فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz.com 1856 روز پیش
بازدید 17295 بدون دیدگاه

راهنمای خرید میز کنسول: شکل و اندازه های مختلف

یک میز کنسول یک وسیله بزرگ برای ایجاد یک نمایشگر جذاب در اتاق پذیرایی شما است. آیا تا به حال احساس کرده اید که اتاق شما چیزی کم داشته باشد؟  این احتمالا یک میز کنسول می تواند باشد! 

با خرید یک میز کنسول، می توانید نقطه ای که قبلا استفاده نشده یا ناخوشایند هست را به نقطه کانونی شیک فضای خود تبدیل کنید. درنهایت شما می توانید بیشترین لذت را از داشتن یک میز کنسول و آینه در خانه خود را دریافت کنید.

 

دانستن اندازه گیری های شما

شکل و اندازه اکثر میزهای کنسول به این معنی است. که آنها طراحی شده اند که در برابر یک دیوار قرار بگیرند. این سبک میز به طور کلی در عرض ضخیم تر است. اگر شما خواهان قرار دادن یک کنسول در راهرو هستید، آگاهی از فضای قرارگیری آن نکته کلیدی است. مطمئنا شما نمی خواهید زمانی که مهمان وارد منزل شما می شود مستقیما با میز کنسول و یا هر میز دیگر روبرو شود. چرا که کمی تو ذوق مهمان می خورد. و هم فضا را زیبا نمی کند.

به یاد داشته باشید که متوسط راهرو حدود ۹۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر عرض دارد، با اکثر میزهای کنسول که عمق آن ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر است. بر اساس این اندازه گیری ها، این اجازه می دهد تا مقدار زیادی فضا برای راه رفتن وجود داشته باشد. باتوجه به مهم بودن این موضوع، حتما پس از قرار دادن میز آینه وکنسول فضای آزاد آن را چک کنید. اگر میز دارای قفسه می باشد، حتما ارتفاع و وزن آن را بررسی کنید. این بدین معنی است که شما می دانید که همه چیز که می خواهید نمایش داده شود، به راحتی در فضای موجود مناسب خواهد بود.

کنسول

 

 

نکته طلایی:

میزهای کنسول با توجه به ماهیت باریک طراحی آنها، اکثرا دارای کمدها و کشوها با فضای کم هستند. اگر از میز کنسول خود برای قرار دادن یا جا دادن وسایل غیر ضروری می خواهید استفاده کنید. و کنسول شما دارای کشو و کمد زیادی نمی باشد. می توانید آن ها را در قسمت کمد درب دار آن قرار دهید. و یا وسایلتان را در جعبه های خاص و وسایل تزئینی قرار دهید و بروی میز کنسول بگذارید. این ایده می تواند میز کنسول شما را کاربردی تر کند. و به زیبایی هر چه بیشتر آن بیافزاید.

 

کنسول انتخاب آخر

هنگام انتخاب مواد روی میز، ایده خوبی است که کف پوش موجود در فضای خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر کفی شما کاشی یا کفپوش چوبی، کروم، شیشه یا آینه هست. میز کنسول چوبی فضای شما را کامل می کند. این یک انتخاب ایده آل برای اضافه کردن نگاه ظریف و مدرن به فضا است. فرش های کروم ( رنگ های زرد و کرم فرنگی) نیز در کنار فرش های رنگی یا الگوهای دیگر خود نیز عالی هستند. زیرا زیبایی رنگ ها را منعکس می کنند.

این توصیفات متناسب با طیف وسیعی از فضاهای داخلی است. در هنگام قرار دادن یک میزکنسول روی یک فرش رنگی یا کاشی رنگی از هماهنگ بودن آن ها غافل نشوید. تا بتوانید ظاهری زیبا را به منزل شما بدهد.

 

میز آینه و کنسول شیشه ای

میز کنسول شیشه ای ایده آل برای قرار دادن در یک فضای کوچک است. زیرا شفافیت شیشه واقعا باعث ایجاد  در فضای بیشتر اتاق می شود.

-شیشه به نظر بسیار سبک است، و آن را واقعا به شما تلقین می کند. اگر شما در حال حاضر سردرگم مقدار زیادی از رنگ و طراحی در فضای خود هستید.

– ترکیبی از شیشه و کروم کنسول عالی است. چراکه یک اشاره ریزی به طراحی معاصر دارد. این در حالی است که ترکیب یکپارچه با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها، در فضاهای داخلی را کمتر می توان با چشم دید.

آینه و کنسول

میز کنسول و آینه براق

میز کنسول با رنگ براق به شما امکان می دهد. تا فضای خود را با اضافه کردن یک جلوه صاف و زیبا و بازتابنده به ارمغان بیاورید. بسته به اینکه چه رنگی را انتخاب می کنید، می توانید فضای خود را سبک، هماهنگ و واقعا مدرن کنید. رنگ های روشن برای اضافه کردن احساس تازه و پر جنب و جوش مناسب هستند، بنابراین در نظر گرفتن فضای کاری که می خواهید در فضا ایجاد کنید، به انتخاب رنگ خود کمک کنید. یک کنسول سفید براق بلافاصله یک ظاهر تمیز، شفاف و مدرن را اضافه خواهد کرد. در حالی که رنگ های تیره تر از این سبک یک احساس گرم و لمسی را اضافه می کند.

 

میزهای کنسولی با نمای روکش چوب

روکش چوب یک احساس لمسی و جذاب را ایجاد می کند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای قرار دادن کنسول خود در راهرو یا فضای ورودی خود هستید. در این صورت اولین تصوری که دارید اینست که بنظر کنسول بزرگ می باشد. و مانع رفت و آمد و یا حتی باعث زشت شدن راهروی شما شود.

پوشش های با روکش چوبی مانند گردو، مناسب برای هماهنگی با مواد مدرن تر هستند. در واقع سعی کنید بصورت ترکیبی از مواد و رنگ ها استفاده کنید. بلوک یا روکش سفال سفید یا خاکستری دارای کیفیت عالی است. زیرا می توانید دانه های چوب شیک در سراسر آن را مشاهده کنید. پوشش های روکش بلوط بسیار کمتر از بازتابنده از براق است. و این یک جایگزین عالی برای داشتن یک میز کنسول روشن و براق در خانه شما است.

میز آینه و کنسول

میز کنسول مناسب فضای کاری

یکی از ویژگی های عالی یک  ظاهر میزکنسول این است که آنها به یک اتاق محدود نمی شوند. اگر شما در خانه خود یک فضای خالی داشته باشید، احتمالا یک میز کنسول می تواند آن را به سادگی پر کنید! اگر شما برای ایده ها گیر کرده اید، در اینجا مجموعه ای از میزهای کنسول ایده آل است:

راهرو:

اگر شما یک میز کنسول در راهرو خود قرار دهید، باید فورا یک فضا مفید برای کلیدها، کیف پول، حروف و انواع مختلفی در آن ایجاد کنید.

اتاق نشیمن:

میز کنسول نیز می تواند برای ایجاد یک صفحه نمایش زیبا در محیط اتاق نشیمن خود با استفاده از آینه و چراغ های میز استفاده شود. اندازه آن به معنی آن است که بیشتر از فضای خود را نگیرد. در حالی که هنوز ایجاد یک تاثیر بزرگ سبک در فضای شما را داشته باشد.

اتاق غذاخوری:

در یک اتاق ناهار خوری، یک میز کنسول می تواند یک مکان مفید برای نمایش چینی مورد علاقه شما و یا کریستال شیشه باشد.

 داشتن یک کنسول در فضای ناهار خوری شما نیز یک نقطه ایده آل برای قرار دادن هر صندلی غذای اضافی است. که در اطراف میز ناهارخوری شما استفاده نمی شود. به این ترتیب، صندلی به نظر نمی رسد گم شده یا اضافی است، بلکه ایجاد یک منطقه ی شیک دیگر است.

ما در این مقاله،تمام نکات لازم در رابطه با راهنمایی اندازه، شکل و رنگبندی  یک میز کنسول را برای شما توضیح داده ایم.

اتاق خواب:

شما می توانید یک میز کنسول را به عنوان یک میز با قرار دادن یک آینه در مرکز استفاده کنید. همچنین می تواند به عنوان یک میز استفاده شود که در یک اتاق خواب ایده آل است. زیرا شکل باریک آن به این معنی است که اتاق شما زیاد شلوغ نیست.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز