه ای که برای کاناپه انتخاب می کنید باید مطابق با سبک فضا باشد به عنوان مثال پارچه های با طرح های گلدار و شطرنجی مناسب فضایی با سبک روستیک است.به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید حتما از پارچه هایی بادوام با رنگ های نسبتا تیره استفاده کنید.

مبلمان مدولار

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز