فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 1016 روز پیش
بازدید 649 بدون دیدگاه

میز ناهارخوری مخصوص شرکت

میز ناهارخوری مخصوص شرکت یک انتخاب سخت برای صاحبان شرکت‌ها و اداره‌ها است. اینکه چه نوع میز ناهارخوری مناسب اداره خواهد بود سؤالی است که باید پاسخ آن را در ادامه این مطلب یافت. اگر شما هم قصد خریداری میز ناهارخوری برای شرکت خودتان دارید در ادامه همراه ما باشید.

یافتن مدل مناسب

در هنگام خرید یا قبل از آن بهتر است که شما با مطالعه در مورد میزها نوع میز موردنظر خود را پیدا کنید. به این صورت که با جست‌وجو در اینترنت اطلاعات میز موردنظر خود را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. اما با این کار هنگامی‌که شما ندانید دقیقاً باید به دنبال چه بگردید سخت‌ترین کار دنیا پیش روی شما خواهد بود. در ادامه نکاتی مهمی را که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید تشریح خواهیم کرد.

میز ناهارخوری مخصوص شرکت

انواع میز ناهارخوری

در وهلهٔ اول شما باید انواع مختلف میز ناهارخوری را بشناسید. میز ناهارخوری مخصوص شرکت از لحاظ دسته‌بندی تفاوت چندانی با دیگر میزها ندارند. به همین دلیل شما درصورتی‌که آشنایی مختصر با دیگر میزهای ناهارخوری داشته باشید کار انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد بود.

میزهای ناهارخوری به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شوند میزهای کلاسیک ناهارخوری دارای ظاهر کلاسیک مناسب شرکت‌هایی است که دکوراسیون‌ آنها به‌صورت کلاسیک چیده شده‌ است.

میزهای ناهارخوری مدرن نیز، با شکل و شمایل به‌روز و مدرن مناسب شرکت‌هایی است که دارای دکوری جدید هستند. البته گاهی اوقات با ایجاد تضاد در دکوراسیون، ظاهر بسیار زیبایی شکل می‌گیرد.

میزهای ناهارخوری مدرن از قاعده خاصی پیروی نمی‌کنند بلکه باتوجه‌به نوع دکوراسیون در اشکال مختلفی ساخته می‌شوند

نوع دکوراسیون به‌کاررفته در شرکت

اینکه چه نوع میز ناهارخوری انتخاب کنید بستگی به دکوراسیون داخلی شرکتان نیز دارد؛ بنابراین هنگام خرید باید محیط شرکت خود را هم در نظر بگیرید. خرید بهترین میز ناهارخوری و قراردادن آن در یک محیط نامناسب نه‌تنها زیبایی نخواهد داشت بلکه بسیار زشت خواهد بود. محیط شرکت ممکن است به شکل شرکت‌های قدیمی باشد یا شرکت‌های مدرن باشند.

جنس میز ناهارخوری

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید میز ناهارخوری مخصوص شرکت باید به آن توجه داشته باشید جنس میز است. ازآنجایی‌که قرار است برای شرکت میز خریداری شود، جنس آن بسیار حائز اهمیت است. مهم‌ترین موادی که در ساخت میز به کار برده می‌شوند چوب و فلز است.

میزهای چوبی از لحاظ ظاهر شکیل‌تر از میزهای ساخته شده با فلز هستند. همچنین در کنار داشتن زیبایی خیره‌کننده استحکام میزهای چوبی ناهارخوری در مقابل سایر میزها بسیار بیشتر است.

البته این نکته را هم در نظر داشت که میزهای چوبی قیمت بیشتری نیز دارند. در مقابل میزهای فلزی قیمت پایین حمل و جابه‌جایی راحت‌تر و قیمت کمتری نسبت به میزهای چوبی دارند. بنابراین انتخاب جنس میز هم به سلیقه شما بستگی دارد.

همچنین بخوانید: تزئین کردن میز ناهارخوری

بودجه در نظر گرفته شده برای میز ناهارخوری مخصوص شرکت

مسلماً برای خرید میز ناهارخوری مخصوص شرکت نیز باید بودجه‌ای در نظر گرفته شود. البته قبل از خرید شما باید از قیمت‌های بازار اطلاع به صورت نسبی اطلاع داشته باشید و سپس اقدام به اختصاص بودجه جهت خرید میز ناهارخوری و یا خرید مبل برای شرکت کنید.

البته در هنگام تخصیص بودجه باید مقدار بودجه را بیشتر در نظر بگیرید، چون ممکن است هنگام مراجعه برای خرید، میز بهتری نسبت به میز مورد نظرتان پیدا کنید.

میز ناهارخوری مخصوص شرکت

ظاهر میز بسیار مهم است

از آنجایی که ظاهر شرکت هم برای مراجعه کنندگان و هم برای کارکنان شرکت بسیار مهم است، بنابراین هنگام خرید باید میزی که انتخاب می‌کنید شکیل باشد. میز ناهارخوری محل گرد هم آمدن کارکنان است و باید فضای خوبی داشته باشد تا خستگی کارکنان هنگام صرف غذا برطرف شود.

شما می‌توانید با خرید میز ناهارخوری زیبا، صرف غذا در شرکت را به یک فعالیت لذت بخش تبدیل کنید و کارکنان خود را سرحال نگه دارید. ایجاد فضای شیک و راحت برای صرف ناهار در سرحال کردن کارکنان بسیار مهم است.

در هنگام خرید میز ناهارخوری ظاهر و زیبایی آن را بسیار جدی بگیرید.

خرید چند میز یا یک میز بزرگ

اینکه میز چند نفره باشد هم بسیار مهم است و به تعداد کارکنان شرکت شما بستگی دارد. اگر شرکت شما کوچک است شما می‌توانید با خرید چند میز کوچک، فضای جالبی را همانند کافه‌ها و رستوران‌ها برای بخش ناهارخوری شرکت فراهم کنید. البته شما می‌توانید با خرید میزهای ناهارخوری بزرگ که نیمکت دارند دکوراسیون بخش ناهارخوری شرکت را بچینید. این موضوع به سلیقه شما در شرکت دارد.

اگر خواسته باشید برای شرکت خود یک کافه ی کوچک داشته باشید، بهترین حالت استفاده از میزهای ناهارخوری دو نفره یا چهار نفره است. اگر هم قصد جمع کردن کارکنان خود را در دور یک میز داشته باشید، بهتر است از میزهای بزرگ دوازده نفره یا شانزده نفره استفاده کنید. یا اینکه میزهای ناهارخوری هشت نفره را کنار هم قرار دهید و به جای صندلی از نیمکت برای نشستن افراد استفاده کنید تا همه دور یک میز جمع شوند.

میز ناهارخوری مخصوص شرکت

نتیجه‌گیری

خرید میز ناهارخوری مخصوص شرکت برای شرکت‌هایی که وقت ناهار برای کارکنان خود در نظر گرفته‌اند بسیار ضروری است. فراهم کردن یک فضای جالب و آرامش بخش برای صرف ناهار در شرکت یکی از کارهای مهمی است که مدیران شرکت برای ایجاد آن باید تلاش کنند.

فراهم کردن فضایی آرام در داخل شرکت و جمع شدن کارکنان دور یک میز، صمیمیت را در بین کارکنان شرکت افزایش می‌دهد که نتیجه‌ ی آن موفقیت بیشتر شرکت در عرصه ی کاری خود خواهد بود.

برای خرید میز ناهارخوری مناسب باید اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشید تا خرید شما با مشکل مواجه نشود. با یک خرید خوب شما می‌توانید فضای شرکت را متحول کنید و از حالت بی روح به فضای شاد آن را تبدیل کنید.

جنس میز، ظاهر میز و نوع دکوراسیون شرکت شما نکاتی است که شما باید در هنگام خرید آن‌ها را در نظر داشته باشید تا خرید شما، بیشترین رضایت را برای شما داشته باشد. خرید میز ناهارخوری متناسب با دکوراسیون مهمترین نکته‌ای که شما باید به آن توجه داشته باشید. در نظر گرفتن نوع دکوراسیون بسیار مهم است. اگر دکوراسیون شما به سبک کلاسیک است، بهتر است از میزهای ناهارخوری کلاسیک استفاده کنید.

اما اگر فضای داخلی شرکت شما به سبک مدرن است، بهتر است از میزهای ناهارخوری مدرن استفاده کنید تا زیبایی داخل شرکت شما دو چندان شود. استفاده از میزهایی که دارای نیمکت هستند نیز برای شما بهتر خواهد بود زیرا کارکنان را در یک فضای دوستان کنار هم قرار می‌دهد.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز