فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2221 روز پیش
بازدید 4197 بدون دیدگاه

مبلمان چرم قهوه ای

مبلمان چرم قهوه ای

رنگ های تیره به مقاومت بالا در برابر لکه ها معروف هستند به خصوص هنگامی که صحبت از مبلمان راحتی می شود این ویژگی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. چرا که مبلمان راحتی را می توان از جمله پرکارترین وسایل موجود در دکوراسیون منزل به حساب آورد. البته بسیاری علیرغم این خصوصیت، رنگ های تیره را به عنوان یک ویژگی کاربردی قبول دارند اما اعتقاد دارند مبلمان رنگ تیره دکوراسیون منزل و اتاق نشیمن را بی روح و سرد نشان می دهد. هنگامی که مبلمان راحتی رنگ ذغالی در دکوراسیون تان استفاده می کنید می توانید روی دیوار یک تابلو با رنگ روشن نصب کنید و یا اتاق نشیمن را با یک فرش کرم رنگ تغییر دهید. با طرح های مختلف می توان به راحتی تیرگی مبلمان راحتی را در دکوراسیون تحت تاثیر قرار داد و به سمت روشنی سوق داد یا در حقیقت خنثی کرد. اگر دوست دارید اتاق نشیمنتان فضایی گرم و صمیمی داشته باشد به دنبال رنگ های سفید و سیاه برای مبلمان خانه نباشید. بطور کلی رنگ های سرد و خنثی فضای خانه را رسمی و تا حدی اداری به نمایش می گذارد. در این شرایط مبلمان هایی با رنگ های شاد و گرم می توانند برای ایجاد فضای خودمانی در سالن خانه، گزینه بهتری می تواند باشند. در این مقاله قصد داریم به بررسی نقش مبلمان چرم قهوه ای در فضای خانه بپردازیم، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید تا با روش های جدید شما را آشنا کنیم. دانستن مواردی در مورد ترکیب رنگ زیبای مبلمان نسکافه ای  و همچنین مبلمان قرمز میتواند برای شما جالب باشد.

مبلمان چرم قهوه ای

رنگ هایی که محدود کننده به نظر می رسند، برای جنس چرم زیبایی بیشتری دارند و امکان همراه شدن با رنگ های دیگر را به راحتی دارند. اگر می خواهید چیدمان داخلی منزل تان را سالی یکبار عوض کنید، بهتر است رنگ هایی چون قرمز، گلبهی، نارنجی و زرد را بیش از حد در فضایتان استفاده نکنید حتی برای وسایلی مانند آباژور، بوفه و استند و … . چون این رنگ ها بسیار گرم هستند و با هر طیف رنگی همراه نمی شوند. همچنین ممکن استچشم هایتان به این شدت و غلظت رنگ ها عادت کند و فضا برایتان خسته کننده شود. پس بهتر است این رنگ ها را برای قسمت های تأکیدی بکار بگیرید. اگر طرفدار رنگ قهوه ای تیره برای دکوراسیون خود هستید اما برای زیبا جلوه دادن این رنگ بهتر است از همراه کردن این رنگ برای مبلمان، میز عسلی و جلومبلی و میز ناهارخوری تان استفاده کنید و برای رنگ دیوارها یا فرش یا وسایل دیگر از این رنگ استفاده نکنید تا این رنگ نمای بیشتری داشته باشد. استفاده از ترکیب یک رنگ در اتاق ممکن است در روز و شب جلوه متفاوتی را به اتاق بدهد مثلا در نور روز اتاق طور دیگری دیده شود. به این ترتیب برای پارچه مبلمان خود باید رنگ مناسبی را انتخاب کنید که انتخاب بهترین رنگ متناسب با نور اتاق باشد حتما بهترین راه حل برای لذت بردن شما از رنگ آمیزی اتاق تان می باشد.

مبلمان چرم قهوه ای

این یک روش کلی است که رنگ دیوار و رنگ مبلمان در کنار یکدیگر باید به گونه ای با هم یکی باشند که در حقیقت یکدیگر را خنثی کنند و بهتر است برای دیگر وسایل مانند میز تلویزیون، ساعت ایستاده، بوفه و استند و… هم از رنگ های مشابه یا مکمل استفاده کرد. استفاده از رنگ سفید بسیار فوق العاده است و بهتر است برای وسایل دیگر هم از ترکیب رنگ های خاکستری یا کرم استفاده کنید. اما برای رنگ دیوارها یا پرده ها باید حتما از رنگ سفید یخی استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیزتری را بر روی شما بگذارد. اگر می خواهید اتاق تان نشانی از امنیت در خود داشته ‌باشد، چیزی بهتر از چرم، وجود نخواهد داشت. چرم‌ با گذشت سال ها کیفیت خود را به خوبی حفظ می کند. همراه با کاناپه های بزرگ چرمی می توانید از مبلمان کلاسیک چرمی بزرگی که با رنگ کاناپه هماهنگ باشد، استفاده کنید. مبلمان چرم بدلیل اینکه از پوست حیواناتی مانند گاو و گوسفند و بز تولید ی شوند و پوست حیوانات بطور ذاتی با پوست انسان شباهت دارد و درست مثل پوست انسان تنفس می کند اولا عرق نمی کند یا خیلی کم عرق می کند و از طرف دیگر افرادی که پوست بدنشان حساس است در هنگام استفاده از مبلمان چرم حتی بدون لباس پوستشان واکنش نشان نداده و ایجاد حساسیت نمی نماید با توجه به اینکه هنگام رنگ آمیزی مبلمان چرم بارها رنگ می شود و تحت فشار و حرارت بسیار بالا سعی می شود که سطح آن ضد آب گردد ولی بازهم نمی توان مانع از تنفس شد چرا که این ویژگی در پوست طبیعی یک امر ذاتی و درونی است.

مبلمان چرم قهوه ای

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز