فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2798 روز پیش
بازدید 1292 بدون دیدگاه

چگونه میز عسلی و جلو مبلی مناسب فضایمان را انتخاب کنیم؟

نوع فضا

میز عسلی

مبلمان یکی از اجزای ضروری و مورد نیاز برای هر خانه ای و هر فضایی است. مبلمان شیک و زیبا، خواه کلاسیک و قدیمی و یا مدرن و جدید، نیاز به یک ست زیبا از جلو مبلی های محکم و با کیفیت دارند. میز عسلی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های مبلمان هر فضایی به حساب می آید به طوری که نقش یک مبل هر چند با کیفیت و مرغوب بدون وجود میز عسلی چندان مناسب و خوب بنظر نمی آید. با ما همراه باشید تا روش های انتخاب میز عسلی و جلو مبلی مناسب برای فضایتان را به شما آموزش بدهیم. میز تلویزیون خود را میتوانید با مبلمان و یا میز عسلی خود ست کنید.

نوع فضا

فضایتان را شناسایی کنید مثلا ممکن است نوع مبلمان تان قدیمی و کلاسیک و یا مدرن باشد و یا حتی ترکیبی از این دو باشد. برای هر فضایی یک نوع مشخص از میز عسلی کاربرد دارد . بهتر است به این موضوع بسیار دقت کنید.

استفاده ی چند منظوره

استفاده ی چند منظوره

بهتر است میزعسلی تان را طوری انتخاب کنید که بیشترین کارایی ممکن را در فضایتان داشته باشد و همچینین با کیفیت و زیبا هم باشد. حتی می توانید از خلاقیت خود برای این کار استفاده کنید. هیچ محدودیتی برای انتخابتان وجود ندارد.

ارتفاع مناسب

ارتفاع مناسب

ممکن است یک میز عسلی دارای کیفیت مطلوب و رنگ و طرح زیبا باشد اما ارتفاع مناسبی نداشته باشد که در اینصورت باید از خرید آن صرفه نظر کرد چرا که ارتفاع مناسب به مراتب از طرح مناسب مهم تر است. بهتر است میز عسلی زیاد پایین و یا زیاد بالا نباشد تا به هنگام استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.

کاربری

کاربری

بسته به نوع استفاده تان بهتر است محدوده انتخابتان را تعیین کنید. برای مثال اگر از جمله افرادی هستید که از میز عسلی بیشتر برای قرار دادن لیوان نوشیدنی تان استفاده می کنید، بهتر است از جلو مبلی های کوچک و سبک و بدون هیچگونه بافت پارچه ای استفاده کنید و اگر به ظاهر آن بسیار بیشتر از کارایی آن اهمیت می دهید بهتر است انتخابی متفاوت تر داشته باشید.

جنس متفاوت

جنس متفاوت

برای فضاهای خانوادگی و صمیمی و غالبا غیر رسمی، بیشتر از میز های عسلی با جنس رویه پارچه یا چرم استفاده می شود چرا که این نوع از میز ها فضا را گرم تر و صمیمی تر نشان می دهند. میز های عسلی با روکش پارچه ای یکی از انواع پر طرفدار میز های عسلی در سال های اخیر بوده اند و به راحتی با مبلمان تان می توانند هماهنگ شوند و تناسب رنگی زیبایی بوجود آورند.

خلاقیت

خلاقیت

همیشه نیاز نیست که طرح مورد علاقه تان در بازار و در فروشگاه ها موجود باشد. گاهی بهتر است برای رضایت بیشتر طرح مورد نظرتان را خودتان خلق کنید. این روش مزایای فراوانی دارد از جمله این که میتوانید ارتفاع، اندازه، جنس و طرح میز عسلی تان را با توجه به مبلمان و صندلی راحتی و دیگر اجزای فضایتان تعیین کنید.

ایجاد تفاوت

ایجاد تفاوت

همیشه نیاز نیست که یک میز عسلی بزرگ داشته باشید. گاهی اوقات لازم است فقط طبق نیازتان و بسته به اندازه ی فضایی که در اختیار دارید میز مناسب تان را تهیه کنید. این میز حتی می تواند بسیار کوچک باشد. برای مثال استفاده از یک میز عسلی با رویه ای از جنس شیشه به همراه پایه های ظریف چوبی برای اغلب فضاها کاربرد دارد.

تغییرات دلخواه

تغییرات دلخواه

هیچ قانونی مبنی بر لزوم یکسان بودن ارتفاع میز عسلی با مبلمان یا صندلی راحتی تان وجود ندارد بنابراین می توانید بین آنها هر گونه نسبتی که می خواهید برقرار کنید. مثلا میزتان می تواند حتی کوتاه تر از مبل و یا صندلی راحتی تان باشد و این ویژگی تنوع و تضاد زیبایی به فضایتان خواهد بخشید. به تصویر بالا دقت کنید که چگونه تضاد بین آباژور و میز عسلی باعث ایجاد تغییری ساده در اتاق شده است.

میز های شیشه و گرد

میز های شیشه و گرد

میز های عسلی شیشه ای علاوه بر زیبایی شان، یک ویژگی مهم دیگر هم دارند و این ویژگی قابلیت جادویی آنها در جا دادن به وسایل مختلف است در هنگامی که به فضای زیاد تری نیاز دارید مثلا در مواقعی که میهمان دارید این نوع میز ها می توانند تعداد ظروف بیشتری را بر روی خود جا دهند.

مدل ها و روش های دکوراسیون آشپزخانه را در این مقاله بخوانید.

 

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز