فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2535 روز پیش
بازدید 490 بدون دیدگاه

مدل های مختلف آباژور

آباژور

آباژور

در صنعت طراحی داخلی و اثاثیه منزل روز به روز با مدل های زیباتر و شگفت انگیزتری روبرو می شویم، مدل جدید آباژور ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. با انتخاب درست آباژور می توانید دکوراسیون و نور پردازی اتاق خواب، آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود را از یکنواختی در بیاورید و جلوه ای نفیس و زیبا به آن بدهید. علاوه بر این زیبایی می توانید از حس فوق العاده ای که نور آباژور در طول روز و شب درون شما ایجاد می کند نهایت لذت را ببرید. تصور کنید در یک روز ابری و تیره و تاریک نور آباژور چه فضای دنج و گرم و نرمی را در اتاق خانه بوجود خواهد آورد و همین میزان مناسب روشنایی می تواند به شما کمک کند تا به انجام دادن کار مورد علاقه تان و یا تماشای فیلم مورد علاقه تان کمک کند هنگامی که بر روی مبل تختخوابشو تان لم داده اید. در کنار یک آباژور ززیبا میتوانید محصولات دیگری مانند میز تلویزیون , میز ناهار خوری و … در ایران میز تهیه کنید.

آباژور

جالب است بدانید تعدادی از طراحان دکوراسیون داخلی انتخاب آباژور را مانند انتخاب تکه ای جواهر می دانند زیرا باید بدون اینکه اغراق آمیز و اغوا کننده باشد تاثیر خود را بر محیط بگذارند و فقط به مقدار کافی توجهات را به سمت خود جلب کنند. شاید همین دلیل باشد که انتخاب آباژور را کمی سخت و چالش برانگیزی کرده است. اگر آباژوری که انتخاب کرده اید هنگام استفاده ضربان قلب شما را کمی تندتر نکند در اینصورت انتخاب اشتباهی کرده اید و باید بازهم بیشتر به دنبال مدلی منطبق با احساسات و حالات خود بگردید.

آباژور

شکل و شمایل آباژور باید در الویت اول خرید شما قرار بگیرد. معمولا آباژور هایی که از طرح های دایره ای و گرد استفاده می کنند انتخاب مطمئن تری برای دکوراسیون خانه هستند اما می توانید از آباژور زاویه دار و گوشه دار در صورت هارمونی داشتن با دکوراسیون خانه نیز استفاده کنید. اگر قرار است آباژور بروی میز قرار بگیرد و در کنار مبل باشد، هماهنگ بودن نوع میز با شکل آباژور ترکیب زیباتری را بوجود خواهد آورد. دکوراسیون اتاق کار در منزل با توجه به دنیا پرمشغله امروز , مورد توجه قرار گرفته است.

آباژور

برای مثال اگر میز گردی در اختیار دارید بهتر است از آباژورهای مدل دایره ایی و گرد برای قرار دادن روی آن استفاده کنید و برای میزهای مربعی و مستطیلی هم از مدل های زاویه دار استفاده کنید. نکته دومی که در خرید مدل آباژور باید مدنظر قرار بدهید اندازه ی آن است. در اینجا نسبت، اصلی ترین نقش را ایفا می کند. برای مثال اگر از آباژوری بلند و بزرگ برای یک اتاق خواب کوچک استفاده کنید در اینصورت شکل نهایی دکوراسیون تختخواب، کمد و دراور تان مقداری بهم ریخته و نامتناسب جلوه خواهد کرد. برعکس همین شرایط هم برقرار است مثلا قرار دادن آباژوری کوچک در اتاق نشیمن جلوه چندان جذابی نخواهد داشت.

آباژور

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

آباژور

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز